Hukuk Bürolarında İşletme Yönetimi

Hukuk Bürolarında İşletme Yönetimi ile hukuk bürosu yönetiminin temel unsurları olan Stratejik Planlama, Finansal Yönetim, Performans Yönetimi, Müvekkil İlişkileri Yönetimi, İnsan Kaynakları Yönetimi, Teklif Yönetimi, Bilgi Yönetimi ve Genel İş Yönetimi konularını ve tüm bu konuların bürolara nasıl katkı sağlayabildiğini örneklerle sizlere aktaracağız.

İşletme yönetimindeki gelişmeler ve işletme yönetiminde yazılımların yoğun kullanımı her sektörde olduğu gibi hukuk dünyasında da iş yapma şekillerini değiştiriyor ve hukuk hizmetinin verimliliğini ve kalitesini artırıyor.

İşletme yönetiminin hukuk bürolarına uygulanmasının;

  • Süreçlerin oluşturulması,
  • Sunulan hizmetlerde ki verimliliğin ve kalitenin artırılmasında,
  • Büroya yön veren kararların uygulanmasında,
  • Büronun insan kaynaklarının planlanmasında,
  • Müvekkil hizmetinin geliştirilmesinde,
  • Hukuk işlerinin planlanmasında,
  • Finansal karlılık analizleriyle müvekkil ile fiyat müzakeresinin nasıl yapılabileceği, konularında sizlere nasıl fayda üreteceğini göstermek istiyoruz.

Hukuk Bürolarında İşletme Yönetimi; tek avukatlı ve küçük ölçekli bürolara dahi önemli katkısı olduğundan, bu yönetim ilkelerinin ve yeniliklerin neler olduğunu öğrenmek her ölçekteki büroya faydalı olacaktır.

Hukuk Bürolarında İşletme Yönetimi Semineri, Türkiye ‘nin ileri gelen hukuk büro yönetimi danışmanı ve İstanbul Bilgi Üniversitesi öğretim üyesi Reşat Eraksoy tarafından sunulacaktır. Reşat Eraksoy uzun yıllardır Türkiye ‘nin en büyük hukuk bürolarında yönetici olarak görev almış, Türkiye ‘nin ilk Hukuk Büro Yönetimi kitabını yazmış ve hali hazırda İstanbul Bilgi Üniversitesi Hukuk Büro Yönetimi dersinde öğretmenlik görevini yürütmektedir.

Hukuk Büro Yönetimi Semineri ‘nde Reşat Eraksoy ‘un yanı sıra Mert Dönerçark ‘da seminerde görev alacaktır. Mert Dönerçark, MicroDestek şirketinde uzun yıllardır yazılım departmanı yöneticisi olarak görev almaktadır. Sırasıyla Tüvturk, Kombassan , OMV Petrol Ofisi A.Ş., Avivasa Emeklilik ve Hayat A.Ş., NETAŞ Telekomünikasyon A.Ş., Teknosa İç ve Dış Ticaret A.Ş., Yum Brands ve Multinet Kurumsal Hizmetler A.Ş. gibi firmaların hukuk departmanlarının sisteme entegrasyonu ve entegrasyon sonrası finans, muhasebe, satın alma gibi yardımcı departmanların süreçlerinin ve belge yönetim sistemlerinin TSE 13298 süreçleri ile KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemine entegrasyonunu sağlamıştır.

Reşat Eraksoy

Reşat Eraksoy

Mert Dönerçark

Mert Dönerçark

Hukuk Bürolarında İşletme Yönetimi Semineri Detayları

Hukuk Büro Yönetimi Semineri Genel Bilgiler

Tarih: 17.03.2016 Perşembe

Saat: 13.00 – 17.00

Yer: İstanbul Kervansaray Hotel, Şehit Muhtar Cad. No:49 34437 Taksim / İstanbul

Eğitmen: Mahmut Reşat Eraksoy, Mert Dönerçark

Seminer Süresi: Yarım gün, 17 Mart Perşembe Günü

Seminer Hedef Kitlesi: Büro ortakları, yönetici avukatları, avukatlar, büro yönetiminde görev alan yöneticiler, kurum veya şirket avukatları

Seminer Konuları:

  • Son 10 yılda Hukuk Bürolarını etkileyen genel değişimler,
  • Küreselleşmenin etkisi,
  • Hukuk hizmeti talebindeki değişimler,
  • Hukuk Büroları Yönetimindeki değişimler,
  • Büro Yönetim Modelleri,
  • İşletme Yönetimi Temel İlkeleri,
  • Artan rekabet karşısında Strateji oluşturma gerekliliği,
  • Bürolarda Proje/Süreç Yönetimi ve Risk Yönetiminin önemi,
  • Müvekkil İlişkileri Yönetiminin önemi,
  • Çalışma Grupları Yönetimi,
  • Örnek Dava Yönetimi Süreci,
  • Hukuk Bürolarında İş Geliştirme ve Tanıtım,
  • Rekabet Analizi ve Kritik başarı Faktörlerinin Tanımlanması,
  • Bürolarda İnsan Kaynakları Yönetimi,
  • Performans ve Kıdem Yönetim Sistemleri ve Avukat Ödüllendirme Sistemleri,
  • Etkin Finansal Yönetim,
  • Büro Ortaklık Yapıları,
  • Bilgi İşlem ve Bilgi Yönetiminin Bürolardaki iş yapış şekline etkisi.

Hukuk Büro Yönetimi Semineri Akışı

Bölüm 1
Reşat Eraksoy, 13.00

  • Hukuk Bürolarını Etkileyen Genel Trendler ve Geleceğe Yönelik Öngörüler
  • Hukuk Bürolarında Kurumsallaşma ve Yeniden Yapılanma Örnekleri
  • Hukuk Bürolarında Rekabetçi Üstünlük ve Stratejik Planlama
  • Hukuk Bürolarında İş Yapma Şeklinin Sistemleştirilmesi – İşletme Yönetiminin Katkısı

Bölüm 2
Reşat Eraksoy, 14.00

  • Günlük Operasyonel Verilerin Hukuk Bürosu Yönetiminde Kullanımı
  • Hukuk Operasyonları Yönetimine İşletme Yönetimi Açısından Bakış
  • Bürolarda Organizasyon Yapısı Oluşturma
  • Süreç ve Proje Yönetimi Tekniklerinin Hukuk İşlerinde Kullanımı
  • Teknolojinin Hukuk Bürosu Yönetimine Etkileri

Kahve Arası, 15.00

Bölüm 3
Reşat Eraksoy, 15.30

  • Finansal Yönetim, Kârlılık Analizi Örnekleri, Bütçe Yönetimi
  • Dava ve İcra Dosyalarının Finansal Analizi
  • Performans Yönetimi ve İnsan Kaynakları Yönetimi
  • Müvekkil İlişkileri Yönetimi
  • Teklif Yönetimi
  • Bilgi Yönetimi

Bölüm 4
Mert Dönerçark, 16.30

  • MicroDestek KolayOfis Hukuk Yazılımlarının Büro Yönetimine Katkıları

Hukuk Bürolarında İşletme Yönetimi Semineri Katılım Formu

17 Mart 2016 tarihinde, Taksim Kervansaray Hotel ‘de düzenlenecek olan Hukuk Bürolarında İşletme Yönetimi Semineri ‘ne katılmak için, lütfen sağ tarafta bulunan katılım formunu doldurunuz. Seminer ile ilgili aklınıza takılan soruları 0232 465 14 88 – 99 numaralı telefonlar üzerinden veya iletişim sayfasında yer alan iletişim noktalarından, MicroDestek yetkililerine yönlendirebilirsiniz.

Taksim Kervansaray Hotel ulaşım bilgileri için aşağıda yer alan haritayı kullanabilir veya 0212 235 50 00 numaralı telefon üzerinden otel yetkililerinden yol tarifini alabilirsiniz.

Göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı şimdiden teşekkür ederiz.

Seminere Katılmak İçin Lütfen Aşağıda Yer Alan Formu Doldurunuz.



© Copyright 2023 - Her Hakkı Saklıdır Nt MicroDestek Yazılım Bilişim Bilg. San. Tic. Ltd. Şti.