Açıklama
KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi – Next Generation
KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi – Next Generation ile hukuk büronuzda ihtiyaç duyacağınız her türlü işlemi gerçekleştirebilirsiniz. Dava ve icra takibi gibi temel uygulamaların yanı sıra, muhasebe yönetim sistemi, doküman yönetim sistemi ve detaylı raporlamalar sayesinde, her türlü işleminizi sanal ortamda, sorunsuz, hızlı ve kolay bir şekilde gerçekleştirin. Genişletilmiş sözleşme yönetimi, danışmanlık modülü ve daha bir çok eklenti sayesinde, tek bir sistem ile tüm ofisinizi yönetin.
1) Paket Farklılıkları
Paket farklılıklarını aşağıda yer alan tablo içerisinden inceleyebilirsiniz.
İçerik | KolayOfis Next Generation Standart | KolayOfis Next Generation Gold | KolayOfis Next Generation Premium |
---|---|---|---|
Günün İşlemleri | |||
Dosya İşlemleri | |||
İcra İşlemleri | |||
Gelen Evrak Havuzu | |||
Vekalet İşlemleri | |||
Ara Karar | |||
İş Planları | |||
Duruşma İşlemleri | |||
Raporlar | |||
Müvekkil Muhasebe İşlemleri | |||
Personel Muhasebe İşlemleri | |||
Merkez KasaMuhasebe İşlemleri | |||
Banka Kart Muhasebe İşlemleri | |||
Genel Gelir ve Gider | |||
Serbest Meslek Makbuzu | |||
Uyap Toplu XML Oluştur | |||
Toplu Matbu Evrak Çıktısı | |||
Hızlı Erişim | |||
Arama Modülü | |||
Esnek Rapor | |||
Avans Masraf Onay İşlemleri | |||
Sözleşmeler Modülü | |||
Toplu Doküman Görüntüleme | |||
Toplu Doküman Yükleme | |||
Dilekçe Editörü | |||
Personel Komisyon İşlemleri | |||
E – Müvekkil Uygulaması | |||
Kayıt Defteri | |||
Faks Entegrasyonu | |||
Teminat İşlemleri | |||
Esnek Rapor Kayıt | |||
Esnek Dosya Güncelleme | |||
Toplu Avans Masraf Giriş | |||
Toplu İcra Dosyası Açma | |||
Toplu Dava Dosyası Açma | |||
İhtiyati Haciz İşlemleri | |||
Web Sitesi İletişim Ekranı | |||
Genel Yönetim Raporları | |||
Duruşma Yönetim Raporları | |||
İş Planı Yönetim Raporları | |||
Ara Karar Yönetim Raporları | |||
Haciz Yönetim Raporları | |||
Borçlu Görüşmesi Yönetim Raporları | |||
Özel Muhasebe Raporları | |||
Santral Entegrasyonu |
2) Yıllık Güncelleme ve Destek Hizmeti
Lisansı ile beraber satın aldığınız ürünler kategorisindedir. Ürünü satın aldığınızda güncelleme ve destek hizmetinde faydalanmadan da sorunsuz bir şekilde kullanmaya devam edebilirsiniz.
Güncelleme ve Destek Hizmeti zorunlu bir hizmet değildir. Satın alındığında, kullanım lisansı ile birlikte kullanıcıların olur. Kullanıcılar güncelleme ve destek hizmetini yeniletmeden kullanmaya devam edebilirler. Ancak yapılacak olan geliştirme, yenilik ve destek hizmetinden faydalanamazlar.
Güncelleme ve Destek Hizmetinden faydalanmaya devam etmek isteyen kullanıcılar yıllık olarak güncelleme ve destek hizmet sürelerini uzatmaları gerekir.
Güncelleme ve Destek Hizmeti kapsamında kullanıcılar, MicroDestek tarafından yapılacak olan yeniliklerden ve geliştirmelerden faydalanmaktadır. Ayrıca uzaktan destek hizmetinden MicroDestek mesai saatleri ( Hafta içi : 08.45-12:00 ve 13:00-17.15, Hafta Sonu : Tatil ) içerisinde faydalanmaktadır. Bu iki temel hizmet dışında, en az 3 saat önceden rezervasyon yaptırmak koşulu ile, uzaktan eğitim hizmetinden de faydalanmaktadır.
Yıllık güncelleme ve destek hizmeti sözleşmesinin yenilenmesi için uygulanacak fiyatlandırma; güncel satış fiyatının %20’si olarak belirlenmektedir (Paket ve kullanıcı sayısı baz alınarak). Örneğin, güncel satış fiyatı 10.000,00 TL olan ürünün, yıllık güncelleme ve destek hizmeti fiyatı 2.000,00 TL şeklinde olacaktır.
3) KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi – Next Generation – Eğitim Hizmeti
Uzaktan eğitim hizmeti yıllık en fazla 5 adet ücretsiz olarak verilmektedir. Ücretsiz hakkı biten KULLANICI, ücretsiz olarak hizmetten faydalanamaz. Uzaktan eğitim hizmeti, saatlik ayrıca ücretlendirilecektir. Ücretsiz hakkı dolan kullanıcı, ücretli olarak hizmetten faydalanmak için öncelikle ödeme işlemlerini tamamlaması gerekir. Ödeme işlemlerinin tamamlanmasının ardından uygun gün ve saat belirlenerek hizmet verilecektir. Yıllık güncelleme ve destek hizmeti yenilemesi sonrasında uzaktan eğitim hizmeti adeti yeniden 5 olarak güncellenir. Kullanmadığı hakları var ise bu haklar diğer yıllara devretmez.
Satın alan kullanıcılar talepleri doğrultusunda yerinde eğitim hizmetinden faydalanabilirler. Yerinde eğitim hizmeti ayrıca fiyatlandırılmaktadır. Yerinde eğitim hizmeti fiyatları hakkında detaylı bilgiye ulaşmak için, lütfen iletişime geçiniz.
4) Dosya Aktarım Hizmeti
Dosya aktarım hizmeti, opsiyonel hizmet olarak sunulmaktadır. Yukarıda yer alan fiyat bilgilerinin dışında ayrıca fiyatlandırılmaktadır. Fiyatlandırma bilgileri ile ilgili Müşteri Hizmetlerimiz ile iletişime geçebilirsiniz.
5) KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi – Next Generation – Yol Arkadaşlığı Hizmeti
Yol arkadaşlığı hizmeti, opsiyonel hizmet olarak sunulmaktadır. Yukarıda yer alan fiyat bilgilerinin dışında ayrıca fiyatlandırılmaktadır. Fiyatlandırma bilgileri ile ilgili Müşteri Hizmetlerimiz ile iletişime geçebilirsiniz. Yol arkadaşlığı hizmetinin detayları aşağıda ki şekildedir;
Yol arkadaşlığı hizmeti içerisinde uzman MicroDestek personeli başlangıç aşamasında karşılaşılaşılabilinecek olası eksiklikler ve problemlere anlık olarak çözüm üretecektir. Ayrıca Yol Arkadaşlığı Hizmeti sağlayacak MicroDestek personeli KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi – Next Generation ile ilgili danışmanlık hizmeti verecektir. Ayrıca fiziksel ortamda yer alan dokümanlarınızın ve dosyalarınızın da KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi – Next Generation ‘a aktarılması konusunu da tamamlayacaktır. Fiziksel ortamda yer alan doküman ve dosyaların sanal ortama taşınabilinmesi için gerekli olan donanımsal imkanları kullanıcılar sunmak durumundadır (tarayıcı, bilgisayar, internet bağlantısı gibi). Yol Arkadaşlığı Hizmeti aynı anda sadece bir lokasyonda gerçekleştirilebilmektedir. Yol Arkadaşlığı hizmeti günlük olarak verilen bir hizmettir.
6) KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi – Next Generation – Kurulum İşlemleri
Kurulum işlemleri, MicroDestek Destek ekibi tarafından, uzaktan internet bağlantısı kurularak gerçekleştirilmektedir. Uzaktan bağlantının sağlanması için gerekli olan internet bağlantısı ve uzaktan erişim programı, satın alan kullanıcılarda kesinlikle bulunması gerekmektedir (uzaktan erişim programları ücretsiz olarak temin edilebilir).
Asgari sistem gereksinimlerini aşağıda görüntüleyebilirsiniz.
Asgari Sistem Gereksinimleri – Sunucu
Özellikler | Detaylar |
İşletim Sistemi | Windows 8 Single Language veya Üzeri |
İşlemci | Xenon işlemci E-3 ve üstü işlemci |
Bellek | 8 GB Ram |
Kapasite | 200 gb Disk (Kullanım oranınıza göre yükseltmeniz gerekebilir) |
Önerilen Sistem Gereksinimleri
Özellikler | Detaylar |
İşletim Sistemi | Windows Server 2016 |
İşlemci | Intel Xeon Processor E5-2620 v2 (15M Cache, 2.10 GHz) |
Bellek | 16 GB DDR3 RAM |
Kapasite | 400 GB SSD |
Asgari Sistem Gereksinimleri – Ek Kullanıcılar
Özellikler | Detaylar |
Tarayıcı (Web Browser) | Chrome Kernel 1.3 ve üstü Browser |
Notlar
- Server sanal makine olarak çalışabilmektedir
- Kurulum yalnızca c sürücüsüne yapılmaktadır. Bu yüzden c sürücüsünde en az yukarıda belirtilen alan kadar yer olmalıdır.
- Database (veri tabanı) olarak MSSQL Express 2014 kullanıldığı için herhangi bir lisans gerektirmemektedir.
- Sistem SSL sertifikası desteklemektedir. Ancak ssl sertifikası kullanılacak ise sertifika satın alma ve kurulum işlemleri iş sahibi tarafından tamamlanacaktır.
- Sistem web tabanlı olup VPN üzerinde problemsiz olarak çalışabilmektedir.
- Sistemi kullanacak kullanıcı sayısına göre asgari sistem gereksinimleri üzerinde değişim meydana gelebilir. 50 ve üzeri kullanıcı sayısına sahip olan hukuk bürosu veya departmanlarının Müşteri Hizmetlerimiz ile iletişime geçerek kullanıcı sayısına uygun olan asgari sistem gereksinimlerine ulaşabilirsiniz.
7) Kurulum Yönergeleri
Uygun ana makine temin edildikten ve ödeme işlemlerinin tamamlanmasının ardından oluşturulan lisans numarası ile kurulum işlemlerine geçilmektedir. Kurulum işlemlerine yönelik yönlendirmeler aşağıda belirtilmiştir.
Ana Makine Kurulum Yönergeleri
- Kurulum işlemleri uzaktan bağlantı yöntemi ile gerçekleştirilecektir.
- IIS Ayarları (Kurulum esnasında MicroDestek Uzmanları tarafından gerçekleştirilecektir)
- Ana Makina Kurulumu ve Lisanslama işlemi (Kurulum esnasında lisans numarası MicroDestek Merkez’den talep edilmektedir.)
- Yetki ve Database Ayarları (Kurulum esnasında MicroDestek Uzamanları tarafından gerçekleştirilecektir)
- Kurulum sonrası Ek Kullanıcıların Ulaşımı için firewall ayarları (Kurulum esnasında MicroDestek Uzmanları tarafından iş sahibi bilgi işlem biriminden talep edilerek gerçekleştirilecektir.)
- Backup sistemi Kurulumu ve işler hale getirilmesi .(Kurulum esnasında MicroDestek Uzmanları tarafından iş sahibi bilgi işlem birimi ile bilgi alınarak gerçekleştirilecektir)
Ek Kullanıcı Kurulum Yönergeleri
- Kurulum işlemleri uzaktan bağlantı yöntemi ile gerçekleştirilecektir.
- Ek Kullanıcı Kurulumları yapılırken izlenen adımlar(MicroDestek Uzmanları tarafından gerçekleştirilecektir.),
- Kurulum sonrası tarayıcı ayarları(MicroDestek Uzmanları tarafından gerçekleştirilecektir.).
Değerlendirmeler
Henüz değerlendirme yapılmadı.