Açıklama
KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi – Next Generation
KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi – Next Generation ile hukuk büronuzda ihtiyaç duyacağınız her türlü işlemi gerçekleştirebilirsiniz. Dava ve icra takibi gibi temel uygulamaların yanı sıra, muhasebe yönetim sistemi, doküman yönetim sistemi ve detaylı raporlamalar sayesinde, her türlü işleminizi sanal ortamda, sorunsuz, hızlı ve kolay bir şekilde gerçekleştirin. Genişletilmiş sözleşme yönetimi, danışmanlık modülü ve daha bir çok eklenti sayesinde, tek bir sistem ile tüm ofisinizi yönetin.
1) Paket Farklılıkları
Paket farklılıklarını aşağıda yer alan tablo içerisinden inceleyebilirsiniz.
İçerik | KolayOfis Next Generation Standart | KolayOfis Next Generation Gold | KolayOfis Next Generation Premium |
---|---|---|---|
Günün İşlemleri | ![]() | ![]() | ![]() |
Dosya İşlemleri | ![]() | ![]() | ![]() |
İcra İşlemleri | ![]() | ![]() | ![]() |
Gelen Evrak Havuzu | ![]() | ![]() | ![]() |
Vekalet İşlemleri | ![]() | ![]() | ![]() |
Ara Karar | ![]() | ![]() | ![]() |
İş Planları | ![]() | ![]() | ![]() |
Duruşma İşlemleri | ![]() | ![]() | ![]() |
Raporlar | ![]() | ![]() | ![]() |
Müvekkil Muhasebe İşlemleri | ![]() | ![]() | ![]() |
Personel Muhasebe İşlemleri | ![]() | ![]() | ![]() |
Merkez KasaMuhasebe İşlemleri | ![]() | ![]() | ![]() |
Banka Kart Muhasebe İşlemleri | ![]() | ![]() | ![]() |
Genel Gelir ve Gider | ![]() | ![]() | ![]() |
Serbest Meslek Makbuzu | ![]() | ![]() | ![]() |
Uyap Toplu XML Oluştur | ![]() | ![]() | ![]() |
Toplu Matbu Evrak Çıktısı | ![]() | ![]() | ![]() |
Hızlı Erişim | ![]() | ![]() | ![]() |
Arama Modülü | ![]() | ![]() | ![]() |
Esnek Rapor | ![]() | ![]() | ![]() |
Avans Masraf Onay İşlemleri | ![]() | ![]() | ![]() |
Sözleşmeler Modülü | ![]() | ![]() | ![]() |
Toplu Doküman Görüntüleme | ![]() | ![]() | ![]() |
Toplu Doküman Yükleme | ![]() | ![]() | ![]() |
Dilekçe Editörü | ![]() | ![]() | ![]() |
Personel Komisyon İşlemleri | ![]() | ![]() | ![]() |
E – Müvekkil Uygulaması | ![]() | ![]() | ![]() |
Kayıt Defteri | ![]() | ![]() | ![]() |
Faks Entegrasyonu | ![]() | ![]() | ![]() |
Teminat İşlemleri | ![]() | ![]() | ![]() |
Esnek Rapor Kayıt | ![]() | ![]() | ![]() |
Esnek Dosya Güncelleme | ![]() | ![]() | ![]() |
Toplu Avans Masraf Giriş | ![]() | ![]() | ![]() |
Toplu İcra Dosyası Açma | ![]() | ![]() | ![]() |
Toplu Dava Dosyası Açma | ![]() | ![]() | ![]() |
İhtiyati Haciz İşlemleri | ![]() | ![]() | ![]() |
Web Sitesi İletişim Ekranı | ![]() | ![]() | ![]() |
Genel Yönetim Raporları | ![]() | ![]() | ![]() |
Duruşma Yönetim Raporları | ![]() | ![]() | ![]() |
İş Planı Yönetim Raporları | ![]() | ![]() | ![]() |
Ara Karar Yönetim Raporları | ![]() | ![]() | ![]() |
Haciz Yönetim Raporları | ![]() | ![]() | ![]() |
Borçlu Görüşmesi Yönetim Raporları | ![]() | ![]() | ![]() |
Özel Muhasebe Raporları | ![]() | ![]() | ![]() |
Santral Entegrasyonu | ![]() | ![]() | ![]() |
2) Yıllık Güncelleme ve Destek Hizmeti
Lisansı ile beraber satın aldığınız ürünler kategorisindedir. Ürünü satın aldığınızda güncelleme ve destek hizmetinde faydalanmadan da sorunsuz bir şekilde kullanmaya devam edebilirsiniz.
Güncelleme ve Destek Hizmeti zorunlu bir hizmet değildir. Satın alındığında, kullanım lisansı ile birlikte kullanıcıların olur. Kullanıcılar güncelleme ve destek hizmetini yeniletmeden kullanmaya devam edebilirler. Ancak yapılacak olan geliştirme, yenilik ve destek hizmetinden faydalanamazlar.
Güncelleme ve Destek Hizmetinden faydalanmaya devam etmek isteyen kullanıcılar yıllık olarak güncelleme ve destek hizmet sürelerini uzatmaları gerekir.
Güncelleme ve Destek Hizmeti kapsamında kullanıcılar, MicroDestek tarafından yapılacak olan yeniliklerden ve geliştirmelerden faydalanmaktadır. Ayrıca uzaktan destek hizmetinden MicroDestek mesai saatleri ( Hafta içi : 08.45-12:00 ve 13:00-17.30, Hafta Sonu : Tatil ) içerisinde faydalanmaktadır. Bu iki temel hizmet dışında, en az 3 saat önceden rezervasyon yaptırmak koşulu ile, uzaktan eğitim hizmetinden de faydalanmaktadır.
Yıllık güncelleme ve destek hizmeti sözleşmesinin yenilenmesi için uygulanacak fiyatlandırma; satın alınan fiyatın %20’si olarak belirlenmektedir. Örneğin, 10.000,00 TL tutarında satın alınan ürünün, bir yıl sonraki yıllık güncelleme ve destek hizmeti fiyatı 2.000,00 TL şeklinde olacaktır.
Yıllık güncelleme ve destek hizmeti artış tutarı belirlenirken, TUİK tarafından açıklanan veriler baz alınır. TUİK tarafından her ay bir önceki aya ait veri açıklanır. Örneğin Ekim ayı teklifi gönderilirken Eylül ayı verileri esas alınacaktır. Teklif düzenlenirken 12 aylık yurt içi üretici fiyat endeksi ile 12 aylık tüketici fiyat endekslerinin toplamının ortalaması alınır.
Satın alınacak her ek kullanıcının satın alma ücretinin %20’si, yıllık güncelleme ve destek hizmetine fiyatına eklenecektir.
Yıllık Güncelleme ve Destek Hizmeti Hesaplama Formülü
Yİ-ÜFE + TÜFE (On iki aylık ortalama değerleri) / 2
3) KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi – Next Generation – Eğitim Hizmeti
Yerinde eğitim hizmeti sadece premium ve gold edition satın alan kullanıcılar için geçerlidir. KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi – Next Generation Gold Edition satın alan kullanıcılar için yerinde eğitim hizmeti yarım günlük ( 4 saat ) şeklinde verilmektedir. KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi – Next Generation Premium Edition satın alan kullanıcılar için yerinde eğitim hizmeti bir tam günlük ( 8 saat ) şeklinde verilmektedir. KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi – Next Generation Standart Edition paket satın alan kullanıcılar uzaktan eğitim hizmetinden faydalanabilmektedirler. Verilen eğitim hizmeti sonrası talep edilen ekstra eğitim hizmetleri ücrete tabi tutulacaktır.
4) Dosya Aktarım Hizmeti
Dosya aktarım hizmeti, opsiyonel hizmet olarak sunulmaktadır. Yukarıda yer alan fiyat bilgilerinin dışında ayrıca fiyatlandırılmaktadır. Fiyatlandırma bilgileri ile ilgili Müşteri Hizmetlerimiz ile iletişime geçebilirsiniz. Dosya aktarım hizmetinin detayları aşağıda ki şekildedir;
Dava dosyalarınızda dosyalarınızın ana kapak bilgilerinin aktarımı yapılacaktır.
İcra dosyalarının aktarılabilmesi için, icra dosyalarınızın UYAP XML çıktılarının tarafımıza gönderilmesi gerekmektedir.
Dava dosyalarının aktarılabilmesi için , dosyalara ilişkin olan excel formatlı bilgilerin tarafımıza yönlendirilmesi gerekmektedir.
Aktarım Tamamlandığında Neler Aktarılacak
Öncelikli olarak icra ve dava dosyalarının ayrı olarak aktarılacağı bilgisini vermek isteriz.
İcra dosyalarında borçlu , alacaklı ve alacak bilgileri var ise ilam bilgileri talep edilen hak ve izlenecek yol bilgileri aktarım sonucunda eklenecektir.
Dava dosyalarınızda müvekkil , karşı taraf , davadaki tarafımız, dava ana türü ,en son girilen duruşma tarihi – yeri – mahkemesi , dava değeri , yurt içi yurt dışı dava türü , lehte ve alehte durumu , dava raporu , mahkeme – daire – esas bilgisi aktarım sonucunda eklenecektir.
Dosyalarınıza ait varsa , duruşma kaydı , ara karar kaydı , muhasebe işlemleri (avans,masraf,vekalet ücretleri,tahsilat,reddiyat,maaş ödeme) , icra dairesi ve dosya numarası bilgilerinin aktarıma dahil olmadığınıda hatırlatırız.
Dosyalarınız ile ilişkili olan dokümanların sanal ortamda var olanları aktarım hizmeti ile KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi – Next Generation’ne eklenecektir. Ancak sanal ortamda yer almayan dokümanlar KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi – Next Generation Yol Arkadaşlığı Hizmeti altında eklenebilmektedir.
5) KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi – Next Generation – Yol Arkadaşlığı Hizmeti
Yol arkadaşlığı hizmeti, opsiyonel hizmet olarak sunulmaktadır. Yukarıda yer alan fiyat bilgilerinin dışında ayrıca fiyatlandırılmaktadır. Fiyatlandırma bilgileri ile ilgili Müşteri Hizmetlerimiz ile iletişime geçebilirsiniz. Yol arkadaşlığı hizmetinin detayları aşağıda ki şekildedir;
Yol arkadaşlığı hizmeti içerisinde uzman MicroDestek personeli başlangıç aşamasında karşılaşılaşılabilinecek olası eksiklikler ve problemlere anlık olarak çözüm üretecektir. Ayrıca Yol Arkadaşlığı Hizmeti sağlayacak MicroDestek personeli KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi – Next Generation ile ilgili danışmanlık hizmeti verecektir. Ayrıca fiziksel ortamda yer alan dokümanlarınızın ve dosyalarınızın da KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi – Next Generation ‘a aktarılması konusunu da tamamlayacaktır. Fiziksel ortamda yer alan doküman ve dosyaların sanal ortama taşınabilinmesi için gerekli olan donanımsal imkanları kullanıcılar sunmak durumundadır (tarayıcı, bilgisayar, internet bağlantısı gibi). Yol Arkadaşlığı Hizmeti aynı anda sadece bir lokasyonda gerçekleştirilebilmektedir. Yol Arkadaşlığı hizmeti günlük olarak verilen bir hizmettir.
6) KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi – Next Generation – Kurulum İşlemleri
Kurulum işlemleri, MicroDestek Destek ekibi tarafından, uzaktan internet bağlantısı kurularak gerçekleştirilmektedir. Uzaktan bağlantının sağlanması için gerekli olan internet bağlantısı ve uzaktan erişim programı, satın alan kullanıcılarda kesinlikle bulunması gerekmektedir (uzaktan erişim programları ücretsiz olarak temin edilebilir).
Asgari sistem gereksinimlerini aşağıda görüntüleyebilirsiniz.
Asgari Sistem Gereksinimleri – Sunucu
Özellikler | Detaylar |
İşletim Sistemi | Windows 8 Single Language veya Üzeri |
İşlemci | Xenon işlemci E-3 ve üstü işlemci |
Bellek | 8 GB Ram |
Kapasite | 200 gb Disk (Kullanım oranınıza göre yükseltmeniz gerekebilir) |
Önerilen Sistem Gereksinimleri
Özellikler | Detaylar |
İşletim Sistemi | Server 2012 R2 |
İşlemci | Intel Xeon Processor E5-2620 v2 (15M Cache, 2.10 GHz) |
Bellek | 16 GB DDR3 RAM |
Kapasite | 400 GB SSD |
Asgari Sistem Gereksinimleri – Ek Kullanıcılar
Özellikler | Detaylar |
Tarayıcı (Web Browser) | Chrome Kernel 1.3 ve üstü Browser |
Notlar
- Server sanal makine olarak çalışabilmektedir
- Kurulum yalnızca c sürücüsüne yapılmaktadır. Bu yüzden c sürücüsünde en az yukarıda belirtilen alan kadar yer olmalıdır.
- Database (veri tabanı) olarak MSSQL Express 2014 kullanıldığı için herhangi bir lisans gerektirmemektedir.
- Sistem SSL sertifikası desteklemektedir. Ancak ssl sertifikası kullanılacak ise sertifika satın alma ve kurulum işlemleri iş sahibi tarafından tamamlanacaktır.
- Sistem web tabanlı olup VPN üzerinde problemsiz olarak çalışabilmektedir.
- Sistemi kullanacak kullanıcı sayısına göre asgari sistem gereksinimleri üzerinde değişim meydana gelebilir. 50 ve üzeri kullanıcı sayısına sahip olan hukuk bürosu veya departmanlarının Müşteri Hizmetlerimiz ile iletişime geçerek kullanıcı sayısına uygun olan asgari sistem gereksinimlerine ulaşabilirsiniz.
7) Kurulum Yönergeleri
Uygun ana makine temin edildikten ve ödeme işlemlerinin tamamlanmasının ardından oluşturulan lisans numarası ile kurulum işlemlerine geçilmektedir. Kurulum işlemlerine yönelik yönlendirmeler aşağıda belirtilmiştir.
Ana Makine Kurulum Yönergeleri
- Kurulum işlemleri uzaktan bağlantı yöntemi ile gerçekleştirilecektir.
- IIS Ayarları (Kurulum esnasında MicroDestek Uzmanları tarafından gerçekleştirilecektir)
- Ana Makina Kurulumu ve Lisanslama işlemi (Kurulum esnasında lisans numarası MicroDestek Merkez’den talep edilmektedir.)
- Yetki ve Database Ayarları (Kurulum esnasında MicroDestek Uzamanları tarafından gerçekleştirilecektir)
- Kurulum sonrası Ek Kullanıcıların Ulaşımı için firewall ayarları (Kurulum esnasında MicroDestek Uzmanları tarafından iş sahibi bilgi işlem biriminden talep edilerek gerçekleştirilecektir.)
- Backup sistemi Kurulumu ve işler hale getirilmesi .(Kurulum esnasında MicroDestek Uzmanları tarafından iş sahibi bilgi işlem birimi ile bilgi alınarak gerçekleştirilecektir)
Ek Kullanıcı Kurulum Yönergeleri
- Kurulum işlemleri uzaktan bağlantı yöntemi ile gerçekleştirilecektir.
- Ek Kullanıcı Kurulumları yapılırken izlenen adımlar(MicroDestek Uzmanları tarafından gerçekleştirilecektir.),
- Kurulum sonrası tarayıcı ayarları(MicroDestek Uzmanları tarafından gerçekleştirilecektir.).
İncelemeler
Henüz inceleme yapılmadı.