KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi
Standart Paket’e Özel
Yılın Kampanyası
KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi – Standart Paket Özellikleri |
---|
Günün İşlemleri – Hatırlatmalar (Duruşma,Arakarar,İşplanı,İcrada Düşecek Dosyalar) |
Dosya İşlemleri (Dava Yönetimi ) |
İcra İşlemleri (UYAP Uyumlu İcra Takibi Hazırlama ve Süreçleri) |
Gelen Evrak Havuzu ( Tüm Dokümanları Yönetme ve Ulaşma) |
Vekalet İşlemleri |
Arar Karar Takibi |
İş Takibi |
Duruşma Takibi |
Muhasebe İşlemeri (Müvekkil – Personel ve Ofis Genel Gider ) |
Serbest Meslek Makbuzu İşlemleri |
KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi – Standart Paket web tabanlı bir sistemdir.
Bu özelliği sayesinde hiç bir ekstra donanıma ihtiyaç duymadan, internetin olduğu her yerde
KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi – Standart Paket’i kullanmanız mümkündür.
Adliyeden, evden, ofisten, cafeden kısacası her yerden KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi – Standart Paket kullanabilirsiniz.
Sadece kullanımınız bilgisayarlarla da sınırlı değil.
Akıllı telefonlarınız ve tabletleriniz hatta ios işletim sistemine sahip mac bilgisayarlarınızla da kullanımınız mümkündür.
Mobil cihazlarınız ile artık hukuk otomasyon sisteminizin kolaylığını ve keyfini yaşayın.
Peki KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi –
Standart Paketin Fiyatı Nedir ?
Şimdi Hemen Başvurunuzu Yapın ,
En Kısa Sürede Size Geri Dönüş Yapalım !
Sunum Talebinde Bulunmak İçin Lütfen Aşağıda Yer Alan Alanı Doldurunuz.
1. KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi – Standart Paket Kampanyası 03.11.2014 – 31.12.2014 tarihleri arasında geçerlidir.
2. Kampanya dahilinde sadece KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi – Standart Paket ürünlerinde taksitlendirme ve indirim seçeneği uygulanmaktadır. KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi – Gold Paket, KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi – Premium Paket ve KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi ürünlerinde kampanya geçerli değildir. KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi – Standart Paket dışında kalan ürünlerin fiyatları ve ödeme seçenekleri farklı şekildedir.
3. Taksitli ödeme seçeneğinden faydalanmak isteyen kullanıcılar ödeme işlemlerini kredi kartı ile yapmak zorunda değildir. Kredi kartı olmaksızın ödeme işlemlerini, aylık şekilde gerçekleştirebilirler.
4. Peşin ödeme seçeneğinden faydalanmak isteyen kullanıcılar ödeme işlemlerini mail order, havale ve eft seçeneklerinden herhangi birini kullanarak gerçekleştirebilirler.
5. Fiyat tablosu içerisinde yer alan kullanıcı sayıları, aynı anda kaç kişinin KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi – Standart Paket’i kullanacağını ifade eder. Örneğin; 2 kullanıcılı KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi – Standart Paket satın alan kullanıcılar, aynı anda en fazla 2 kullanıcı ile sisteme giriş yapabilirler.
6. KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi – Standart Paket’i kullanıcılar en fazla 5 kullanıcı ile kullanabilirler. Beşin üzerinde kullanıcıya sahip olan kurum veya hukuk büroları diğer KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi paketlerini tercih etmelidir.
7. KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi – Standart Paket satın alan kullanıcılar dilerlerse paketlerini diğer üst paketlere yükseltebilirler. Yükseltme işlemini yapmak isteyen kullanıcılar MicroDeste Müşteri Hizmetleri’ni arayarak fiyat teklifini alabilirler.
8. KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi – Standart Paket kurulum ve eğitim hizmetleri, uzaktan kurulum ve uzaktan eğitim şeklinde yapılmaktadır. Uzaktan eğitim ve uzaktan kurulum işlemi için ihtiyaç duyulacak alt yapıyı kullanıcı tedarik etmelidir (internet bağlantısı ve uzaktan erişim programı(teamviewer- ammyy- netop..). Kurulum işlemleri, ödeme işleminin tamamlanmasının ardından bir gün sonra yapılmaktadır. Eğitim hizmeti ise kurulum işlemlerinin tamamlanmasının ardından kullanıcıların talep ettiği saat aralığında ve MicroDestek firmasının çalışma saatleri arasında gerçekleştirilebilir. MicroDestek çalışma saatleri; hafta içi 08.30 – 18.30, cumartesi 09.00 – 12.00 şeklindedir.
9. KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi – Standart Paket kurulumu satın alan kullanıcıların bilgisayarlarına gerçekleştirilmektedir. Sorunsuz bir şekilde kurulum işlemlerinin yapılması ve kullanım esnasında herhangi bir sorunla karşılaşmamak için, ana makina olarak kullanılacak olan bilgisayarın asgari sistem gereksinimleri şu şekildedir ;
Ana Makina için Minumum Sistem Gereksinimleri ;
İşlemci : Intel P4 3000 yada üstü İşlemci – Amd Sempron 2300 veya Üstü
İşlemci
Ram : 1 gb veya üstü
Hard Disk : 80 gb veya üstü
İşletim Sistemi :
Windows Xp Pro
Windows 2003 Standart – Profesyonel
Windows 2008 Standart – Profesyonel
Windows Vista Profesyonel – Premium
Windows 7 Home Premium – Windows 7 Profesyonel – Windows 7 ultimate – Windows 8 Single Language ve üzeri
Kurulumlar :
IIS(internet information services) 6.0 Yada üstü
Web Browser : Google Chrome
11. KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi – Standart Paket’i satın alan kullanıcılar ilk yıl ücretsiz olarak güncelleme ve destek hizmetinden faydalanırlar. Güncelleme ve destek hizmeti yıllık olarak sunulan bir hizmettir. Güncelleme ve destek hizmeti fiyatlandırma işlemi, o yıl ki KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi – Standart Paket fiyatının %15’ini aşmamak koşulu ile belirlenir.
12. KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi – Standart Paket’i satın alan kullanıcılar ürünü lisansı ile birlikte satın almış olurlar. Yıllık güncelleme ve destek hizmetinden faydalanmadan da KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi – Standart Paket’i kullanmaya devam edebilirler. Ancak ihtiyaç duyulabilinecek destek hizmetinden ve yapılacak olan yenilik ve güncellemelerden faydalanmadan sistemi kullanabilirler.
13. Ofis içi kullanımda internet bağlantısı zorunlu değildir. Kullanıcılar ağ bağlantısı üzerinden veya wi-fi üzerinden KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi – Standart Paket’i rahatlıkla kullanabilirler.
14. Ofis dışı bağlantının kullanılabilinmesi için ana makina ve bağlantı sağlanacak cihazın kesinlikle internet bağlantısı olması gerekir. Ofis dışı bağlantının sorunsuz bir şekilde ve stabil olarak kullanılabilinmesi için kullanıcıların static (sabit) ip ‘ye sahip olmaları gerekir. Static (sabit) ip’yi internet hizmeti aldıkları kurumdan (superonline, ttnet, dsmart…) tedarik edebilirler.
15. Otomatik yedekleme sisteminin sorunsuz şekilde çalışabilinmesi ve yaşanabilinecek sorunların önüne hızlıca geçilebilinmesi için ana bilgisayarda sürekli olarak bağlı çalışacak harici bir hard disk veya usb flash belleği kullanıcı tedarik etmelidir.
15. E-posta ile hatırlatma ve uyarı mekanizmasının sorunsuz olarak çalışabilmesi için varsa virüs koruma programının e-posta ayarları KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi – Standart Paketi’ne uygun olarak konfigüre edilmesi gerekir.