KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi Next Generation, Hukuk Yazılımı çözümüdür.
Çalışma hayatınızı daha kolay, daha keyifli ve daha verimli hale getirmek için buradayız.
Tüm İşlemlerinizi Tek Sistem Üzerinden Yönetin
Dava takibi, yasal alacak takibi, ön muhasebe yönetimi, doküman yönetimi ve raporlamalarınızı tek sistem üzerinden takip edin.
Dosyalarınızı ilişkilendirin, tek yerden raporlayın (dava dosyası veya yasal alacak takibi dosyası ayırt etmeksizin) ve ihtiyacınız olan diğer işlemleri KolayOfis Kurumsal ile yönetin.
Dava Takibi
Dava dosyalarınız ile ilgili her türlü işlemi KolayOfis Kurumsal ile yönetin. Ana kapak bilgilerinden başlayarak; ara karar, duruşma günleri ve davanın seyrine göre meydana gelebilecek her türlü değişimi tek bir ekran üzerinde görüntüleyin. Dava dosyalarınızın en ince detaylarına kadar (teminat mektupları, dosya son durumu, bireysel raporlama alanı, ıslah işlemleri, dosya istatistikleri) her türlü işlemi rahatlıkla gerçekleştirin.
Yasal Alacak Takibi
Merkezi bir yapı üzerinden alacaklarınızın yönetimini ve tahsilat işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz. İcra dosya açılışı ile başlayarak (toplu olarak veya tek tek); matbu evrakların hazırlanması, xml çıktıların hazırlanması, güncel bakiye hesaplama (toplu olarak veya tek tek) ve ek işlemler ile yasal alacak takibine yönelik ihtiyaç duyacağınız tüm işlemleri KolayOfis Kurumsal ile gerçekleştirin. İcra dosyalarında yapılması gereken işlemler, tahsilat durumları, taahhüt işlemleri ve diğer bir çok işlem ile yasal alacak takibinde eksiksiz işlem yapın.
Doküman Yönetimi
Dosyalarınız veya sistemde tanımlı carileriniz ile ilgili tüm dokümanlar artık burada. Tüm dokümanlarınızı sisteme ekleyin ve dilediğiniz yerden ulaşın. Dosyalarınıza yönelik taslaklarınızı sisteme ekleyin ve tekrar tekrar doküman hazırlamak için vakit kaybetmeyin. KolayOfis Kurumsal’da tanımlı olan 150 üzerinde ki hazır taslak dokümandan faydalanın. Dosya kapağı ve benzeri sık kullanılan dokümanları, antetli olarak sistem üzerinden rahatlıkla alın.
Ön Muhasebe Yönetimi
Avans, masraf, tahsilat, reddiyat, vekalet ücreti işlemleri ve diğer işlemler ile hukuk departmanı veya hukuk büronuzda ki ön muhasebe işlemlerini KolayOfis Kurumsal ile çözümleyin. Müvekkil veya dış büro bazlı rapor alın (Ne kadar avans gönderildi veya alındı; sonucunda da ne kadarlık masraf yapıldı ve benzeri sonuçları elde edin). Kurumsal işletmeniz de bulunan programlar ile entegre olun ve finans departmanınıza bilgileri otomatik şekilde yönlendirin(*). Yıllık hukuki karşılık ayırma ve benzeri yönetim raporlarınızı tek tuş ile hazırlayın(*).
Dosyalarınızı Kontrol Edin
Karmaşık ve çok adetli dosyaları basitçe ve kolayca yönetin. Dosya sorumlularını netleştirin. Görev ve yönetim akışınızı kolayca takip edin.
Tüm bilgi, mesaj, önemli tarih ve belgelerinizi merkezi olarak depolayın ve dilediğiniz yerden ulaşın. Hizmet alınan dış hukuk bürolarının sisteme giriş yapmasını ve işlemleri doğru şekilde yürütmesini sağlayın.
Güçlü Arama
Dosyalara yönelik verilere hızlı şekilde ulaşın. Dosyaların içerisinde geçen herhangi bir ifadeye göre arama işlemlerinizi yapabilir ve dosyalara kolayca ulaşabilirsiniz. Dosyalara bağlı olan dokümanları; ara karar, duruşma ve iş planı gibi son günü önemli olan işleri arama bölümünden hızlıca görüntüleyin ve işlemleri tamamlayın.
Dosya Durumları
Dosyaların durumlarını tek bir sayfada gözlemleyin. Genel dosya bilgileri, dosya dokümanları, ara kararları, iş planları, duruşmaları, muhasebe işlemlerini ve daha fazlasını tek bir sayfada görüntüleyin.
Yasal Tarihler
Dava dosyalarına yönelik ara karar, duruşma ve iş planlarını; icra dosyalarına yönelik haciz tarihleri, taahhüt ödeme günleri, borçlu görüşme uyarıları ve iş planlarını kolayca yönetin. Bununla beraber otomatik bildirimler ile (e-posta ve kısa mesaj) son günü önemli olan görevlerinizi kaçırmayın.
İçe ve Dışa Aktarım
Yapılan tüm işlemleri farklı formatlarda dışa aktarın. Genel yönetim raporlarını görsel olarak dışa aktarın. Aynı zamanda excel üzerinden toplu olarak içe aktarım gerçekleştirin. SAP, Oracle ve LOGO gibi popüler programlar ile entegre çalışın. Kurumsal UYAP entegrasyonu ile Adalet Bakanlığı sisteminde ki verilerinizi KolayOfis Kurumsal’a ekleyin.
Sizlerden Önce KolayOfis Kurumsal’ı Tercih Edenler
Genel Tabloya Hakim Olun
Standart dosya yönetim raporları veya tarafınıza özel olarak tasarlanabilir(*) yönetim raporları sayesinde genel tablonuza hakim olun. Önemli konulara ilişkin özel yönetim raporları ile tek bakışta genel durumu kolayca yorumlayın. Yıllara göre eklenen duruşmalar, dosya ana türlerinin dağılımı, genel kar – zarar analizi ve benzeri genel yönetim raporları ile riskinizi kolayca analiz edin veya geleceğinizi yorumlayın.
Süreç Yönetimi Uygulaması(*)
Kurumunuzun iç yapısına göre analiz edilerek hazırlanan süreç yönetimi ile hangi adımlarda hangi kullanıcıların işlem yapması gerektiğini tanımlayabilirsiniz. Böylelikle görev dağılımını ve bekleyen işleri kolayca analiz edebilir, ayrıca imza ve onay süreçlerinizi çok daha hızlı ve kolayca sonuçlandırabilirsiniz.
Raporlamalarınızı Bir Üst Seviyeye Çıkartın
Akıllı arayüzlerimiz ve özet alanlarımız, her gün doğru ve hızlı iş kararları almanıza yardımcı olur. Bununla beraber özel raporlamalar ile hangi alanda bilgiye ihtyacınız var ise o bilgiye dair rapor alabilirsiniz. Grafiksel yönetim raporları ile yönetim kurulu toplantılarınıza, destek olacak içerikleri edinin. Rapor şablonlarınızı kayıt altına alın. Tekrar tekrar aynı şablonu hazırlamak için vakit kaybetmeyin. Raporlarınıza özel filtreler ekleyin ve en iyi özeti gözler önüne serin.
Dış Büro Yönetimi
Hizmet veren dış hukuk bürolarını KolayOfis Kurumsal ile yönetin. Tanımlayacağınız yetkiler doğrultusunda işlem yapmalarını sağlayın. Yapılan işlemleri ve almış olduğunuz hizmet kalitesini ölçümlemek için özel performans raporlarını kullanın. Dış hukuk bürolarını notlandırın, derecelendirin ve dosya dağıtımını performans analizine göre yapın.
Dosya Yaşam Döngüsü
Dosyalarınızı ekleyin, onaylayın, bitiş tarihine kadar yönetin ve arşivleyin. Eklediğiniz tüm dosyaların dokümanını KolayOfis Kurumsal üzerinden hazırlayın, ekleyin ve yönetin. Dosya ile ilgili dokümanlarınızı KolayOfis Kurumsal üzerinden, dokümanı bilgisayarınıza yeniden indirmek durumunda kalmadan, zahmetsizce gönderin. Dosya yaşam döngüsü içinde nelere ihtiyacınız varsa KolayOfis Kurumsal ile çözümleyin.
Toplu İşlemler
Adeti yüksek olan dosyalarınızı toplu işlemler ile yönetebilir hale gelin. Toplu olarak dosya açın. Toplu olarak dosyalarınızı güncelleyin. Aynı şekilde dosya sorumlularını değiştirin. Toplu işlemler ile iş yükünüzü azaltın ve dosyalarınızı kolaylıkla yönetin. Çok daha fazla işlem yapabileceğiniz toplu işlemlere yönelik müşteri temsilcilerimiz ile iletişime geçin.
Popüler şirket içi yönetim programlarına entegre olun.
SAP, Oracle ve LOGO gibi programlar ile entegre şekilde çalışın. Hızlı, doğru ve güvenilir veri transferleri ile iş yükünüzü azaltın.
Kurumsal Uyap Entegrasyonu(*)
KolayOfis Kurumsal; Kurumsal UYAP sistemi ile entegre çalışır. Ulusal Yargı Ağı Projesi (UYAP) sistemine eklenilen her türlü bilgi (dosya son durum bilgileri, dokümanları ve benzeri diğer bilgiler), belirli tarih ve zaman aralığında, günlük olarak KolayOfis Kurumsal’a otomatik olarak kayıt olur. Çalışma saatleri dışında yapılan bu işlem, ertesi gün sorumlu kullanıcılara bilgilendirme olarak iletilir. Bu sayede kurumların tarafına açılmış dosyalar, son durumları değişmiş olan dosyalar ve eklenmiş yeni dokümanları yönetmek çok daha kolay duruma gelir. Dış büroların yönetimi de aynı oranda kolaylaşmış olur. KolayOfis Kurumsal ile Kurumsal UYAP entegrasyonuna yönelik detaylı doküman; işlemlerin ne şekilde yürütüleceğine dair bilgilendirme ve kitapçık müşteri temsilcilerinden temin edilebilir.
Contract Flow Entegrasyonu
Contract Flow Sözleşme Yönetim Sistemi, KolayOfis Kurumsal bünyesinde kullanıcılara ücretsiz olarak sunulur. Hem hukuk yazılımı, hem de sözleşme yönetimi anlamında; tek sistem üzerinde çözüm arayanlar için benzersiz bir yönetim aracıdır. Sözleşme ve hukuki konulara ilişkin carileri KolayOfis Kurumsal bünyesinde toplayabilir, ilgili carilere yönelik raporlamaları ve yönetimi sağlayabilirsiniz. Contract Flow Sözleşme Yönetim Sistemi ile ilgili detaylar için lütfen tıklayınız.
Küçük Dokunuşlar ile İşlerinizi Tamamlayın
KolayOfis mobil uygulaması, nereye giderseniz gidin tüm bilgilerinize erişmenizi sağlar. Uygulama ana ekranında en sık yapılan en önemli üç görevi, etkinliği ve yeni güncellenen konuları görün. Sezgisel bir arayüz kullanarak geliştirilen KolayOfis mobil hukuk yazılımı ile işlemlerinizi hızlı ve kolayca tamamlayın.
KolayOfis mobil uygulaması ile yeni doküman, duruşma, iş planı ve benzeri içerikleri hızlıca ve kolayca ekleyin. Benzer şekilde iş planlarınızı hızlıca kapatın, onayınız da bekleyen süreçleri onaylayarak verimliliğinizi arttırın. Süreçlerinizi ve işlemlerinizi hızlandırın.
Tanıtım ve eğitim videosu için lütfen tıklayın.
Google Play ve Apple Store üzerinden uygulamayı indirin.
KolayOfis Kurumsal’ı Farklı Yapan Nedir?
Daha Fazla KolayOfis Kurumsal Özelliği
* Yıldız ile nitelendirilmiş olan alanlar ve başlıklar KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi Next Generation satış fiyatının dışında fiyatlandırılmaktadır. Bahsi geçen alanlara ilişkin fiyat teklifi almak için lütfen müşteri temsilcilerimiz ile iletişime geçiniz.