MicroDestek Hukuk Yazılımları ile Yarının Teknolojilerini Bugünden Denemeye Hazır Mısınız ?

MicroDestek, 2009 yılından bu yanan yelpazesinde bulunan yedi farklı hukuk yazılımı ile hukuk büroları, avukatlık ortaklıkları ve kurumların hukuk departmanlarına hizmet vermektedir. %100 Türk mühendisleri tarafından tasarlanan ve geliştirilen hukuk yazılımları, kullanıcıların her türlü ihtiyacını karşılamaya yönelik oluşturulmuştur.  Kurum, kuruluş ve hukuk bürolarına özel dava ve dava yönetimi modelleri tasarlanmıştır. Yerli yatırım ve yerli üreticiler ile tasarlanıp geliştirilen hukuk yazılımı ürünleri, geliştiricilerin sektör içerisine yakın olması sebebi ile hukukçuların ihtiyaçlarını bire bir karşılamakta ve çok kolay bir kullanıma sahip olmaktadır. Bünyesinde barındırdığı yedi farklı hukuk yazılımı ile her türlü kullanıcıya hitap eden bir ürün yelpazesine sahiptir.

  • KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi – Next Generation,
  • KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi,
  • Contract Flow Sözleşme Yönetim Sistemi,
  • KolayOfis NG Hesap Avukat Muhasebe Programı,
  • KolayArabuluculuk Arabuluculuk Yönetim Sistemi,
  • KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi,
  • KolayOfis Bulut Hukuk Otomasyon Sistemi,
  • Kolayİcra Online İcra Takip Sistemi,
  • Kolayİcra İcra Yönetim Sistemi ve
  • KolayDava Dava Takip Programı ile hukuk sektöründe her türlü alanda kullanılabilinecek hukuk yazılımı ürünlerini hizmete sunmaktadır

MicroDestek Hukuk Yazılımı Ürünleri

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi – Next Generation

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Next Generation serisi ile sizlere yepyeni bir deneyim sunuyor.  Hukuk büro veya departmanınız için ihtiyaç duyacağınız her türlü işlemi KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Next Generation ile çözümleyin.Farkı keşfetmeye hazır olun.

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Next Generation ürünü Tekno Park Teknoloji Geliştirme Bölgesi ‘nde geliştirildiği için katma değer vergisinden ( KDV) muaf üründür. Satın alma işlemi sonrasında ki fatura işlemlerinde katma değer vergisiz faturalandırma yapılmaktadır. Bu sebeple fiyatlar katma değer vergisiz olarak fiyatlandırılmıştır.

KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi-v2

KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi

KolayOfis Kurumsal, kullanıcı sayısı çok olan kurum, kuruluş, büyük ölçekli şirket ve holdinglerin merkez hukuk müşavirlikleri, sözleşmeli hukuk büroları ve tahsilat için kurulmuş olan çağrı merkezlerinin operasyonel süreçleri, dava süreçleri takibi ve yasal alacak takip sistemlerini yönetmek için geliştirilmiş merkezden yönetimi sağlayan bir pakettir. Büyük ölçekli hukuk büroları ve kurumların tercih edebileceği ürünle ilgili daha fazla detaylı bilgi için aşağıda yer alan yönlendirme alanını kullanınız. Açılan ekran üzerinde detaylı bilginin yanı sıra, sunum talebi ve satın alma işlemlerini de gerçekleştirebilirsiniz.

Contract Flow Sözleşme Yönetim Sistemi

Şirketiniz veya kurumunuz içinde ki tüm sözleşmelerin takip ederken zorluk mu yaşıyorsunuz? Tüm yapılması gereken işlemlerin yerine getirilip getirilmediğinden emin olmak için bir yol mu arıyorsunuz? Contract Flow Sözleşme Yönetim Sistemi ile tanışmanın tam zamanı. Yeni sözleşme eklemek, onaylamak ve dijital olarak sözleşmeler kontrol altına almak için tam aradığınız yerdesiniz. Hangi sözleşmenin sona eriş tarihi yaklaşıyor, hangi sözleşme yenilenmeli, hangi sözleşmeler üzerinde düzenlemeler yapıldı gibi sürekli takip etmeniz gereken konularda artık size Contract Flows Sözleşme Yönetim Sistemi yardımcı olacak.

Sözleşmeleriniz elden ele dolaşmasın! Contract Flow Sözleşme Yönetim Sistemi ile tüm sözleşmelerinizi sürdürülebilir, ölçülebilir, denetlenebilir, raporlanabilir ve güvenilir bir şekilde yönetebilirsiniz.

Contract Flow Sözleşme Yönetim Sistemi-2
KolayOfis NG Hesap Avukat Muhasebe Programı

KolayOfis NG Hesap Avukat Muhasebe Programı

Hukuk büronuzun gelir ve giderlerini kontrol altına mı almak istiyorsunuz? Müvekkilleriniz, personeliniz ve ana kasanızın durumunu mu merak ediyorsunuz? KolayOfis NG Hesap Avukat Muhasebe Programı sayesinde, sizlere özel olarak tasarlanmış muhasebe programı ile ofisinizin tüm muhasebe işlemlerini kontrol altına alabilirsiniz.

Dosya ve müvekkil bazlı; avans, masraf, ödeme, tahsilat, vekalet ücreti gibi işlemlerinizi sistem üzerinden yapabilirsiniz. Müvekkillerinizin yanı sıra personel, merkez kasa ve banka kartlarınız ile ilgili her türlü işlemi KolayOfis NG Hesap Avukat Muhasebe Programı ile gerçekleştirebilirsiniz.

KolayArabuluculuk Arabuluculuk Yönetim Sistemi

KolayArabuluculuk Arabuluculuk Yönetim Sistemi, Arabuluculuk Yazılımı Çözümüdür.

Toplantı tarihleri, hazır matbu evraklar, muhasebe yönetimi ve çok daha fazlasınız KolayArabuluculuk Arabuluculuk Yönetim Sistemi ile yönetin. Hem işleyişinizi kontrol altına alın hem de gelir gider dengenizi çok daha iyi yönetin.

KolayArabuluculuk Arabuluculuk Yönetim Sistemi

KolayOfis Bulut Hukuk Otomasyon Sistemi

KolayOfis Bulut Hukuk Otomasyon Sistemi, kurulum işlemlerinden, donanım maliyetlerinden ve veri yedeklemekten sıkılan, üyelik sistemi sayesinde hukuk yazılımını kiralayarak kullanmayı düşünen hukuk büroları ve kurumlar için tasarlanmıştır. %100 güvenilir sunucular üzerinde saklanılan veriler sayesinde, hiç bir bilgi hırsızlığı veya benzeri bir durum ile karşı karşıya kalmadan, çok daha az maliyete katlanarak hukuk yazılımınızı kullanabilirsiniz. Küçük, orta ve büyük ölçekli hukuk büroları ve kurumların tercih edebileceği ürünle ilgili daha fazla detaylı bilgi için aşağıda yer alan yönlendirme alanını kullanınız. Açılan ekran üzerinde detaylı bilginin yanı sıra, sunum talebi ve satın alma işlemlerini de gerçekleştirebilirsiniz.

Kolayİcra İcra Yönetim Sistemi

Kolayİcra, adliyeden, evden, hacizden, müvekkilinizin ofisinden veya dünyanın her yerinde, internet bağlantınız veya local olarak yer ve zamandan bağımsız olarak KolayTakip’i kullanmanızı sağlar. Kolayİcra, icra takibindeki tüm gereksinimlerinizi karşılar, ayrıca size mobil çalışma imkânı sunar. KolayTakip teknik gereksinimler gerektirmeden ofis içi veya dışında sizin ve çalışanlarınızın eş zamanlı çalışmanızı bilgi girişlerini hızlı ve kolay bir şekilde oluşturabilmenizi sağlar. Küçük ve orta ölçekli hukuk büroları ve kurumların tercih edebileceği ürünle ilgili daha fazla detaylı bilgi için aşağıda yer alan yönlendirme alanını kullanınız. Açılan ekran üzerinde detaylı bilginin yanı sıra, sunum talebi ve satın alma işlemlerini de gerçekleştirebilirsiniz.

Kolayİcra İcra Takip Programı
KolayDava Dava Takip Programı

KolayDava Dava Takip Programı

KolayDava Dava Takip Programı ile dava takiplerinize yönelik her türlü işlemi yapabilir, bu dosyalar ile ilgili muhasebe, dokümantasyon ve raporlama işlemlerinizi tek bir program üzerinden yönetebilirsiniz. Özellikle icra dosyası sayısı düşük olan hukuk büro ve kurumları için tasarlanmış olan KolayDava Dava Takip Programı iş süreçlerinizi hızlandıracak, dosya hakimiyetinizi arttıracak ve sizlere büyük zaman kazandıracaktır.

KolayDava Dava Takip Programı; kullanıcılarına sadece bir hukuk takip sistemi değil, aynı zamanda iş takibi, hatırlatmalar, elektronik ortamda doküman takibi ve arşivleme, ofis dışı kullanım için alt yapı sağlamakta ve tüm bu özelliklerini kolay ve yeni nesil bir arayüz ile birleştirmektedir. Web tabanlı yapısı sayesinde her türlü platformda (akıllı telefon, tablet, diz üstü ve masa üstü bilgisayar ) kullanım uygunluğu sunmaktadır.

MicroDestek Hukuk Yazılımı Ürünleri Fiyatlarını Merak Mı Ediyorsunuz ?

MicroDestek Hukuk Yazılımı ürünlerinin fiyatlarının tamamına web sitemiz üzerinden ulaşabilirsiniz. Dilerseniz satın alma işlemleri yine web sitemiz üzerinden yapabilir ve işlemlerinizi çok daha hızlı şekilde tamamlayabilirsiniz.

MicroDestek Hukuk Yazılımı Fiyatları İçin Aşağıda Yer Alan Yönlendirmeyi Kullanabilirsiniz.

MicroDestek Hukuk Yazılımı ürünlerini satın almadan önce ücretsiz sunum talebinde bulunabilirsiniz.

Böylece aklınıza takılan soruların cevaplarını bulabilir ve

detaylı olarak hukuk yazılımı ürünlerini inceleyebilirsiniz.

MicroDestek | Hukuk Yazılımı Ürünleri Sunum Talebinde Bulunmak İçin Lütfen Formu Doldurunuz.

MicroDestek Hukuk Yazılımı Ürünleri Hakkında Yapacağınız Yorumlar ve Paylaşımlar ile Diğer Avukatlarımızı Aydınlatabilirsiniz.

17 cevaplar
  1. perisu
    perisu says:

    online icra takip sistemini kullanıyorum. program gerçekten hesaplı. ilk önce aylık olarak satın almıştım. sonrasında ise yıllık olarak icra programını aldım. faiz kontrol derdi yok kolayca xml ve matbu evrakları hazırlayabiliyorum. Programın eksik yönleri de olabilir ama talep ettiğimizde yardımcı oluyorlar. tavsiye ederim

    Yanıtla
    • McAdmin
      McAdmin says:

      Sayın Peri Su Hanım,

      Yapmış olduğunuz güzel değerlendirmeler ve MicroDestek | Hukuk Yazılımı ürünlerini tercih etmiş olduğunuz için tekrar teşekkür ederiz.

      Saygılarımızla,

      Yanıtla
  2. program hakkında
    program hakkında says:

    tbb ve adalet bakanlığı sayesinde artık programsız işlem yapamaz olduk. Ama faydalı bir işlem oldugunu da zamanla anladık. KolayOfisi ilk satın aldığımızda bıraz eksıklıkler vardı ama zamanla eksıklıkler de tamamlanmıs oldu. artık kullanmadığımız bıze fazla bıle gelen ozellıkler mevcut. rısk hesaplamaları fılan eklenmıs ama cok ıhtıyac duymuyoruz. tesekkurler

    Yanıtla
    • McAdmin
      McAdmin says:

      Sayın Yetkili,
      MicroDestek | Hukuk Yazılımı ürünleri hakkında yapmış olduğunuz yorumlar için teşekkür ederiz. KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi ile ilgili soru ve taleplerinizi Müşteri Hizmetlerimiz ile iletişime geçerek iletebilirsiniz.
      Saygılarımızla,

      Yanıtla
  3. nazlı
    nazlı says:

    kurumsal hukuk otomasyon sıstemı ıle dıgerlerı arasında kı farkı sıte ıcerısınde bulamadım. kurumsal da var olup dıgerlerınde olmayan ozellıklerı paylasabılır mısınız

    Yanıtla
    • McAdmin
      McAdmin says:

      Sayın Nazlı Hanım,
      KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi, diğer KolayOfis paketlerine göre yönetim ve işlem süreçleri anlamında farklılıklar göstermektedir. KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi ile diğer paketlere ek olarak aşağıda yer alan işlemleri yapabilmektesiniz;
      – Süreç Yönetim Sistemi ( Uzman KolayOfis analistleri sizlerin iş süreçlerini belirli bir düzen içerisinde derleyerek yapacağınız tüm işlemleri veya sadece belirli olan işlemleri KolayOfis üzerinden yönetmenizi sağlayacaklardır. Örnek olarak dava açılış süreci, dosya arşiv süreci gibi işlemler gösterilebilinir ),
      – Performans Yönetim Sistemi ( Dilerseniz tüm avukatlarınızın dilerseniz de sizlere bağlı olarak çalışan diğer hukuk bürolarının performans ölçümlerini KolayOfis üzerinden gerçekleştirebilirsiniz. Performans raporlarınızı sizlerin talep etmiş olduğu belirli dinamikler üzerinden hazırlanmasını da talep edebilirsiniz ),
      – Risk Raporları ( İş davaları muallak risk raporları, hukuk risk raporu gibi standart raporların yanı sıra, sizlerin ihtiyaç duyacağı özel risk raporlarının sisteme eklenmesini talep edebilirsiniz) ,
      – Özel menü ve alanların oluşturulması ( Opsiyonel hizmet olarak – standart fiyatlandırma işlemlerinin dışında fiyatlandırılarak – sizlerin hizmetine sunulmuştur ),
      – Bağlı olarak çalışan büro ve departmanların sistem üzerinden takibi,
      – Özel menü ve dosya bazlı yetkilendirme,
      – Ücretsiz dosya aktarım gibi farklılıklar yer almaktadır.
      Diğer hukuk yazılımı ürünleri ve daha fazla ayrıntılı bilgi ve detay için Müşteri Hizmetlerimiz ile iletişime geçebilirsiniz.
      Saygılarımızla,

      Yanıtla
  4. can yavaş
    can yavaş says:

    kurumsal paket ıcerısınde rısk raporlarından bahsedılmıs. bahsı gecen rısk raporlar neye gore hesaplanıyor ogrenebılır mıyız. bununla beraber kendımıze gore rısk hesaplamalarını sıstem ıcerısıne dahıl edebılır mıyız. sımdıden tesekkurler

    Yanıtla
    • McAdmin
      McAdmin says:

      Sayın Can Bey,
      KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi ile hazırlayacağınız risk raporları dilerseniz sizlerin belirlemiş olduğu standartlara göre hesaplanabilir, dilerseniz de sistem içerisinde yer alan standart üzerinden hazırlanabilir. Bu sayede sizlere özgü olan risk raporlarının sisteme eklenmesi işlemi gerçekleştirilebilinir.
      Daha fazla detay ve ayrıntılı bilgi için Müşteri Hizmetlerimiz ile iletişime geçebilirsiniz.
      Saygılarımızla,

      Yanıtla
  5. fikret
    fikret says:

    son donemlerde bır cok program da duyuyoruz. uyap ile tam entegrasyon gıbı ıslemlerın yapılması. toplu sorgulama ve raporlama gıbı işlemlerin gerçekleştirilmesi. sızın yazılımlarınıda uyap ıle herhangi bir entegrasyon var mıdır bılgılendırırsenız sevınırım

    Yanıtla
    • McAdmin
      McAdmin says:

      Sayın Fikret Bey,
      UYAP kapsamında bizler gibi firmalara tanınan imkanlar doğrultusunda entegrasyon bulunmaktadır. Örneğin UYAP uyumlı icra dosyalarınıza ilişkin XML çıktılarınızı ve matbu evraklarınızı KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi ile hazırlayabilirsiniz. Ancak UYAP sistemi üzerinden toplu sorgulamalar yapmak ve benzeri işlemlerde bulunmak, yasal olarak izne tabi tutulmadığı için bilgi hırsızlığı kapsamında sonuçlarının problem oluşturabildiği konularda entegrasyon işlemi sağlanamamaktadır. Adalet Bakanlığı veya Türkiye Barolar Birliğinin konu ile ilgili yasal izinlerin çıkarılmasının ardından entegrasyon işlemini gerçekleştirebilmekteyiz.

      Saygılarımızla,

      Yanıtla
  6. ışık
    ışık says:

    Merhaba
    ben bir şirketin hukuk departmanında görev yapmaktayım. Aylık olarak hazırladığımız raporları sisteme entegre edebilir miyiz? bir de raporların daha hızlı hazırlanıp tamamlanılması için ne gibi artılarınız var biraz açıklar mısınız?

    Yanıtla
    • McAdmin
      McAdmin says:

      Sayın Işık Hanım,
      MicroDestek | Hukuk Yazılımı ürünleri arasında yer alan KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi ile sizlerin talep etmiş olduğu raporlar, en ince ayrıntısına kadar analiz edilerek sisteme dahil edilmektedir. Size sadece rapor içerisinde görüntülemek istediğiniz alanlara ilişkin veri girişlerini yapmak kalıyor. Böylece aylık olarak rapor hazırlamak ile kaybetmiş olduğunuz zamanı farklı konulara yönlendirebilirsiniz.
      Saygılarımızla,

      Yanıtla
  7. kerem
    kerem says:

    Merhaba MicroDestek Ekibi,
    KolayOfis programı ile yaklaşık 3 yıl önce tanıştım. İlk aldığım günden bu yana program gerçekten çok gelişti. Hem da kolay hem de tam olarak ihtiyaçlarımıza yönelik bir program haline geldi. İlettiğimiz talepler çok kısa süre içerisinde gerçekleşti. Artık hukuk büromla ilgili denetimi ve yönetimi çok daha iyi bir şekilde gerçekleştirebiliyorum. Daha efektif karar alabiliyorum.
    Teşekkürler MicroDestek KolayOfis Ekibi

    Yanıtla
    • McAdmin
      McAdmin says:

      Sayın Kerem Bey,
      Güzel yorumlarınız ve MicroDestek Hukuk Yazılımı ürünü KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi ‘ni tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.
      Saygılarımızla,

      Yanıtla
  8. setenay
    setenay says:

    KolayOfis Hukuk Otomasyonu, işlerimizi daha hızlı ve daha düzenli bir şekilde yürütmemize yardımcı oldu. Süreli işlerimizi sorunsuz takibini sağlıyor ve gelişmiş raporlar ile iş süreçlerinde daha hızlı yol alıyoruz.

    Yanıtla
  9. asiye
    asiye says:

    Belgelerin dijital hale getirilmesi ve dizinlenmesi, hızlı erişim ve arama imkanı sağlıyor. Bu da belgeleri bulmayı ve incelemeyi kolaylaştırıyor.

    Yanıtla
  10. Fatih
    Fatih says:

    KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemini satın almadan önce büromuzdaki bütün işlemler manuel veya kağıt üstünde takibi sağlanıyor ve bu durumda büyük hatalara olanak sağlıyordu. Ancak hukuk otomasyon programını kullanmaya başladıktan sonra işlerimiz çok daha kolaylaştı. Bu, hem zamanımızı hem de çabamızı büyük ölçüde tasarruf etmemizi sağladı.

    Ayrıca, programın hatırlatma ve takip özellikleri sayesinde iş süreçlerimiz daha düzenli hale geldi. Süreli tarihlerini kaçırmamak ve müvekkil işlemlerini daha iyi izlemek mümkün oldu. Fonksiyonel raporlamalar ile müvekkile sunduğumuz bilgi daha anlaşılır hale geldi.

    Yanıtla

Cevapla

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

MicroDestek Hukuk Yazılımı Ürünleri ile Farkı Keşfedin



© Copyright 2023 - Her Hakkı Saklıdır Nt MicroDestek Yazılım Bilişim Bilg. San. Tic. Ltd. Şti.