KolayOfis

Hukuk Otomasyon Sistemi

KolayOfis Hukuk Büroları için özel tasarlanmış, bir Hukuk Yazılımıdır. Farklı paket özellikleri ile hukuk bürolarının, şirket veya kurumların hukuk departmanlarının ihtiyaçlarına cevap vermektedir. KolayOfis ile ofislerde tek ve komple bir yönetim sağlanmaktadır. Bu sayede hukuk büroları ve departmanların hem iş verimliliğinin artması hedeflenirken hem de raporlanabilir bir sistem kullanımı amaçlanmaktadır.

KolayOfis; kullanıcılarına sadece bir hukuk takip sistemi değil; iş takibi, hatırlatmalar, elektronik ortamda doküman takibi ve arşivleme, ofis dışı kullanım için alt yapı sağlamakta ve tüm bu özelliklerini kolay ve yeni nesil bir arayüz ile birleştirmektedir.

KolayOfis ile Kazanacaklarınız:

  • Ofisinizde İş Takibi Hiç Bu Kadar Kolay Olmamıştı …

  • Ofisinizde Dava Takibi Hiç Bu Kadar Kolay Olmamıştı …

  • Ofisinizde İcra Takibi Hiç Bu Kadar Kolay Olmamıştı …

  • Ofisinize Gelen Giden Evrak Takibi Hiç Bu Kadar Kolay Olmamıştı …

  • Ofisinizde Karmaşık Muhasebe Süreçlerinin Takibi Hiç Bu Kadar Kolay Olmamıştı …

Ve Şimdi Tüm İşlemlerinizi Aynı Kolaylıkla Ofis Dışında da Takip Edebilirsiniz …

KolayOfis ile Yapabilecekleriniz:

  • Dava Yönetimi

  • İcra Yönetimi

  • Sözleşme Yönetimi

  • Doküman Yönetimi

  • Muhasebe Yönetimi

  • Raporlamalar

Dava Yönetimi

  • Dosya Takibi

  • Dosya Aşamalarının Takibi

  • Duruşma Takibi

  • Duruşma Planlama

  • Ara Karar Takibi

  • İş Planı Takibi

  • Dosya Doküman Takibi

  • Şablon Evra Hazırlama

  • Şablon Evrakların UDF Formatına Çevrilmesi

  • Dosyalar İçin Harcanan Saat ve İş Bilgisi Girişi

İcra Yönetimi

  • UYAP Uyumlu İcra Takibi Hazırlama

  • UYAP Uyumlu XML Hazırlama

  • Toplu UYAP Uyumlu XML Hazırlama

  • Matbuu Evrak Hazırlama

  • Borçlu Hesap Özeti Hazırlama ve Takibi

  • Dosya Doküman Takibi

  • İcra Dosya Süreçleri Takibi

  • Satış, Keşif Günü Takibi

  • Ara Karar Takibi

  • İş Planı Takibi

  • Güncel Faiz Hesabı

  • Borçlu Görüşmeleri Takibi

  • Şablon Evra Hazırlama

  • Şablon Evrakların UDF Formatına Çevrilmesi

  • Dosyalar İçin Harcanan Saat ve İş Bilgisi Girişi

Sözleşme Yönetimi

  • Sözleşme Bilgileri Girişi

  • Süresi Belirli Sözleşme Tarihlerinde Uyarı

  • Sözleşme Doküman Takibi

  • Sözleşme Liste Raporları

Doküman Yönetimi

  • Dosyalara Ait Word – Excel – PDF – JPG – TIF -UDF Formatındaki Dokümanların Takibi

  • Müvekkil Vekaletlerinin Doküman Takibi

  • Dosyası Bulunmayan Ofisteki Dokümanların Takibi

  • Faksların Takibi ve Faksların Mail Adreslerine Otomatik Gönderimi

  • Doküman Envanteri Çıktısı

  • Tüm Dokümanlar İçerisinde Arama

Muhasebe Yönetimi

  • Müvekkil Avans – Masraf – Tahsilat – Reddiyat Takibi

  • Müvekkil Vekalet Ücreti Takibi

  • Serbest Meslek Makbuzu Hazırlama (SMM Hazırlama)

  • Personel Avans – Masraf – Tahsilat – Ödeme ve Maaş Takibi

  • Ofis Genel Gelir ve Gider Takibi

  • Banka Hesapları ve Kredi Kartları Takibi

  • Muhasebesel Onay Mekanizması

Muhasebe işlemlerine ait KolayOfis içerisinde bir çok farklı hazır raporu kullanabilirsiniz

  • Cari Rapor

  • Avans – Masraf Rapor

  • Vekalet Ücretleri Rapor

  • Müvekkil Masraf Listesi

  • Personel Masraf Listesi

  • Personel Hesap Özeti

  • Merkez Kasa Rapor

  • Genel Gİder Rapor

  • Banka – Kart Mizan

Raporlamalar

KolayOfis ile İcra – Dava ve diğer tüm işlemlerinizin raporlamalarını özel olarak hazırlanmış rapor dizaynları ile alabilir, birden fazla kriter kullanarak istenilen rapora rahatlıkla ulaşabilirsiniz.

KoalyOfis Esnek Raporlama özelliği ise size kendi rapor kriterlerinizi ve rapor dizaynınızı belirleyebileceğiniz rahat ve kolay kullanımlı özgür raporlama imkanı sunmkatadır.

Rapor hazırlamak KolayOfis ile Artık Çok Kolay ..