Avukatların Linkedln Profilleri Nasıl Olmalı
Avukatların Linkedln Profilleri Nasıl Olmalı
Günümüzün sosyal odaklı dünyasında, güçlü bir Linkedln varlığı, ağ oluşturmaya hazırlanan benzersiz profesyonel kullanıcı yoğunluğu sayesinde avukatlar için en güçlü araçlardan biridir.
Gün geçtikçe daha fazla meslektaş ve potansiyel müşteri Linkedln’i avukatlar ve firmalar hakkında bilgi kaynağı olarak yönlendirirken son 4 ülkeden oluşan bir araştırmaya göre, İngiliz avukatların %90’ının Linkedln kullandığını gözlemliyoruz. Mümkün olduğunca en profesyonel profili oluşturmak oldukça önemlidir.
Bunu şöyle düşünebilirsiniz; ne kadar çok ağ kurarsanız, tavsiye alma olasılığınız o kadar artacaktır. Linkedln, minimum finansal yatırımla gelişen profesyonel bağlantılardan oluşan bir ortam oluşturmanıza yardımcı olur.
Tüm bunları göz önünde bulundurarak, Linkedln profilinize bir göz atın. Sizler için hazırlamış olduğumuz profil ipuçlarını deneyebilirsiniz.
Firmanızın markasını hukuk camiasında olumlu bir şekilde konumlandırabilir, görünürlüğünüzü artırabilir ve kişisel erişiminizi genişletebilirsiniz.
Fotoğraflarınızı güncel tutun
Görseller çevrimiçi ilk izlenimdir. Potansiyel müşterilerin ve profesyonel bağlantıların sizi nasıl gördüğüne dair fikri belirler.
Bu nedenle linkedln profil resminizin ve arka plan resminizin gösterişli, profesyonel bir his uyandırması önemlidir.
Profil fotoğrafınızın temiz görünümlü bir arka plan ve samimi bir görünümle profesyonel bir kıyafetle kendinizi gösterebilirsiniz.
Fotoğraflarınızı filtrelerle aşırı işlemeyin doğal bir görünüm sağlayın.
Arka planınızı kendi yararınıza kullanın
Arka plan fotoğrafınızın biraz daha fazla kişilik sunabilir. Ancak konu yine de profesyonel kişiliğinize uymalıdır. Sadece tek bir hobi göstermemeye özen gösterin.
Sosyal medya platformları sitelerde her zaman değişiklik yaptığını unutmamak gerekir. Linkedln’in 2017 de yaptığı gibi, görsel özelliklerin veya profil düzenlerinin değişip değişmediğini periyodik olarak kontrol ettiğinizden emin olun.
Etkileyici bir başlık oluşturun
Fotoğrafınızdan sonra profilinizin başlığı, Linkedln de adınızı ararken gördükleri ikinci şeydir. Mevcut başlığınız otomatik olarak doldurulacaktır. Ancak daha iyisini yapabilirsiniz.
Kısa ama profesyonel bir ifade yazın ve hedef kitlenizi daha fazlasını öğrenmek istemesini sağlayın.
Başlığın amacı bir kullanıcıyı adınıza tıklamaya ikna etmektir.
Profiliniz ile alakalı kalın
Uygulama odağını değiştirdiyseniz veya hukuka odaklanmadan önce çeşitli bir mesleki geçmişiniz varsa, profilinizi yalnızca mevcut uygulamanızla ilgili deneyimleri listelemek için düzenleyin.
Mevcut uygulamanıza yol açan kariyer vurgularını seçin. Mesleki geçmişinizde görünen her şeyin mevcut deneyiminizi ve hedeflerinizi yansıttığınızdan emin olun
Özetinizde zaman ayırın
Düzgün yazılmış bir özet, kendine güvenen bir hukuk profesyoneli olduğunuzu gösterir. Potansiyel müşteriler için bulunabilirliğinizi geliştirir. Bir avukat olarak kendinizin üst düzey bir özetini oluşturduğunuz için başarılarınızı, değerlerinizi, tutkularınızı ve sizi diğerlerinden ayıran özelliklerinizi vurgulamayı düşünün.
Özetinizi açık ve net bir dil ile yazmaya özen gösterin. Profilinizi bir masaüstü veya dizüstü bilgisayarda görüntüleyen bir kişiye özetinizin yalnızca 200 karakteri görünecektir.
Geri kalanını görmek için daha fazlasını gör seçeneğini tıklamaları gerekebilir. Bunu ilk konuşmanız olarak düşünün. Moda sözcükleri en aza indirin ve samimi olun.
Mesleki deneyimi kısa ve öz tutun
Deneyiminizi başarılı bir şekilde özetlemek, dengeleyici bir eylemdir her şeyi kısa ve okunaklı tutmak isterseniz ancak aynı zamanda profesyonel gelişiminizi sergilemek için yeterli ayrıntı sağlayabilmelisiniz.
Deneyim bölümünü yazarken şunları aklınızda bulundurun
Büyük paragraflar kaçının açıklamaları kısa ve okunaklı tutun.
Her pozisyonda geçirdiğiniz sürenin sonuçlarını ölçerek sorumluluklarınızı özetleyerek pozisyonlarınızı özetleyin.
Benzer konumlar için bile açıklamalarda kopyalayıp yapıştırmayın, her pozisyonda neyi başardığınızı ve öğrendiğinizi vurgulayın.
e-Postanızdan profesyonel kişileri içe aktarın.
Bu, halihazırda yaptığınız bağlantıları bulmanın hızlı ve kolay bir yoludur.
İzin verdikten sonra linkedln’deki hesaplarla ilişkili adresler için e-posta hesabınızı arayacak ve o anda her bir kişiyi içe aktarma seçeneğiniz olacaktır. Profesyonelliği sağlamak için müşteri bağlantılarınızı eklemekten kaçının.
Blog yayınlarınızı ve diğer yayınlanan makaleleri profilinizde yayınlayın
Linkedln profilinizde makaleler veya blog gönderileri yayınladığınızda çok sayıda avantajdan yararlanırsınız.
Profilinizde makaleler göründüğü için şunları yapabilirsiniz;
Hesabınıza bir uzmanlık boyutu ekleyebilirsiniz.
Uzmanlığınıza yeni bir ışık tutabilirsiniz.
Profesyonelliği odak gösterebilirsiniz..
Bu potansiyel müşterilerin veya konuşma etkileşimleri gibi profesyonel fırsatların dikkatini çekmenize yardımcı olabilir.
firmanız için bir linkedln şirket sayfasını oluşturun. Kişisel profilinize ek olarak bir şirket sayfasına yetişmek için zamanınız varsa, bir tane oluşturmalısınız. Bir linledln şirket sayfası firmanızın birden fazla üyesini sergilemek ve uygulamanızın etrafında bir marka oluşturmak istiyorsanız özellikle yararlıdır.
Müvekkil Tiplerine Göre İş Geliştirme konulu blog yazımız için tıklayınız.
Avukatların Linkedln Profilleri Nasıl Olmalı
Cevapla
Want to join the discussion?Feel free to contribute!