MÜVEKİL ARAYÜZ GİRİŞİ NE İŞE YARAR NE GiBİ KOLAYLIKLAR SAĞLAR

MÜVEKİL ARAYÜZ  GİRİŞİ NE İŞE YARAR NE GiBİ KOLAYLIKLAR SAĞLAR

 

Son dönemlerde Hukuk bürolarının internet sitelerine girdiğiniz de birçoğunda müvekkil ara yüz girişi diye bir sekme karşımıza çıkmakta. Gelişen teknolojinin gelin bizlere sağladığı bu nimeti bir inceleyelim.

Son yıllarda yeni mezun Avukatların sayılarının da artması, müvekkillerin ihtiyaçlarının değişmesi, eski tip kara düzen ve tek kişilik hukuk bürolarının yerine ortaklık yapısı ve departmanlaşmış hukuk bürolarının revaçta olması. Avukatlık mesleğinde de bazı yöntemler geliştirilmesine bir sistem oluşturulmasına sebep olmaktadır.

Avukatlar arasında rekabetin kızışması ile pastadan daha fazla pay kapma mücadelesinde hukuk büroları verdikleri hizmetleri çeşitlendirmeye ve detaylandırmaya başladılar. Önce müvekkillerine verdikleri hizmet anlayışını değiştiren hukuk büroları davayı girip kazanmanın tek kıstas olmadığını müvekkillerinin aynı zamanda dava ve icra dosyaları ile ilgili bilgilendirme ve raporlanmaların ne kadar önemli olduklarını fark ettiler . Bilgi çağında bazen dava sonucundan ziyade anlık olarak o dava ile ilgili hızlı bir rapor iletilmesinin önemi anlaşılması üzerine . Hukuk büroları Kolayofis gibi web tabanlı hukuk otomasyon sistemleri kullanmaya başladı. Kolayofis sayesinde dava yönetimi, icra, muhasebe, doküman yönetimi, personel idaresi ve özlük işlemlerini, CRM yani müşteri ilişkileri yönetimi, büro genel yönetim raporları ve süreç yönetimleri ile sadece işlerini yürütmek ile kalmayıp idaresini de ele aldılar. Bu sayede müvekkillerin herhangi bir konuda rapor talebi oluştuğunda anlık olarak bunu sağlayabilmeye başladılar.

res

Müvekkil ara yüz girişi ile çıtayı bir kademe daha yükselten hukuk büroları. Müşterilerine yapılan işte onlarında kendi dava dosyaları ile ilgili onay verdikleri alanlara girebilmelerini kendi dava dosyalarını takip etme olanağı tanımaya başladılar . Bunun faydaları ve geri dönüşlerini şu şekilde sıralayabiliriz.

  1. Müşteri yürütülen faaliyet te kendisi de giriş yapıp inceleyebilmesi ve onay verilen alanlarda dosya ile bilgileri alabilmesi ve rapor alabilmesi nedeniyle aldığı hizmetten tatmin olması .
  2. Yer ve mekan sınırlaması olmadan müvekkiller istedikleri anda dosyaları hakkında rapor alabildikleri için diğer meslektaşlara göre hizmet kalitesinde yaratılan bu farklılık ile ileride ki potansiyel müşteri ve referans sayılarını artırmaları.
  3. Müvekkillerden gelen bilgi isteme telefonlarının kısmen önüne geçerek daha verimli çalışma olanağının yaratılması.res
  4. Potansiyel müvekkil adaylarının Bu alan üzerinden danışacakları konu ile ilgili sorularını sorabilmesi ve varsa dokümanlarını yükleyebilmesi sayesinde hızlıca yanıt alabilmelerinin sağlanması ve yeni müvekkil edinme yolu olarak kullanılabilmesi .

 

 

0 cevaplar

Cevapla

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir