Her Hukuk Bürosu Sahibinin İhtiyaç Duyduğu 10 Rapor -1

Her Hukuk Bürosu Sahibinin İhtiyaç Duyduğu 10 Rapor -1

İyi bir avukat olmak, başarılı bir hukuk bürosu yönetmek için yetersiz olabilir. Ancak büroyu doğru yöneterek hedeflere ulaşmak ve para kazanmak için bir yönetici elindeki en iyi araçları belirlemeli ve uygulamalıdır. Hukuk dünyasında veri toplamak zordur. Dosyalar, müvekkiller, yargı sistemi, personel, mali durum ve performans ile ilgili veriler olsun; liste uzayıp gider. Büroların önemli alanlarının şeffaf ve detaylı şekilde raporlanması; size daha akıllı, veriye dayalı kararlar alma fırsatı sağlayacaktır. Büronuzun verilerini doğru okumak; gündeme ilişkin öngörü sağlarken, sorunları vurgularken ve çözümleri uygularken kontrolün sizde olmasını sağlayacaktır. Firmanızın performansına ilişkin öngörüye sahip olmak; karlılık, büyüme ve başarı üzerinde büyük bir etkiye sahip olacaktır.

Hukuk Bürosu İçin Temel Performans Göstergeleri

Hukuk firması Temel Performans Göstergeleri bir iş metriğidir. Bir büronun hedeflere ulaşma çabalarının başarısını ölçen değerlerdir. Bu, geliri, müvekkilleri ve referansları artırmak ve müvekkili elde tutmayı, karlılığı ve personel memnuniyetini artırmak olabilir. Raporladığınız Temel Performans Göstergeleri bireysel hedeflerinize bağlı olacaktır. Bu nedenle başarılarını nasıl ölçeceğinizi belirlemek için öncelikle bunların yol haritasının oluşturulması gerekir. Bu değerler daha sonra başarı olasılığını belirlemek, devam eden performansı izlemek ve rota düzeltmesini uygulamak için belirli bir süre boyunca düzenli olarak ölçülmelidir. Doğru şekilde uygulandığında; Temel Performans Göstergeleri büronuzun genelinde öngörü, hesap verebilirlik ve ölçülendirmeyi sağlamayı içeren birçok faydası bulunmaktadır.

Doğru Raporlama

Yalnızca takip ettiğiniz değerleri ölçebilirsiniz. Bu nedenle süreçlerinizden raporlama yapabildiğiniz ölçümlerin çıktısını alarak arşivleyin. Sahip olduğunuz sistemin Temel Performans Göstergelerinin doğruluğundan emin olmak için ölçtüğünüz değerleri karşılaştırınız. Mümkünse belirli aralıklarla sağlamasını alınız. Hukuk Yazılımları, verileri çekmeyi daha hızlı ve doğru hale getirecektir ancak farklı sistemler kullanmak; güncel olmayan, hataya açık veri ve raporlar anlamına gelebilir. Bu noktada KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi; raporları tasarlamanıza, yapılandırmanıza ve planlamanıza olanak tanır. Esnek raporlar ile sizin ve ekibinizin ihtiyaç duyduğunu verilere her an ulaşabilirsiniz.

Mali Raporlamalar

Mali raporlar, bir hukuk bürosunun geleceği için en önemli raporlardan biridir. Hukuk büronuzun büyümesini planlamak ve ödeme dengesini oluşturmak bu tip raporların en temel amacıdır. Mali raporlarınızı aylık ve yıllık olarak oluşturun. Temel mali raporlarınız; ofis genel giderlerinizi bir önceki ay ve hatta bir önceki yıl ile kıyaslanabilmesini sağlamalıdır. Geçmiş dönemlere ait mali rapor kıyaslaması yapıldığında hukuk büronuz büyümeye mi gidiyor yoksa bazı önlemler mi almanız gerektiğini görüntüleyebilmelisiniz. KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Muhasebe Modülü size, dosya ve müvekkil bazlı; avans, masraf, ödeme, tahsilat, vekalet ücreti gibi işlemlerinizi sistem üzerinden yapmanıza ve raporlamanıza olanak sağlar. Ayrıca müvekkillerinizin yanı sıra büronuz, personeliniz, merkez kasa ve banka kartlarınız ile ilgili her türlü raporu alabilirsiniz.

Zaman İzleme Analizi

İş için harcanan zaman her zaman faturalandırılabilir olmalıdır. Bu nedenle zaman takibe almak, zamanın nasıl kullanıldığını ölçebilmek ve personelin işi ile ilgili ihtiyacı olan ve kullandığı zamanı doğru bir şekilde kaydetmek zaman raporlarınız için kriter olmalıdır. Müvekkile verilen hizmeti zaman olarak ölçümünü sağladığınızda; o müvekkilden talep edilen ücretin uygun olup olmadığına karar verebilirsiniz. Raporlarınızı değerlendirdiğinizde; müvekkilden almış olduğunuz ücretin hizmet karşılığı ederinden çok daha fazlaysa emeğinizin karşılığını alamadığınız anlamına gelecek ve sizleri yeni tedbirler almaya yönlendirecektir. Yani bu tüp raporlar sabit bir ücretin karlılığını anlamanız için kullanışlıdır. Gerçeklerin görünürlüğü ile fiyat artışları, kaynak tahsisi, departman büyümesi veya kapanışı ve pazarlama ve iş geliştirmeye harcanan zaman hakkında daha akıllı kararlar verebilirsiniz. Veriler ayrıca, faturalandırma döngüsünün ayarlanması gerekip gerekmediğini ve firmanın farklı işlem aşamalarında ara faturalardan veya ücretlerden yararlanıp yararlanmayacağını belirlemenize olanak tanır.
KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi, ofiste harcanılan her bir dakikayı kayıt altına almanızı ve dilediğinizde raporlamanıza olanak sağlar.

https://www.youtube.com/watch?v=KICROc0xVC

Her Hukuk Bürosu Sahibinin İhtiyaç Duyduğu 10 Rapor -1

Her Hukuk Bürosu Sahibinin İhtiyaç Duyduğu 10 Rapor-2 adlı yazımızı okumak için tıklayınız

0 cevaplar

Cevapla

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir