Her Hukuk Bürosu Sahibinin İhtiyaç Duyduğu 10 Rapor-2

Her Hukuk Bürosu Sahibinin İhtiyaç Duyduğu 10 Rapor-2

Yeni Dosyaların Raporlanması

Aldığınız taleplerin sayısını ve bu taleplerin işe dönüşüm oranlarınızı ölçebilmek, hukuk büronuzu büyütme ve ilerletme kontrolünü size verir. Yeni alınan dosyaları geçmiş dönemlerle kıyaslamak. Tür ve konularına ilişkin raporlama ve analiz yapmak. Gelecekteki personel ve konu ile ilgili diğer ihtiyaçlarınız için yol gösterici olacaktır. Yeni dosya raporlarının yanı sıra; sahip olduğunuz yeni dosyaların sayısını ve talepten işe dönüşüm oranını da takip etmelisiniz. Bu tip sorgulama rakamları olmadan, firmanızın yeni işler kazanmada ne kadar başarılı olduğuna dair resmi görüntüleyemezsiniz. Daha fazla detaya inerek, talebin nereden geldiğini (web sitesi, telefon, e-posta) ve bu kanallara göre talebin işe dönüşüm oranlarını da izlemelisiniz. Bu analizle, firmanızı etkin bir şekilde büyütmek için belirli pazarlama kanallarında ve iş geliştirmede başarılı ve karlı olan uygulama alanlarına kaynak ayırabileceksiniz.

Müvekkil Analizi

Müvekkilleri anlamak, finansal durumunuzu anlamak kadar önemlidir. Tipik ve ideal müvekkillerinizin davranışsal eğilimlerini bilmek; size onların beklentilerini karşılama ve yeni işler çekme avantajı sağlayacaktır. İdeal müvekkilleri belirlemek ve ideal müvekkile hitap eden hizmet vermek; onlar gibi daha fazla müvekkil kazanmaya odaklanmanıza yardımcı olur. Bu tip raporlar genellikle daha karlı bir geri dönüş ve daha kolay bir deneyim sağlarlar. ‘Vekalet Ücreti gelirine göre en iyi müvekkiller’ gibi raporların kullanılması; kimin veya hangi çalışma alanının daha fazla kaynak gerektirdiğini belirlemeye yardımcı olacaktır. Ayrıca pazarlama ve satış için harcamayı nereye ayırmak istediğinizi belirlemenize yardımcı olacaktır. Bu tip raporlar sonuç olarak; mevcut müvekkillerinizi anlamanıza ve onlara daha iyi hizmet vermenize de yardımcı olacaktır. Ayrıca bu müvekkil analiz raporları ile müvekkillerinize birinci sınıf bir hizmet sunabilirsiniz. Aynı zamanda büronuzun itibarını yükseltebilirsiniz. İtibarı yüksek bir büro, her zaman yeni müvekkiller getirecektir.

hhtps://microdesek.com.tr/kolayofis-muvekkil-iliskileri-yonetimi.html

Vadesi Geçmiş Alacaklar

En büyük nakit akışı sorununuz geç ödeme yapan müvekkillerdir. Eski bir vekalet ücreti ya da avans alacağını sıkı bir şekilde takip etmek ve vadesi geçmiş ödemelerin süresini kısaltmak, büronuzun yaşamasına yardımcı olacaktır. Doğru verilerle, para politikaları hakkında daha akıllı kararlar alabilirsiniz. Müvekkil eğilimleri veya zorlu müvekkilleri erken tespit edebilirsiniz. Verimli para tahsilatı için personel eğitim ihtiyaçlarını belirleyebilirsiniz. Nakit akışını iyileştirmek, gelecekteki zorluklardan kurtulmak için çok önemlidir. Mümkün olan her yerde, faturalandırılmamış ödemeleri takip ederken firmanızın operasyonel sermayesini korumaya yardımcı olmak için ödemeleri hemen faturalandırmalısınız. Kontrol dışı müvekkil borcuyla, bilinmeyen zorluklarla karşı karşıya kalmaya karşı dirençli kalmak zor olabilir.

Hukuk Büronuzun İçin Nakit Akış Raporları

Kıdemli ortakların, raporlanan nakit akışını önemli ölçüde etkileyen bireysel unsurlarla, büro nakit akış çizelgesinin performansının tam raporlanması önemlidir. Rapor, yıl için bir açılış ve kapanış banka bakiyesini göstererek; her bir gelir ve gider nominal değeri için fiili nakit akışı ile tahmini nakit akışını detaylandırmalıdır. Bu raporlar; büronuzun finansal istikrarı hakkında doğru tahminler yapmasına ve zor zamanlar için etkin bir şekilde “B Planı” yapmasına yardımcı olacaktır.

Accountant holding a calculator checks cash flow report concept illustration.

Bekleyen Konular

Bekleyen konularda raporlama, firmanızın verimliliğini artırmaya yardımcı olabilir. Rapor, belirli bir süre boyunca etkin olmayan veya mali getirisi olmayan konuları belirlemelidir. Bu, ilerlemeye yardımcı olmak için arşivlemeye veya ek dikkat gerektiren unsur ve dosyaları belirlemek gerekecektir. Bekleyen işleri gözden geçirmek; konuların etkin bir şekilde yönetilmesini ve aktif ya da pasif olarak dosyalanmasını sağlamak iyi bir uygulamadır.

Firmanız için artan görünürlük ve kontrol

Her yönetici avukat için; büronun nakit akışını ve karlılığı artırmak ile yeni müvekkiller kazanmak yapılacaklar listesinin başında olmalıdır. The Law Society’nin Hukuk Yönetimi Bölümü Mali Kıyaslama Anketi’ne göre; “Büroların Covid-19 kısıtlamalarının kalkmasıyla; nakit akışından ve 2021’de önemli ölçüde azalan yeni iş sayısından endişe duyduğu” sonucu çıkmıştır. Böylece olası kriz etkilerini azaltmak ve büronuzun nakit akışının bu tip krizlerden etkilenmesini minimuma indirmek; her zaman kontrol edilebilir ve net görünen raporlar sayesinde kârlılığı artırmak; yeni müvekkilleri çekmek adına oldukça önemlidir.

Her Hukuk Bürosu Sahibinin İhtiyaç Duyduğu 10 Rapor-2

Hukuk Bürolarında Raporlamanın Önemi adlı yazımızı okumak için tıklayınız

0 cevaplar

Cevapla

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir