Hukuk Büronuzun Muhasebesini Nasıl Daha Kolay Kayıt Altına Alırsınız
Hukuk bürolarının en önemli konularından biri müvekkil hesaplarının sağlıklı bir şekilde tutulmasıdır. Bazen müvekkillerimizin adına yapacağımız masraflar adına önce avans alır o avanstan harcama yaparız, bazen de masrafları kasamızdan yapar, dönem sonlarında müvekkilden talep ederiz. Her iki durumda da bu harcamaların muhasebesini tutmak, kim ne harcadı bilmek ve müvekkilin telefon açarak sorduğu, “benim size ne kadar borcum var” sorusuna cevap vermek çok önemlidir. Bununla birlikte personellerinize vermiş olduğunuz avanslar, bu avanslarla personelinizin yapmış olduğu masraflar ve üzerlerinde kalan para, büro genel giderleriniz, maaş hesaplarınız gibi birçok kriter dönem sonlarında aldığınızı verdiğinizi ortaya koyarak muhasebesel anlamda ne durumda olduğunuz ve kar/zarar durumu yine karşınıza çıkacak sorulardan birkaçıdır.
Siz Hesaplarınızı Nasıl Tutuyorsunuz?
Büronuzun muhasebe işlemlerini kayıt altına alabilmek için bir bilgisayar programı kullanıyor olabilirsiniz ya da hala Excel üzerinde yapmış olduğunuz tablolarla bu iş için bir çözüm üretmiş olabilirsiniz. Peki kullanmış olduğunuz yöntem ya da programdan memnun musunuz? Bu sorununun yanıtı sizin tarafınızdan “kesinlikle evet” değilse KolayOfis NG Hesap Avukat Muhasebe Programını incelemenizi öneririz.
KolayOfis NG Hesap Avukat Muhasebe Programı Nedir?
KolayOfis, Hukuk Büronuzun muhasebesini kayıt altına alarak tutmaya yarayan, müvekkil hesaplarınızı ister ana cari, ister dosya bazında, gerektiğinde müvekkilleriniz ile ilişkili diğer müvekkil hesaplarını da rapor ve tablo ekranlarına ekleyerek sizlere raporlayan, büronuz ile ilgili masraflar ile birlikte personel hesaplarını da kolaylıkla yönetmenize yarayan web tabanlı bir programdır. KolayOfis NG Hesap Avukat Muhasebe Programı ile, Hukuk Büronuzun muhasebe akışı nasılsa, bu akışı sistem üzerinde birebir kayıt altına alma ve raporlama imkanına sahip olursunuz.
KolayOfis NG Hesap Avukat Muhasebe Programı Web Tabanlıdır
KolayOfis NG Hesap Avukat Muhasebe Programı büronuzda belirleyeceğiniz bir makineye kurulur ve kullanıcı bilgisayarları ana makineden programı çekerek kullanırlar. Bu nedenle tüm bilgileriniz, arşiviniz ve dokümanlarınız sizin ana makinenizde kayıt altına alınır. Web tabanlı bir program olduğu için dilediğiniz takdirde ana bilgisayarınız açık kalması koşulu ile sadece ofisinizden değil, adliyede baro odasından, evinizden, seyahatlerinizde otelinizden ve cep telefonunuzun tarayıcısından kısacası internet erişiminin olduğu her yerden kuruluma gerek kalmadan sadece web adresi ile bağlanarak programınıza erişip kullanabilirsiniz. Tüm menülerde her bir kullanıcınız için ayrı ayrı yetkilendirme yapabilirsiniz. Dolayısı ile kullanıcılarınızın sadece kendileri ile ilgili menüler için yetki vererek yetki harici alanları görüntülemelerini engelleyebilirsiniz.
Bir Bakışta Cari Rapor
Müvekkillerinizin cari raporunu almak ve okumak KolayOfis’te çok kolaydır. Raporlar menüsü içerisindeki cari rapor alanından, hangi müvekkil için rapor almak istiyorsanız sadece müvekkilinizin hesabını seçmeniz yeterli olacaktır. Bu seçim sonrasında müvekkilinizden aldığınız avans, müvekkiliniz adına yapmış olduğunuz masraf, reddiyatlarınız ve dosyadan yapmış olduğunuz tahsilatlarınız, vekalet ücreti borçlandırmalarınız ve bu borçlandırma karşılığında müvekkilinizden aldığınız vekalet ücreti ödemeleri ile son durumunuz basit bir tablo şeklinde karşınıza gelecektir. Yine aynı menü içerisinde bulunan diğer seçeneklerle cari ekstre formatında detaylara ulaşabileceğiniz gibi bu raporu dosyalar halinde alabilir, dosya bazlı filtreleyebilir ve gerektiğinde matbu bir mutabakat mektubu bile tek bir butonla hazırlayabilirsiniz.
Girişleri Yapmak Daha Kolay
Müvekkiliniz ile ilgili muhasebe işlemlerini kayıt almak için giriş yapacağınız menüden tüm işlemleri gerçekleştirebilirsiniz. Bu menüdeki “Kasa Seçimi” alanından işlemden etkilenen personel, merkez kasa ya da banka hesaplarınız gibi kasa seçimini yaptıktan sonra müvekkil seçimini yapmanız gerekmektedir. Dilerseniz yapmış olduğunuz işlemin müvekkilinizin hangi dosyası ile ilgili olduğunu da belirleyebilirsiniz. Böylece müvekkilinize dosya bazlı rapor verebilme imkânınız olacaktır. “İşlem Alanı” bölümünde işaretleyeceğiniz tahsilat, ödeme, avans ve masraf seçenekleri ile açılacak ana grup ve detay ekranından yapmış olduğunuz işlemin ne için yapıldığını ana ve alt başlıkları ile seçebileceğiniz gibi, raporlama zamanında bu işlemleri gruplayabileceksiniz. Ayrıca “Avans-Masraf Onay İşlemi” ile personel ve çalışanlarınızın sisteme girdiği işlemler ancak sizin yada muhasebe yetkilisin kontrolünden sonra onaylanması ile birlikte sistemde görünecektir.
Personeliniz ve Büronuz İle İlgili Muhasebenin Kayıt Altına Alınması
Sistem içerisindeki “Kasa İşlemleri” menüsü ile, personeline vermiş olduğunuz avansları, büro masraflarınızı ve büro genel giderlerinizi kayıt altına alabilirsiniz. Hesap özeti ekranından seçmiş olduğunuz personelinizin ne kadar avans aldığı, o avansla hangi işlemleri yaptığı ve üzerinde kalan avans gibi detaylara ulaşabileceğiniz gibi büronuz için yapmış olduğunuz giderlerden belirleyeceğiniz dönem sonlarında belirli her bir kalem için ayrı ayrı toplam ne kadar harcadığınızı raporlayabileceğiniz gibi ay ay büro genel giderlerinizi dökerek aylar arasındaki farkı görebilirsiniz.
Gelişmiş Raporlama Seçenekleri
KolayOfis NG Hesap Avukat Muhasebe Programı, üstün raporlama seçenekleri ile karşınıza çıkmaktadır. Sistem içerisinde bulunan ve ihtiyaçlarının doğrultusunda özelleştirilebilen Merkez Kasa Raporu, Avans-Masraf Raporu, Cari Rapor gibi raporlamalarınızı kolaylıkla alabileceğiniz gibi, rapor türüne göre, Word, Excel ve Pdf formatlarında çıktı olarak alabilirsiniz.
Başka Neler Var?
KolayOfis NG Hesap Avukat Muhasebe Programı içerisinde, 3’ncü şahıs cari işlemler, Banka-Kasa mizan ve hesaplar arası transfer, elektronik serbest meslek makbuzu ve vekalet ücretleri işlemleri gibi büronuz ile ilgili birçok işlemi kolaylıkla yapabilirsiniz.
Sizde KolayOfis NG Hesap Avukat Muhasebe Programı için daha detaylı bilgi almak için KolayOfis NG Hesap Avukat Muhasebe Programı linkini tıklayacağınız gibi bizlere https://www.microdestek.com.tr/iletisim linkinden ulaşarak sunum talep edebilirsiniz.
Cevapla
Want to join the discussion?Feel free to contribute!