KolayOfis Kullanıcı Eğitim ve Destek Hizmetleri

KolayOfis Kullanıcı Eğitim ve Destek Hizmetleri

Otomasyon sistemleri ve bilgisayar programları hayatın her alanında olduğu gibi; hukuk bürolarımızda her geçen gün yaygınlaşarak kullanılmaktadır. Kullanıma karar verilen programın ofis içerisinde eğitimi, eğitim ile birlikte verilen bilgilerin daima güncel tutulması; programın verimliliği açısından önem taşımaktadır. Bununla birlikte kadroya yeni katılan personele verilen eğitim; bu personelin programı verimli ve sağlıklı olarak kullanabilmesi açısından önemlidir. Kısaca yeni gelen personelin programı kullanabilmesi için gereken eğitim, konuda uzman bir personel tarafından verilmelidir. Programı çok iyi tanımayan bir kullanıcının, yeni bir kullanıcıyı eğitmesi; bu personelin doğru bildiği yanlışların katlayarak yayılmasına ve bu şekilde kullanımın da programdan yeteri kadar verim alamamanız ve sağlıklı raporlar çekememenize neden olacaktır.

Bir programın eğitimini almak ve o programı uzun süredir kullanmak; programın her zaman kusursuz kullanılacağı anlamına gelmemektedir. Dalgınlıkla girilen hatalı bir veri, gözden kaçan bir detay; nadiren kullanılan alanlarda unutulan bilgi, kullanıcı için her zaman destek ihtiyacı doğurmaktadır.

KolayOfis Eğitimleri Kendisi Vermektedir.*

Eğer KolayOfis satın almaya karar verdiyseniz, programı satın almanız sonrasında kullanıcılar için gerekli eğitim MicroDestek Eğitim Birimi tarafından verilir. Bu eğitimler uygun olduğunuz tarih ve saatte** randevulaşarak Microsoft Teams ya da Zoom uygulaması üzerinden uzaktan (online) verilmektedir. Eğitimler, kullanıcı sayınız ve kullanıcıların ofis içerisinde rollerine göre planlanmaktadır.

KolayOfis Dönem İçerisinde Ücretsiz Eğitim Hakkı Sağlar

Kullanıcıların KolayOfis programını en sağlıklı şekilde kullanması MicroDestek firmasının amaçlarından biridir. Bu nedenle MicroDestek kullanıcılarına dönem içerisinde 5 (beş) oturum “uzaktan eğitim hakkı” vermektedir. Bu oturumları ofislerimiz tüm kullanıcılarının katılabileceği toplu oturumlar olarak kullanabilir. Oturumlarda kullanıcı sınırı bulunmamaktadır. Bu hizmetten faydalanabilmeniz için güncelleme ve destek hizmetinden faydalanıyor olmanız ve öncesinde randevu almanız yeterli olacaktır. Her dönem, güncelleme ve destek hizmetini satın almanız ile birlikte; her dönem MicroDestek firması tarafından 5 (beş) oturum “uzaktan eğitim” hakkı tanımlanacaktır.

Ücretsiz Genel Eğitimler

MicroDestek, ürettiği ve satışını gerçekleştirdiği KolayOfis programları için her ayın 2. ve 4. Cuma günleri genel eğitim düzenlemektedir. Bu eğitim ile ilgili konular daha önceden paylaşılarak, sistem içerisinden “destek bileti aç” alanından uzaktan eğitim talebinde bulunan kullanıcılara linki göndererek davet eder. Bu eğitimler “güncelleme ve destek hizmeti” bulunan kullanıcılar için ücretsiz ve sınırsızdır. Üstelik hukuk bürosuna dönemsel tanınan 5 (beş) oturum uzaktan eğitim hakkını etkilememektedir. Kısaca genel eğitime katılmanız büronuzun uzaktan eğitim hakkından düşmemektedir.

Canlı Destek

KolayOfis Ekibi, kullanıcıların sistem kullanımı sırasında karşılaştıkları durumlar ile ilgili canlı destek olmaktadırlar. Kullanıcı ekibimize 0 850 888 00 35 numaralı telefondan hafta içi mesai günlerinde (resmi tatil günleri hariç) ve mesai saatleri arasında (08:30-12:00 13:00-17:20) ulaşabilirler. Kullanıcının karşılaştığı durum ile ilgili uzak masaüstü bağlantısı alarak yardımcı olacaktır.

Destek Bileti

KolayOfis kullanıcıları kullanım sırasında karşı karşıya kaldıkları herhangi bir durum ile ilgili sistem içerisinden “destek bileti” açabilmektedirler. KolayOfis kullanıcıları; destek bileti alanından açacakları bilet ile, teknik destek, kullanım desteği, uzaktan eğitim ve taleplerini iletmektedirler. MicroDestek destek ekibi en kısa zamanda talepte bulunan kullanıcı ile destek bileti veya telefon üzerinden temasa geçmektedir.

( * ) Eğitimler Uzaktan ve Online olarak verilir.

(**) Mesai gün ve saatleri içerisinde.

KolayOfis Kullanıcı Eğitim ve Destek Hizmetleri

KolayOfis Yeni Ana Sayfa Ekranı adlı yazımızı okumak için tıklayınız

0 cevaplar

Cevapla

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir