Dış Büroların Hukuki Harcamalarının Takibi

Dış Büroların Hukuki Harcamalarının Takibi

Kurumsal bir firma olarak dışardan ayrıca hukuki destek alıyor veya birkaç hukuk bürosuna sahip merkez bir büronuz var ise bu büroların hukuki harcamalarının takibini yapmak oldukça önemlidir. Hangi dosyalarının takibi bu bürolarda? büro vekalet ücret bedelleri için yapılması gereken ödemeler neler? Bu soruları cevaplayabilecek ve rapor sunabilecek bir program ihtiyacınızı karşılayacaktır.

Ürünlerimiz arasında bu ihtiyaca yönelik olan kurumsal paketimiz ile sizleri tanıştırmak isteriz. Bu özellik paketimiz özelliklerinden sadece bir tanesi. Ürünümüze sahip olan müşterilerimiz bu yazımızda bu özelliği programlarında nasıl kullanabileceklerini bulabileceklerdir. Ürünümüzün bu özelliğini kullanmak isteyen aday müşterilerimiz ise bizlerden sunum talep ederek müşterimiz olmak için bir fırsat yaratabilirler.

Büro Vekalet Ücreti

Dış büronuz kendi sorumluğunda olan dosyasını arama alanında aramak için herhangi bir bilgisini Buraya yazın alanına girip ardından arama ikonuna tıklamalı. Dosya ifadesine tıklamalı. Avans-Masraf İşlemleri sekmesinden işleminin hangi kasaya veya bankaya yansıyacağını seçmeli. İşlem Alanı’nda yer alan İşlem Tarihi kısmından tarihi ve Büro Vekalet Ödemesi ibaresini seçmeli. Açılan Vekalet İşlemleri alanından bu işlemin gerçekleştiği tarihi, tutarı ve açıklama alanlarını doldurduktan sonra Kaydet ifadesine tıklamalı.

Eğer KolayOfis programınızda Avans ve Masraf İşlemleri onay işlemine tabi olsun mu? 11 nolu kurum ayar izniniz evet ise; dış büronuzun vekalet alacağı onaya düşecektir. Onay vermek için Cari İşlemler menüsünden Avans – Masraf Onay İşlemleri alt menüsüne giriniz. Sayfanın en altında Büro Vekalet Ücreti Onay İşlemlerini göreceksiniz. Burada onayınızda bekleyen büro vekalet ücretleri sıralanacaktır. Onay vermek istediğiniz işlemlerin solunda yer alan kutucuğu seçili hale getirip Onayla ifadesine tıklayınız.

Raporlar menüsünden Büro Vekalet Ücretleri alt menüsüne giriniz. Burada sizleri büro vekalet ücretlerine ait yapılan işlemlerin kayıtları karşılayacaktır. Dosya bazlı kayıtları listelemeniz alacak ve ödeme işlemlerini kontrol etmeniz açısından yararlı olacaktır. Dosyanızın esasını Esas alanına girip filtrelemeniz durumunda o dosyaya ait borç ve ödeme olup olmadığını görebilirsiniz. Bu işlemi dosya içerisinden de kontrol edebilirsiniz.

Dış büronuzun sorumluluğunda olan dosyanızı arama alanında aramak için herhangi bir bilgisini Buraya yazın alanına girip ardından arama ikonuna tıklayınız. Dosya ifadesine tıklayınız. Avans-Masraf İşlemleri sekmesinden işleminizin hangi kasaya veya bankaya yansıyacağını seçiniz. İşlem Alanı’nda yer alan İşlem Tarihi kısmından tarihi ve Büro Vekalet Ödemesi ibaresini seçiniz. Açılan Vekalet İşlemleri alanından bu işlemin gerçekleştiği tarihi, tutarı ve açıklama alanlarını doldurduktan sonra Kaydet ifadesine tıklayınız.

Dış Büroların Hukuki Harcamalarının Takibi

Şirketlerde Dış Hukuk Bürolarının Yönetimi adlı yazımızı okumak için tıklayınız

0 cevaplar

Cevapla

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir