Dünden Bugüne KolayOfis
KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemlerinin Gelişimini Sizde Mi Merak Ediyorsunuz ? İşte Dünden Bugüne KolayOfis !
KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemleri 2010 yılında piyasaya sürülmüş olup , geçen süreç içerisinde kendine her daim yenilemiş ve önceliği müşterilerinin rahat kullanımına ve memnuniyetine ayırmıştır.
Süreç içerisinde KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemleri bir çok yeniliği imza atmıştır. Hizmete sunulduğu ilk günlerde hukuk otomasyon sisteminden biraz daha uzaktı KolayOfis. Dava takip programı olarak hizmete sunulmuştu. İlerleyen dönem içerisinde Kolayİcra İcra Takip Sistemi ‘nin çalışmalarını tamamlamıştır. Ancak bu süre içerisinde de tam bir hukuk otomasyon sistemi kimliğine kavuşamamıştır. KolayOfis ve Kolayİcra birbirlerinde bağımsız olarak hareket etmekte ve kayıtlar ayrı ayrı tutulmaktaydı. Ancak çok kısa süre içerisinde iki programın entegrasyonu tamamlanmış ve KolayOfis komple bir hukuk otomasyon sistemine dönüşmüştür. Hizmete sunulduğu ilk andan itibaren avukatların yoğun olarak ihtiyaç duyduğu muhasebe ve doküman takip ve yönetim işlemleri yapılabilmekteydi.
KolayOfis 2010 yılından bu yana 4. kez arayüzünü değiştirmiş ve modern görüntüsünü her daim korumuştur. Gerçekleştirilen arayüz güncellemeleri sadece modern bir görünüş için tabiki tasarlanmamıştır. Kullanıcıların rahat kullanımı ve yeniliklerin eklenmesi de arayüz güncellemelerin de gerçekleştirilmiştir. Devrim niteliğinde ki arayüz güncellemelerinin dışında olağan güncellemeler de her zaman devam etmektedir. KolayOfis ekibi yapılan güncellemeler ile ilgili aylık olarak bir bilgilendirme yayınlamaktadır ve kullanıcılarına yenilikler hakkında bilgilendirme yapmaktadır.
Süreç içerisinde KolayOfis ‘i herkes kullanabilsin sloganı ile yola çıkıldı ve paket ayrımları meydan getirildi. Bu sayede büyük hukuk departmanlarından , küçük hukuk bürolarına kadar herkes KolayOfis Hukuk Otomasyonu ‘nu kullanabildi. Başlangıç
aşamasında Standart , Gold ve Premium paketleri ile ürün çeşitliliği sağlandı. İlerleyen aşamalarda ise hukuk departmanlarının ve hukuk departmanına bağlı olarak çalışan diğer departmanların da KolayOfis ‘i hem daha aktif hem de daha detaylı olarak kullanabilmesi adına KolayOfis Kurumsal paket kullanıcıların hizmetine sunuldu. KolayOfis Kurumsal sayesinde kullanıcılar , birlikte işlem yürüttükleri çağrı merkezleri , muhasebe ve finans departmanları , satın alma departmanları gibi bir çok departmanı aynı program içerisinden yönetmeyi başardılar.
Müşterilerimizden gelen talepler ve teknolojik gelişmeleri yakından takip ederek , her geçen gün KolayOfis ve KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemleri ‘ni geliştirmeye devam ediyoruz.
Dünden Bugüne KolayOfis hikayemiz böyle. Sizleri de hikayemizde görmek isteriz. Aramaza katılmak için başvurunuzu yapabilirsiniz.
KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemleri ile Farkı Keşfetmeye Devam Edin.
Cevapla
Want to join the discussion?Feel free to contribute!