Hukuk Otomasyon Sistemi

Hukuk Otomasyon Sistemi İçerisinde Hangi İşlemler Yapılabilir ?

Hukuk otomasyon sistemi ile özellikle hukuk bürolarının ve şirketlerin hukuk departmanlarının iş yükü hafifletilmeye ve belirli bir şirket içi düzeni ve devamlılığı sağlanılması amaçlanmıştır. Bu amaç ile beraber Ulusal Yargı Ağı Projesi ( Uyap ) ile çeşitli entegrasyonlar sağlanarak ihtiyaç duyulan evrakların ve xml çıktılarının hazırlanması hedeflenmiştir. Aynı şekilde dava dosyalarının da takibinin en etkili şekilde kontrol altına alınması ve önemli olan bilgi ve günlerin yönetilmesi sağlanmaktadır. Hukuka dair iki ana temel unsur ( dava takibi ve icra takibi ) ile ilgili olarak da , yapılan her türlü işleme ilişkin muhasebe kayıtlarının tutulması ve istenilen her şekilde bu işlemlere yönelik raporların alınması sağlanmaktadır.
Olmazsa olmazlardan biri ise yoğun şekilde kullanılmakta olan dokümanların yönetimidir. Hangi doküman hangi dosyaya veya klasöre ait , fatura ve giderlere ilişkin doküman ile genel dilekçelerin yönetimi doküman yönetimi altında incelenebilinecek hususlar arasındadır. Aktif olarak kullanılan faksların yönetimi ise yine aynı başlık altında , yani doküman yönetiminden ayrı olarak düşünülmeyecek bir işlemdir. Faks entegrasyonu da hukuk otomasyon sistemleri ‘nin vazgeçilmezlerinden olmalıdır.

Bu temel prensiblerin dışında icra tahsilat merkezlerinin oluşumu ile birlikte , tahsilat merkezlerinin en aktif şekilde yönetilmeleri de Hukuk Otomasyon Sistemleri için neredeyse zorunlu hale gelmiştir. Tahsilat merkezlerinde en çok ihtiyaç duyulan özelliklerden olan , sms ve e – mail entegrasyonu ile icra dosyası alacak bilgilerinin efektif yönetimi ve bilinmeyen numaralar üzerinden aratma gibi uygulamalar , tam donanımlı bir hukuk otomasyon için gerekli olmaktadır. Bu noktada yapılan önemli olan sözleşmelerin yönetimi de çok büyük önem taşımaktadır.

Ayrıca her çalışan personelin ayrı bir işlem üzerinden farklı kayıtların girilmesini ve iş sürecinde zaman tasarrufu sağlamak amacı ile entegre edilmiş bir süreç yönetimi de , kullanıcıları bir adım daha öteye götürecektir. Etkin bir süreç yönetimi entegrasyonu ile Hukuk Otomasyon Sistemi ‘nden maksimum fayda elde edilir.

Çok sayıda kullanıcıya sahip olan şirket ve hukuk bürolarında ise hangi kullanıcının hangi işlemi yaptığının gözlemlenmesi ve bunların takibinin yapılabilmesi bir diğer önem konusudur. Aksi halde iç yönetimde yaşanabilinecek aksaklıkların önüne geçilmesinde problemler ortaya çıkabilir.

KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi

Olması gerekli olan tüm bu uygulamaların dışında hukuk otomasyon sistemi ‘nin bir de kullanıcı dostu olması gerekmektedir. Kolay kullanım ve her yerden erişilebilir olma özellikleri , çok büyük önem taşımaktadır. Yoğun şekilde ofis veya şirket dışında işlem yapan avukatların veya takip elemanlarının , işlemlerin yönetiminde ve takibinde ofis dışında da çalışma ihtiyaçları oluşur. Bu noktada her platformda kullanılabilir olma özelliği ortaya çıkmıştır. Akıllı telefonlar ve tabletler ile kullanımın önemi bir hayli fazladır.

Satın alma işleminin tamamlanmasına kadar tüm bu içeriklerin , Hukuk Otomasyon Sistemi içerinde olması yeterli midir ? Tabiki hayır. Satış sonrası güncelleme ve destek hizmeti de bir o kadar önemlidir. Hukuk Otomasyon Sistemi ‘nin dinamik ve yenilenebilir olması da çok büyük önem arz eder. Örneğin , bir şirkete veya hukuk ofisine yönelik özel bir raporun , Hukuk Otomasyon Sistemi ‘ne rahatlıkla dahil edilebilir olması gerekmektedir. Ayrıca kullanıcıların yaşadığı kullanım veya genel sorunlara yönelik olarak da etkin işleyen bir destek ekibinin Hukuk Otomasyon Sistemi tedarikçisi tarafından sağlanması gerekmektedir.

KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi

Hukuk ofislerinin veya hukuk departmanlarının en verimli ve en etkili yönetilmesini sağlayan Hukuk Otomasyon Sistemi , süreç içerisinde oluşabilecek hataları minimuma indirir. Var olan Hukuk Otomasyon Sistemi ‘nin bir üst aşaması olan KolayOfis Kurumsal ile yukarıda var olan tüm işlemleri en kolay , en hızlı ve en kontrol edilebilir şekilde gerçekleştirebilir ve yönetimini sağlayabilirsiniz. KolayOfis Kurumsal sizi Hukuk Otomasyon Sistemi ‘nin ötesinde bir hizmet sağlamak için tasarlanmıştır.

Hukuk Otomasyon Sistemi ‘nden Fazlasını Arayanlara
KolayOfis Kurumsal

Hukuk Otomasyon Sistemi

5 cevaplar
  1. llm
    llm says:

    farklı departmanlar ile uyumlu şekilde çalışabilmemiz mümkün olabilir mi . mesela muhasebe yönetiminden bahsetmişsiniz. muhasebe departmanı ile de uyumlu şekilde kolayofisi kullanabilir miyiz. yapılan her gırısın kontrolu ve raporlarlamalar varmı. cevaplayabilirseniz çok sevinirim

    Yanıtla
    • McAdmin
      McAdmin says:

      Sayın Yetkili ,

      KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi ‘ni farklı departmanlar ile hiç bir sorun yaşamadan rahatlıkla kullanabilirsiniz. Sizlerin de belirtmiş olduğu finans departmanının yapılan muhasebe işlemlerini kontrol etmesi ve raporlamalar yapması mümkündür. Ayrıca opsiyonel hizmet olarak bir süreç yönetimi entegrasyonu gerçekleştirelebilinir. Süreç yönetimi ile beraber yapılacak olan işlemlerin adım adım kimlerin onaylacağını ve hangi kullanıcıların hangi işlemleri yapması gerektiği sisteme entegre edilir. Örneğin ; açılacak olan bir dava dosyasının talebi farklı departmanlardan hukuk departmanına iletilmesi sürekli olarak karşılaşılan bir durumdur. Bu noktada finans departmanından başlatılan süreç hukuk departmanı tarafından onaylanır ve dava dosyası KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi içerisinde aktif hale gelir. Kısacası , farklı departmanlar ile tam uyumlu olarak çalışabileceğiniz bir hukuk otomasyon sistemi arıyorsanız , KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi tüm ihtiyaçlarınızı karşlıyacaktır. Ayrıntılı bilgi için Müşteri Hizmetlerimiz ile iletişime geçebilirsiniz.

      Saygılarımızla ,

      Yanıtla
  2. şirket
    şirket says:

    calısanların performanslarını bıze hızlıca analız edecek bır rapor turu sıstem ıcerısınde var mı eger varsa detaylı olarak acıklayabılır mısınız tesekkurler

    Yanıtla
    • McAdmin
      McAdmin says:

      Sayın Yetkili ,

      KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi ile Performans Yönetimi için ihtiyaç duyacağınız tüm işlemleri gerçekleştirebilirsiniz. Performans raporlarınızı hem kişi bazlı olarak hem de KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi içerisinde oluşturmuş olduğunuz gruplar ( icra grubu , dava grubu .. ) doğrultusunda hazırlayabilirsiniz. Performans Yönetim uygulamaları hakkında daha detaylı bilgiye sahip olabilmek için https://www.microdestek.com.tr/performans-yonetim-sistemi.html adresini ziyaret edebilir veya Müşteri Hizmetlerimiz ile iletişime geçebilirsiniz.

      Saygılarımızla ,

      Yanıtla
  3. ebruc
    ebruc says:

    Ofisimize icra ve dava için bir program almak amacı ile internette kolayofis ile karşılaştık. program oldukça kapsamlı ancak bizim ofisimiz 3 kişilik ve biraz butik çalışan bir büro bu yüzden paket seçenekleri içeirisinde gold paketi seçtik. Satın alma sürecinde ve eğitim sürecinde bizim sorularımıza sıkılmadan cevap veren kolayofis ekibine teşekkürler. Heryerde yazıyoruz dava icra ve hukuk programı denilince yazılımıyla ekibiyle KOLAYOFİS :)))

    Yanıtla

Cevapla

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir