KolayOfiste Yeni Özellik; “Yardım Merkezi”
KolayOfiste Yeni Özellik; “Yardım Merkezi”
MicroDestek Yazılım Ekibi, KolayOfis Ürün Ailesinde yenilik yapmaya devam ediyor. 2022 yılı içerisinde yapılan önemli güncellemelere bir yenisi daha eklendi; “Yardım Merkezi”.
KolayOfis kullanıcılarının, program ile ilgili ihtiyaç duyabilecekleri birçok içerik yeni menü içerisine eklenmiştir. Bu menü içerisinde;
- MicroDestek Ekibi tarafından hazırlanan içerik ve eğitim videoları,
- www.microdestek.com.tr web adresinde yayınlanan, sistem ve faydalı içeriklerden oluşan blog yazıları,
- Tamamlanan güncellemelerde neler olduğu,
- MicroDestek ekibine iletmek istediğiniz öneri ve şikayetler ile birlikte yardım talepleriniz için destek bileti açabileceğiniz
Yardım Merkezine Nasıl Ulaşırım?
KolayOfisinize giriş yapmanız ile birlikte ekranınızın üst kısmında yer alan mavi alanın en sağında yer almaktadır.
Yardım merkezi tıklandığında, içerisinde yer alan konuların yer aldığı kutular ekranınıza gelecektir. Kutu üzerindeki başlığı tıkladığınızda sistem sizi o konunun yer aldığı alana götürecektir.
Videolar
MicroDestek Destek Ekibi, siz kullanıcıların sıklıkla sorduğu sorulardan ve sisteme getirilen yenilikler ile ilgili videolar hazırlamaktadırlar. Bu videolar kullanıcıların aklına gelebilecek sorular ve daha önce deneyim edilmemiş alanların, kolay ve amacına uygun kullanılmasını amaçlamaktadır. Videolar başlığı altından; tarih, başlık, ürün grubu ve etiket ile arama yaparak izlemek istediğiniz kullanım videosuna hızlıca ulaşabilirsiniz. Videolar alanı MicroDestek Destek Ekibi tarafından sürekli güncellenmektedir.
Blog Yazıları
MicroDestek firma ve ürünleri ile ilgili www.microdestek.com.tr adresli bir web sitemiz bulunmaktadır. Bu web sitesi; ürün ve kampanyalar ile ilgili bilgi paylaşımı yaparken takipçileri için de çeşitli blog yazıları paylaşmaktadır. Sitede paylaşılan bu blog yazılarından, sistem ve kullanıcılarımız için faydalı olabileceğini düşündüğümüz yazılar, “Yardım Merkezi” içerisinde de yayınlanmaktadır.
Tamamlanan Güncellemeler
Kullanmış olduğunuz sistemi, YGDH’den faydalandığınız sürece güncel olarak kullanırsınız. Meydana gelen değişiklikler ile ilgili (Faiz oranları, vekalet ücretleri, harçlar, geliştirmeler) MicroDestek Yazılım Ekibi güncellemeler hazırlar. Bu güncellemeler gerekli durumlarda sistemlere gönderilir. Yapılan güncellemelerin hangi yenilikleri kapsadığına dair bilgilendirme tablosuna ulaşabileceğiniz alandır.
Destek Bileti
Program kullanımı sırasında kullanıcıların karşılaşabileceği durumlarda destek taleplerini MicroDestek Destek Ekibine iletebilecekleri alandır. Talep türü alanında; kullanım desteği, uzaktan eğitim talebi, teknik destek ve öneri şikâyet başlıkları bulunmaktadır. Kullanıcı talep türünü seçtikten sonra önem derecesini belirtir ve detay alanına iletmek istediği talebi ya da mesajı girerek gönderir. MicroDestek Destek Ekibi en kısa sürede sizlere dönüş yapacaktır.
KolayOfiste Yeni Özellik; “Yardım Merkezi”
Uçakta Sigara İçmenin Faydaları adlı yazımızı okumak için tıklayınız
Cevapla
Want to join the discussion?Feel free to contribute!