KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Ocak 2015 Güncellemeleri
KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi gelişmeye devam ediyor. Ürün geliştirme politikamız çerçevesinde her ay olduğu gibi bu ay da bir çok yenilik ile karşınızdayız. KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Ocak 2015 Güncellemeleri içerisinde yapılan tüm güncellemeleri ve kullanım bilgilerini aşağıda yer alan yönlendirmeler içerisinde bulabilirsiniz.
İşte KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Ocak 2015 Güncellemeleri
Rapor Yenilikleri
KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi raporları içerisinde büyük bir değişim gerçekleştirildi. Artık raporlarınızı, şirketinizin de logosunu ekleyerek hazırlayabilir ve müvekkillerinize daha kurumsal çerçeve de sunabilirsiniz. Ocak ayı içerisinde öncelikli olarak logo ekleme işlemi mali raporlar içerisinde kullanıcıların kullanımına sunulmuştur. İlerleyen aylarda dava ve icra durum raporları içerisinde de logonuzu raporunuza dahil edebileceksiniz. Büro veya şirket logonuzun raporlar içerisinde çıkması için Müşteri Hizmetlerimiz ile iletişime geçebilirsiniz. Logonuz üzerinde yapılacak gerekli olan düzenlemelerin ardından raporlarınızın içerisine logonuzu da dahil edebileceksiniz. Logo işleminin yanı sıra raporlarınızı artık daha kolay formatta hazırlayabileceğiniz ara yüz aktif hale getirildi. Yeni ara yüz ile rapor sayfaları arasında ki geçişi çok daha hızlı yapabilir ve tam 8 farklı uzantıda ( pdf, xls, doc, html, jpg, rtf, text, csv) kayıt altına alabilirsiniz. Böylece raporlarınızı dilediğiniz formatta kolaylıkla hazırlayabilirsiniz.
Hangi Paketlerde Rapor Yenilikleri Güncellemesi Aktif Hale Getirildi ?
KolayOfis Standart, KolayOfis Gold, KolayOfis Premium ve KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi’nde bu özellikten faydalanabilirsiniz. Ayrıca tüm KolayOfis Bulut kullanıcıları da bu güncellemeden faydalanabilirler.
Vekalet İşlemleri
Vekalet işlemleri menüsünde ocak ayı içerisinde bir çok değişim aktif hale getirildi. Vekalet ekleme işleminde daha önce sadece sistem içerisinde kayıtlı olan avukatlar için vekalet ekleyebilmekteydiniz. Yapılan güncellemeler sonrasında artık sistem kayıtlı olmayan avukatlar için de manual olarak vekalet ekleyebilmektesiniz. Vekalet işlemleri altında yer alan vekalet ekleme alt menüsü seçimi yapıldıktan sonra öncelikli olarak vekalet eklenmek istenen müvekkil seçilir. Seçim sonrasında vekalet ekleme alanı aktif hale gelecektir. Ekran üzerinde ki kayıtlı olmayan avukatlar yazılabilir alanını kullanarak dilediğiniz kadar avukat bilgisi girişi yapabilirsiniz. Bunun yanı sıra yine aynı ekran üzerinde vekalet geçerlilik tarihi aktif hale getirilmiştir. Bu sayede süreli olarak almış olduğunuz vekaletlerin durumunu da rahatlıkla takip edebileceksiniz. Vekalet işlemlerinde ki bir diğer geliştirme ise arama motoru bölümünde gerçekleşti. Arama bölümünde yapacağınız sorgulama sonrasında müvekkil adına kayıt altına alınmış olan vekaletleri de arama motoru sayesinde görüntüleyebileceksiniz.
Hangi Paketlerde Vekalet İşlemleri Güncellemesi Aktif Hale Getirildi ?
KolayOfis Standart, KolayOfis Gold, KolayOfis Premium ve KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi’nde bu özellikten faydalanabilirsiniz. Ayrıca tüm KolayOfis Bulut kullanıcıları da bu güncellemeden faydalanabilirler.
Not: Arama bölümü KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi – Standart Paket içerisinde dahil olmadığı için sadece vekalet işlemleri menüsü altında yer alan işlemler aktif hale getirilmiştir. Arama motoru güncellemeler standart paket kullanıcıları için aktif bir güncelleme değildir.
Fatura İşlemleri
Bildiğiniz gibi KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi ile serbest meslek makbuzlarınızı sistem içerisinde hazırlaya bilmekte, çıktılarını alabilmekte ve yapılan işlemlere yönelik raporları hazırlayabilmekteydiniz. Danışmanlık kapsamında hizmet vererek limited şirketi veya anonim şirket kapsamında hizmet veren hukuk büroları veya şirketleri serbest meslek makbuzu yerine fatura üzerinden işlem yapmaktadırlar. Serbest meslek makbuzu çıktılarına benzer şekilde artık faturalarınızı da KolayOfis ile hazırlayabileceksiniz. Fatura hazırlama işlemi için öncelikli olarak cari işlemler menüsü altında yer alan vekalet ücreti işlemlerine giriş yapmanız gerekmektedir. Açılan sayfada öncelikli olarak işlem yapılacak olan hesabı seçip sonrasında dosyasını seçin. Dosya seçim işlemi sonrasında vekalet ücreti tahsilat borçlandır alanı aktif hale gelecektir. Bu alan içerisinde fatura işlemini tıklayarak işlemlerinizi sonuçlandırın. Sonra ki aşamada serbest meslek makbuzu ve fatura seçimlerinden faturayı seçin. Böylece faturanızı KolayOfis ile hazırlamış olacaksınız. Kesilen faturaların takibini Serbest Meslek Makbuzları ana menüsü altında takip edebilir, iptal edebilir veya raporlayabilirsiniz.
Hangi Paketlerde Fatura İşlemleri Güncellemesi Aktif Hale Getirildi ?
KolayOfis Standart, KolayOfis Gold, KolayOfis Premium ve KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi’nde bu özellikten faydalanabilirsiniz. Ayrıca tüm KolayOfis Bulut kullanıcıları da bu güncellemeden faydalanabilirler.
Banka Kart Mizan
Banka hesaplarınızı ve kartlarınızı KolayOfis ile yönetebilir ve bu hesaplara ilişkin olarak detaylı raporlar hazırlayabilirsiniz. Banka kart kayıtlarınızı ve işlemlerinizi daha önce yapılan olan geliştirmeler sonrasında yapabilmekteydiniz. Ocak ayı ile beraber yapmış olduğunuz tüm bu işlemleri iki farklı formatta raporlayabilirsiniz. Kasa işlemleri ana menüsü altında yer alan banka kart mizan alt menüsüne gelerek bu kasalara ilişkin raporlarınızı hazırlayabilir ve çıktılarını alabilirsiniz. Hesap adı ve tarih kriteri seçimi sonrasında raporla butonuna tıkladığınızda rapor seçenekleri aktif hale gelecektir. Birinci rapor seçeneğinde ekranda görüntülemiş olduğunuz işlemin birebir aynısını excel, word ve pdf formatlarında çıktısını alabilirsiniz. İkinci rapor seçeneğinde ise kasa ekstre tarzı raporlarınızı hazırlayabilmektesiniz.
Hangi Paketlerde Banka Kart Mizan Güncellemesi Aktif Hale Getirildi ?
KolayOfis Standart, KolayOfis Gold, KolayOfis Premium ve KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi’nde bu özellikten faydalanabilirsiniz. Ayrıca tüm KolayOfis Bulut kullanıcıları da bu güncellemeden faydalanabilirler.
İcra Dosya Raporları
İcra dosya raporlarınızı artık hem çok daha hızlı hem de çok daha kolay şekilde raporlayabilirsiniz. İcra işlemleri ana menüsü altında yer alan eklenmiş takiplerim menüsü içerisinde hem icra takip sorgularınızı hem de raporlarınızı hazırlayabilirsiniz. Sütun başlıkları içerisinde bulunan yazılabilir alanı kullanarak ister icra dosyanızın içerisine girebilir isterseniz de rapor filtresi olarak kullanabilirsiniz. Rapor çıktısı alabilmek için yapmış olduğunuz filtreleme işlemleri sonrasında sorgulama butonuna tıklamak ve açılan yazıcı ikonuna tıklayarak excel formatında raporunuz almak. Yeni icra raporu sayesinde banka müşteri numaranıza göre, icra takip durumunuza göre, takip türü ve şekline göre ve bu işlemlerin yanı sıra bir çok işleme göre raporlamanızı gerçekleştirebilirsiniz.
Hangi Paketlerde İcra Dosya Raporları Güncellemeleri Aktif Hale Getirildi ?
KolayOfis Standart, KolayOfis Gold, KolayOfis Premium ve KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi’nde bu özellikten faydalanabilirsiniz. Ayrıca tüm KolayOfis Bulut kullanıcıları da bu güncellemeden faydalanabilirler.
KolayOfis Aktüel
KolayOfis Aktüel sayfası ile ofisinizde ki büyük ekranlarda veya uyumlu olan televizyonlarda günlük olarak iş akışınızı yansıtabilirsiniz. KolayOfis Aktüel sayfası içerisinde gün içerisinde sizlere bekleyen iş planlarını, ara kararları ve duruşmaları görüntüleyebilirsiniz. KolayOfis Aktüel sayfasını aktif hale getirmek için
Hangi Paketlerde KolayOfis Aktüel Güncellemeleri Aktif Hale Getirildi ?
KolayOfis Standart, KolayOfis Gold, KolayOfis Premium ve KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi’nde bu özellikten faydalanabilirsiniz. Ayrıca tüm KolayOfis Bulut kullanıcıları da bu güncellemeden faydalanabilirler.
KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Ocak 2015 Güncellemeleri kapsamında yapılan güncellemelere ilişkin detaylı bilgileri ve kullanıma ilişkin aklınıza takılan noktalarla ilgili bilgilendirmeyi Müşteri Hizmetlerimiz ile iletişime geçerek öğrenebilirsiniz.
Keşke şu Windows 95’imsi tasarımı da 21. yy’a uyarlasanız bir ara…
Sayın Osman Bey,
KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi ‘ni her geçen gün geliştirmeye devam ediyoruz. Bildiğini gibi geçtiğimiz yıl, özellikle tablet ve akıllı telefonlar üzerinden çok daha rahat kullanılabilinir bir ara yüze geçtik. Hedefimiz; daha kullanışlı ve daha modern KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi yaratmak. Bu hedef doğrultusunda çalışmalarımıza olanca hızıyla devam etmekteyiz.
Değerli yorumlarınız ve önerileriniz için teşekkür eder, iyi çalışmalar dileriz.