KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Temmuz 2015 Güncellemeleri

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi güncellemeleri temmuz ayında özellikle toplu olarak yapacağınız işlemlerde sizlere büyük kolaylıklar sağlayacak ek geliştirmeler ile tamamlandı. Toplu dosya açma, toplu doküman görüntüleme, toplu avans – masraf girişi ve daha bir çok yenilik ile yapacağınız işlemleri çok daha hızlı ve çok daha kolay şekilde tamamlayabileceksiniz.

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Temmuz 2015 Güncellemeleri

Toplu Doküman Görüntüleme

Toplu Doküman Görüntüleme

Toplu Doküman Görüntüleme

Tek tek dokümanlarınızı indirip yorulduğunuzun ve vakit kaybı yaşadığınızın farkındaydık. Temmuz ayında yapmış olduğumuz ek geliştirme sayesinde artık dokümanlarınızı tek tek değil toplu olarak indirebilecek kolayca bilgisayarınıza veya mobil cihazlarınıza kayıt altına alabileceksiniz. Böylece hem verimliliğiniz hem de performansınız bir üst seviyeye çıkacaktır. Toplu olarak doküman görüntülemek için yapmanız gereken işlemler şu şekildedir;

  • Hızlı erişim veya arama modülü üzerinden dokümanı indirilecek olan dosya seçimi yapılır.
  • Dosya seçimi sonrasında yukarıda yer alan sekmeler arasından Dosya ve Doküman Bilgileri sekmesi seçilir.
  • Dosya ve Doküman Bilgileri bölümünün alt kısmında dosyaya eklenmiş olan dokümanlar tespit edilir.
  • İndirilmek istenen dokümanlar seçilir ve Toplu Doküman Görüntüle butonu tıklanır.
  • Seçilen dokümanlar sıkıştırılmış bir şekilde kullanıcının bilgisayarına indirilir.
Not : Toplu doküman görüntüleme işleminin sorunsuz çalışabilmesi 
için, indirilen bilgisayar veya mobil cihazda Winrar programının 
mevcut olması gerekmektedir. Dokümanların sıkıştırılarak 
bilgisayarınıza indirilmesinin sebebi, sistemin çok daha hızlı 
şekilde dokümanların indirilmesine imkan sağlamasıdır.

Hangi Paketlerde Toplu Doküman Görüntüleme Aktif Hale Getirildi ?

KolayOfis NG Premium ve KolayOfis NG Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi’nde bu özellikten faydalanabilirsiniz. 

Toplu Matbu Evrak Hazırlama

Toplu Matbu Evrak Hazırlama

Toplu Matbu Evrak Hazırlama

Temmuz ayında tamamlanan güncelleme sonrasında toplu olarak yapabileceğiniz bir diğer işlen toplu matbu evrak hazırlama oldu. Artık tek tek ödeme emri, takip talebi ve tebliğ zarfı hazırlamak zorunda değilsiniz. Dilerseniz bu üç dokümanı toplu olarak bilgisayarınıza veya mobil cihazınıza indirebilirsiniz. Toplu matbu evraklarınızı iki şekilde kayıt altına alabilirsiniz.

  1. İlk olarak İcra İşlemleri ana menüsü altında yer alan  Uyap Toplu Evrak Hazırla alt menüsü seçilir. Menüye giriş yaptıktan sonra toplu olarak matbu evrak hazırlanması istenen dosyalar seçilir ve Toplu Matbu Evrak Hazırla butonu tıklanır. Böylece seçilen dosyaların toplu matbu evrakları hazırlanmış olur.
  2. İkinci yöntem ise eklenmiş takiplerimden dosya seçimi sonrasında matbu evraklar sekmesine gelinmesi gerekir. Matbu evrak sekmesinde Toplu Matbu Evrak butonu tıklanır ve matbu evrak hazırlanmış olur.
Not : Toplu matbu evraklar .doc formatında bilgisayarınıza veya 
mobil cihazınıza inmektedir. Matbu evrakları yazdırabilmek için 
MS Office Word veya benzeri bir program kullanmanız gerekmektedir.

Hangi Paketlerde Toplu Matbu Evrak Hazırlama Aktif Hale Getirildi ?

KolayOfis NG Premium ve KolayOfis NG Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi’nde bu özellikten faydalanabilirsiniz. 

Toplu Avans Masraf İşlemleri

Toplu Avans Masraf İşlemleri

Toplu Avans Masraf İşlemleri

Temmuz ayında tamamlanan üçüncü toplu yapılabilinecek işlemler arasında toplu avans masraf işlemleri eklendi. Aynı rakama sahip olan avans veya masraf işleminizi artık tek tek girmenize gerek kalmayacak. Hangi dosyalara avans veya masraf girişi yapmak isterseniz o dosya seçimlerini yaptıktan sonra işlem tipini, tarihini ve tutarını girmeniz yeterli olacaktır. Böylece birden fazla dosyaya avans veya masraf girişi yapabilirsiniz. Toplu olarak avans veya masraf girişi yapabilmek için Cari İşlemler ana menüsü altında yer alan Toplu Avans-Masraf Giriş alt menüsü seçilir. Menü girişi sonrasında sırası ile aşağıdaki adımları uygulayarak işlemlerinizi tamamlayabilirsiniz.

  • Öncelikle aşağıdaki liste içerisinden dosya seçimi yapılır. Dosyalarınızı daha hızlı seçebilmek veya grup bazlı işlem yapabilmek için özel filtreleme alanını kullanabilirsiniz.
  • Dosya seçimi tamamlandıktan sonra işlem sorumlusu seçilir.
  • İşlem sorumlusunun ardından işlem tarihi, işlem türü ve tutar alanları doldurulur. Eğer yapılan işlem ile ilgili bir açıklama var ise açıklama eklenir.
  • Son olarak kaydet butonu tıklanır ve işlem tamamlanır. İşte bu kadar kolay.

Hangi Paketlerde Toplu Avans Masraf İşlemleri Aktif Hale Getirildi ?

KolayOfis NG Premium ve KolayOfis NG Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi’nde bu özellikten faydalanabilirsiniz. 

Toplu Dosya Açma

Toplu Dosya Açma

Toplu Dosya Açma

Artık toplu olarak icra veya dava dosyanızı açabilirsiniz. Örneğin bir şirketin programını kullanıyorsunuz ve aynı dosyaları KolayOfis üzerinden de takip etmek istiyorsunuz. Bu noktada artık tek tek dosya açmak zorunda değilsiniz. Toplu olarak dava ve icra dosyalarınızı açabilirsiniz. Toplu dosya açabilmek için aşağıda yer alan adımları tamamlamanız gerekmektedir.

  • Dava ve icra dosyaları ayrı ayrı olarak açılmaktadır.
  • Dosya İşlemleri ana menüsü altında yer alan Toplu Dosya Aktar / Yönlendir alt menüsü seçilir.
  • Menüye giriş yaptığınızda yapacağınız işlemler çok kısa ve çok basit. Dosyayı xml ‘den mi yoksa excel çıktısı üzerinden mi ekleyeceğinizi seçtikten sonra dosya sorumlusu ve son olarak dosya seçilir. Dosya atama işlemini başlat butonu tıklanır ve işlem tamamlanır.
  • Son olarak eğer sorumlu kullanıcı veya grupta değişiklik var ise dosya yönlendir işlemi yapılabilinir.
Not : Dava dosyalarınızı sadece excel listesi üzerinden 
toplu olarak dosyalarınızı açabilirsiniz. Dava dosyalarınızda 
müvekkil, karşı taraf, davadaki tarafımız, dava ana türü,
dava değeri, yurt içi yurt dışı dava türü, lehte ve alehte 
durumu, dava raporu, mahkeme – daire – esas bilgisi aktarım 
sonucunda sisteme eklenecektir. Dava dosyanız ile ilgili diğer 
bilgi ve dokümanlar, toplu dosya açma işlemi sonrasında 
sisteme eklenmeyecektir.İcra dosyalarında ise hem excel 
listesi hem de xml üzerinden toplu dosya açma işlemi yapılabilir. 
İcra dosyalarında borçlu, alacaklı ve alacak bilgileri var ise 
ilam bilgileri talep edilen hak ve izlenecek yol bilgileri 
toplu dosya açma işlemi sonrasında sisteme eklenecektir. 
İcra dosyanız ile ilgili diğer bilgi ve dokümanlar, toplu
dosya açma işlemi sonrasında sisteme eklenmeyecektir.

Hangi Paketlerde Toplu Dosya Açma Aktif Hale Getirildi ?
KolayOfis NG Premium ve KolayOfis NG Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi’nde bu özellikten faydalanabilirsiniz. 

Taahhüt Planı

Taahhüt Planı

Taahhüt Planı

Taahhüt planlarınız artık KolayOfis üzerinden rahatlıkla yönetebilir, ihtiyaç duyduğunuz dokümanları hazır şekilde bilgisayarınıza indirebilirsiniz. Aylık veya ödeme biçimine göre taahhüt planı hazırlayabilirsiniz. Taahhüt planı hazırlamak için öncelikli olarak icra dosyanızın sisteme daha önceden eklenmiş olması gerekmektedir. İcra İşlemleri ana menüsü altında yer alan Eklenmiş Takiplerim alt menüsü üzerinden öncelikli olarak dosyayı seçip Takip Görüntüle butonu tıklanır. Butona tıkladığınızda otomatik olarak Hesap Özeti ekranı karşınıza gelecektir. Bu ekran üzerinde taahhüt planı tıklanır. Açılan yeni sekme üzerinden taahhüt planı işlemlerinizi yapabilirsiniz. Taahhüt şekli seçimi, taksit sayısı, faiz oranı seçimi sonrasında örnek plan oluştur butonu tıklanır ve örnek olan hazırlanmış olur. Bu planı dilerseniz uyarı olarak sisteme tanımlayabilir ve KolayOfis hatırlatma ekranlarından faydalanabilirsiniz veya iş planı raporu üzerinden taahhüt planı yapmış olduğunuz dosyaları ve alacak tarihlerini raporlayabilirsiniz. Son olarak taahhüt dilekçe altında bulunana yazıcı ikonunu tıklayarak taahhüt planı dilekçenizi otomatik olarak hazırlayabilir ve bilgisayarınıza veya mobil cihazınıza excel word veya pdf formatında kayıt edebilirsiniz.

Diğer Güncellemeler

Diğer Güncellemeler

Diğer Güncellemeler

Sözleşme Süreçleri

Geçtiğimiz aylarda geliştirme tamamlanarak sizlerin hizmetine sunulan Genişletilmiş Sözleşme ve Kontrat Yönetim Sistemi ‘ne dahil olarak sözleşme süreçlerini artık kullanabilirsiniz. Sizlerin belirlemiş olduğu belirli adım ve basamaklara göre işlemlerin devam etmesini ve sonuçlanmasını sağlayabilirsiniz. Böylece hem daha iyi ölçeklenebilir hem de raporlanabilir bir şekilde sözleşme ile ilgili yapmış olduğunuz tüm işlemleri yapabilirsiniz.

Esnek Rapor Kayıt Silme

Esnek rapor içerisinde kayıt altına almış olduğunuz raporları artık silebilirsiniz. Böylece eski tip raporlarınızı silebilir ve rapor seçenekleri içerisinde yer kaplamasını engelleyebilirsiniz.

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Temmuz 2015 Güncellemeleri döneminde yapılan geliştirmelere yönelik, aklınıza takılan soruları bizlere yönlendirebilirsiniz. KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi ile ilgili dilek, görüş ve isteklerinizi de bizlere yorumlarınız ile yönlendirmeyi unutmayın.

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi ile

Farkı Keşfetmeye Devam Edin !

0 cevaplar

Cevapla

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir