KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Kasım 2014 Güncellemeleri
KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Kasım 2014 Güncellemeleri kapsamında bir çok yenilik ve daha kolay kullanımınıza yönelik geliştirme tamamlandı. Sözü hiç uzatmadan kasım ayı içerisinde tamamlanan güncellemeleri ve ne şekilde kullanabileceğinize yönelik yönlendirmeleri sizlerle paylaşmak isteriz.
İşte KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Kasım 2014 Güncellemeleri
Yetkilendirme İşlemleri
Yetkilendirme işlemleri ile ilgili önemli gelişmeler gerçekleştirildi. Öncelikli olarak tüm müvekkil bilgileri ve hızlı erişim menülerine ayrıca yetkilendirme işlemleri eklendi. Hangi kullanıcının ve grubun hangi yetkiye sahip olduğunu öğrenebilmeniz adına, otomatik olarak hazırlayabileceğiniz rapor alanı eklendi. Raporu hazırlayabilmek için, Güvenlik menüsü altında yer alan Sayfa Girişleri Yetkilendir alt menüsünü seçiyoruz. Açılan sayfa üzerinde yer alan Kullanıcı Program Yetkileri alanını seçiyoruz. Menü üzerinde ki yazıcı ikonunu tıklayarak raporumuzu hazırlayabiliriz.
Hangi Paketlerde Yetkilendirme İşlemleri Güncellemesi Aktif Hale Getirildi ?
KolayOfis Standart, KolayOfis Gold, KolayOfis Premium ve KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi’nde bu özellikten faydalanabilirsiniz. Ayrıca tüm KolayOfis Bulut kullanıcıları da bu güncellemeden faydalanabilirler.
Doküman İşlemleri
Doküman yönetim işlemlerinizi kolaylaştıracak ve daha detaylı işlemler yapmanızı sağlayacak güncellemeler bu ay aktif hale getiridi. Günün gelen evrakları menüsüne, hangi dokümanın hangi dosya ve klasöre ait olduğunu daha kolay takip edebilmeniz adına, rapor içerisine dosya ve klasör sütunları eklendi. Bunun yanı sıra doküman türü silme işlemleri aktif hale getirildi. Böylece hatalı olarak sisteme eklemiş olduğunuz doküman türlerini artık rahatlıkla silebilirsiniz. Bir başka yenilik ise barkod sisteminin entegre edilmesi oldu. Artık dokümanlarınız ile ilgili özel barkodlarınızı KolayOfis ile rahatlıkla hazırlayabilir ve çıktılarını sistem üzerinden alabilirsiniz. Barkod sistemini kullanabilmek için öncelikli olarak sistemde dosya ve cari ile ilişkilendirilmiş bir dokümanın var olması gerekmektedir. Eklenmiş olan dokümanı seçtğinizde açılacak olan küçük ekran üzerinde ki barkod butonunu tıklayarak, dokümanınıza özel barkodunuzu hazırlayabilirsiniz. İşte bu kadar kolay.
Hangi Paketlerde Doküman İşlemleri Güncellemesi Aktif Hale Getirildi ?
KolayOfis Standart, KolayOfis Gold, KolayOfis Premium ve KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi’nde bu özellikten faydalanabilirsiniz. Ayrıca tüm KolayOfis Bulut kullanıcıları da bu güncellemeden faydalanabilirler.
Takvim ve Ajanda Güncellemeleri
Takvim ve ajanda kullanımı ile ilgili önemli gelişmeler bu ay kullanıcılarımız ile buluştu. Öncelikli olarak google takvim ve outlook takvim entegrasyonu ile başlayalım. KolayOfis içerisinde kayıt altına almış olduğunuz iş planları, duruşmalar, ara kararlar ve benzeri işlemleri otomatik olarak, KolayOfis dışında kullanmış olduğunuz Google ve Outlook Takvim içerisine de kayıt altına alabilirsiniz. İşlemleri gerçekleştirebilmek için ilk aşamada iş planı, ara karar veya duruşma gününü KolayOfis içerisinde kayıt altına almanız gerekmektedir. Sonrasında bildiğiniz gibi sizlere bilgilendirme e-postaları gelmektedir. Sizlere gelen e-posta içerisinde artık bir ek dosyası yer almaktadır. Ek dosyası içerisinde yer alan .ics uzantılı dosyanın üzerini iki kez tıklayarak outlook ve google takviminize ekleyebilirsiniz. Takvim ve ajanda ile ilgili geliştirmeler iş planları ile devam etti. İş planlarınıza artık saat seçeneğinide ekleyebilir ve raporlarınızı hazırlayabilirsiniz. Böylece herhangi bir ek programa ihtiyaç duymadan müvekkil görüşmelerinizi, randevu defterinizi ve benzeri işlemlerinizi kolay bir şekilde kayıt altına alabilir ve yönetebilirsiniz.
Hangi Paketlerde Takvim ve Ajanda Güncellemesi Aktif Hale Getirildi ?
KolayOfis Standart, KolayOfis Gold, KolayOfis Premium ve KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi’nde bu özellikten faydalanabilirsiniz. Ayrıca tüm KolayOfis Bulut kullanıcıları da bu güncellemeden faydalanabilirler.
Vekalet Ücreti Raporları
KolayOfis Kurumsal kullanıcılarına özel yeni bir rapor daha sisteme eklendi. Büro vekalet ücreti raporları. Bu rapor sayesinde, sizlere bağlı olarak çalışan hukuk bürolarının ne kadar vekalet ücreti hak ettiklerini ve bu vekalet ücretlerinin ne kadarının sizler tarafından ödendiğini rahatlıkl kontrol edebilirsiniz. Rapor içerisinde ayrıca hangi hukuk bürosu ne kadar vekalet ücreti hak etmiş, belirli tarih aralıklarında ne kadar ödeme gerçekleştirdiğinize yönelik sorularınızın cevaplarını bulabilirsiniz. Büro vekalet ücreti raporlarını, raporlar ana menüsü altında bulabilirsiniz.
Hangi Paketlerde Vekalet Ücretleri Raporları Güncellemesi Aktif Hale Getirildi ?
KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi’nde bu özellikten faydalanabilirsiniz.
Diğer Güncellemeler
Büyük gelişmelerin yanı sıra küçük eklentiler ve geliştirmeler de bu ay sisteme eklendi. Yerel mahkeme kararı bölümüne Şikayet Hakkının Düşürülmesi, tebligat raporuna dosya detayları ve küçük hataların giderilmesi sisteme eklendi.
Hangi Paketlerde Diğer Güncellemeler Aktif Hale Getirildi ?
KolayOfis Standart, KolayOfis Gold, KolayOfis Premium ve KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi’nde bu özellikten faydalanabilirsiniz. Ayrıca tüm KolayOfis Bulut kullanıcıları da bu güncellemeden faydalanabilirler.
Yapılan tüm güncellemelerin kullanımı hakkında aklınıza takılan soruların cevaplarını Destek Ekibimizden alabilirsiniz.
Güncelleme ve destek hizmetimiz ile ilgili yorum, görüş ve önerilerinize önem veriyoruz. Dilerseniz yazının sonunda bulunan yorum ekranını kullanarak taleplerinizi bizlere yönlendirebilirsiniz. Bunun yanı sıra Müşteri Hizmetlerimiz ile iletişime geçerek de aklınıza takılan soruların cevaplarını alabilir veya taleplerinizi yönlendirebilirsiniz.
Cevapla
Want to join the discussion?Feel free to contribute!