KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Mayıs 2015 Güncellemeleri

Mayıs ayı içerisinde özellikle doküman yönetimi ve web sitesi entegrasyonu konularında önemli geliştirmeler yapıldı. Dokümanın eklenmesinden, düzenlenmesine ve raporlanmasına kadar bir çok yenilik doküman yönetim sistemi içerisine dahil edildi. Web sitesi entegrasyonu konusunda ise başvuru formu ve formaların yönetimi konusunda yeni alanlar KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Mayıs 2015 Güncellemeleri ile sisteme dahil edildi. Sözü daha fazla uzatmadan gelelim yapılan güncellemelerin ayrıntılarına.

İşte KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Mayıs 2015 Güncellemeleri

Yeni Avans Masraf Raporu

Yeni Avans Masraf Raporu

Yeni Avans Masraf Raporu

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi ‘nin en efektif alanlarında biri olan muhasebe yönetimine bir yenilik daha mayıs ayı içerisinde dahil oldu. Yeni avans masraf raporu. Yeni bir alan olarak eklenmiş olan avans masraf raporu ile raporlarınızı artık kendinize göre düzenleyebilir ve word, excel ve pdf formatlarında çıktılarını alabilirsiniz. Esnek rapor formatında çalışan yeni avans masraf rapor ile dilediğiniz filtrelemeyi, özel kriterleri ve sıralama işlemlerini rahatlıkla yapabilirsiniz. Örneğin, x ve y müvekkillerine ait, belirli tarih aralığında yapılan sadece masrafları raporlayabilirsiniz. Bununla da kalmaz dilerseniz, x mahkemesinde yapılan masrafların raporunu alabilirsiniz. Yeni avans masraf rapor ile aşağıda yer alan konu başlıklarına göre raporlama işlemlerinizi yapmanız mümkün olmaktadır.

  • Adet,
  • Belge Durum,
  • Birim Fiyat,
  • Esas,
  • Ekli Doküman,
  • İşlem,
  • Mahkeme,
  • Müvekkil,
  • Masraf Kalemi,
  • Masraf Ana Grup,
  • Müvekkil Kodu,
  • Karşı Taraf,
  • Personel Kodu,
  • Personel Adı,
  • Tarih,
  • Toplam Tutar.

Hangi Paketlerde Yeni Avans Masraf Raporu Aktif Hale Getirildi ?

KolayOfis Standart, KolayOfis Gold, KolayOfis Premium ve KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi’nde bu özellikten faydalanabilirsiniz. Ayrıca tüm KolayOfis Bulut ve KolayOfis Next Generation kullanıcıları da bu güncellemeden faydalanabilirler.

Doküman Yönetimi Yenilikleri

Doküman Yönetimi Yenilikleri

Doküman Yönetimi Yenilikleri

Gelen evrak havuzu menüsü ile ilgili yapmış olduğunuz taleplere yönelik çalışmalarımız başarıyla tamamlanılarak sisteminize eklenmiştir. Yapılan yenilikler aşağıdaki şekilde yer almaktadır;

Hatalı veya eksik olarak girişini yapmış olduğunuz doküman açıklamalarını güncelleyebilirsiniz. İşlemi yapabilmek için gelen evrak havuzu altında yer alan cari doküman işlemleri alt menüsü üzerinden açıklamasını değiştirmek istediğiniz dokümanı seçerek işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Günün gelen evrakları içerisinde ki sorgu kriteri sayısı arttırıldı. Yeni sorgu kriterleri aşağıdaki şekildedir;Açıklama,

  • Alt Kırılım,
  • Evrak Durumu,
  • Dosya Uzantısı,
  • Doküman Dosya No,
  • Doküman Klasör No,
  • Doküman Türü,
  • Doküman Yayın Tarihi,
  • İlişkili Hesap,
  • Sistem No şeklindedir.

Az önce belirtilmiş olan sorgu kriterlerinin yanı sıra, günün gelen evrakları seçeneğine esnek raporlama alanı dahil edildi. Böylece rapor sütunları üzerinde de arama yapabilir ve rapor sütunlarına göre filtrelemeler gerçekleştirebilmektesiniz.

Hangi Paketlerde Doküman Yönetimi Yenilikleri Aktif Hale Getirildi ?

KolayOfis Standart, KolayOfis Gold, KolayOfis Premium ve KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi’nde bu özellikten faydalanabilirsiniz. Ayrıca tüm KolayOfis Bulut ve KolayOfis Next Generation kullanıcıları da bu güncellemeden faydalanabilirler.

Web Sitesi Entegrasyonu

Web Sitesi Entegrasyonu

Web Sitesi Entegrasyonu

Mayıs ayı güncellemeleri içinde en önemli geliştirmelerden bir tanesi web sitesi entegrasyonu oldu. Web sitesi entegrasyonu sayesinde, web siteniz üzerinden sizlere başvuru yapan müvekkillerinizi artık KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi ile rahatlıkla takip edebilirsiniz. Destek ekibimiz tarafından, web sitesi tasarımcınıza iletilecek olan kod bilgileri ile web sitesi başvuru formunu aktif hale getirebilirsiniz. Web sitesi başvuru formu örneğini, aşağıdaki görsel üzerinden inceleyebilirsiniz. Aktif hale getirilen başvuru formunu dolduran müvekkillerinizin bilgileri, güvenlik ana menüsü altında, yeni eklenen web sitesi iletişim alanından takip edebilmektesiniz. Bu alan içerisinde gelen başvurular ile ilgili yapılan işlemleri kayıt altına alabilirsiniz. Bunun yanı sıra gelen bu başvuruları, dava veya icra dosyası olarak sisteme de ekleyebilmektesiniz. Tabi ki gelen başvuruları dosyalara dönüştürebilmek için bazı alanları doldurmanız gerekmektedir.

Hangi Paketlerde Web Sitesi Entegrasyonu Aktif Hale Getirildi ?

KolayOfis Premium ve KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi’nde bu özellikten faydalanabilirsiniz. Ayrıca KolayOfis Bulut Premium ve KolayOfis Ng Premium Edition kullanıcıları da bu güncellemeden faydalanabilirler.

Diğer Güncellemeler

Diğer Güncellemeler

Diğer Güncellemeler

Yukarıda yer alan temel güncelleme işlemlerinin yanı sıra bir çok küçük geliştirme ve hata düzeltme işlemi ay içerisinde tamamlandı. Yapılan güncellemeler ve kullanım alanları şu şekilde yer aldı.

  • İcra Dosya Son Durumları : İcra dosyaları son durum güncelleme alanını iki yeni seçenek daha eklendi. Takipsizlik ve Arşive Kalktı. Artık icra dosyalarınıza ait son durum seçimi yaparken bu iki seçeneği de kullanabilirsiniz.
Kolayı Var : İcra dosyalarınızın son durumlarını güncellerken 
eklenmiş takiplerim alt menüsünü kullanabilirsiniz. Dosya seçimi 
sonrasında açılan yeni küçük ekran üzerinden icra dosyalarınızın 
son durumlarını güncelleyebilirsiniz. Böylece dosya içine giriş 
yapmadan ihtiyaç duyacağınız son durum güncellemesini 
yapabilirsiniz.
  • Grup Silme ve Güncelleme : Grup silme ve güncelleme işlemlerinizi, bu ay ki güncelleme öncesinde destek ekibi ile gerçekleştirebilmekteydiniz. Yapılan yeni güncelleme sonrasında admin kullanıcı ile yeni grup ekleyebilir, daha önce eklenmiş olan gruplarınızı güncelleyebilir veya sistemden tamamen silebilirsiniz. Bu işlemi yapabilmek için güvenlik ana menüsü altında yer alan sayfa girişleri yetkilendir alt menüsüne giriş yapmanız gerekmektedir. Açılan sayfa üzerinden kullanıcı grup işlemleri alanına giriş yaparak istediğiniz işlemi gerçekleştirebilirsiniz.

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Mayıs 2015 Güncellemeleri döneminde yapılan geliştirmelere yönelik, aklınıza takılan soruları bizlere yönlendirebilirsiniz. KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi ile ilgili dilek, görüş ve isteklerinizi de bizlere yorumlarınız ile yönlendirmeyi unutmayın.

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi ile Farkı Keşfetmeye Devam Edin !

0 cevaplar

Cevapla

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir