KolayOfis Kağıtsız Çalışma Ortamı

KolayOfis Kağıtsız Çalışma Ortamı sayesinde hem iş yükünü hafifletir hem maliyetlerinizi düşürür hem de gereksiz kağıt israfına son verirsiniz.

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi ‘nin etkin doküman yönetimi sayesinde , KolayOfis Kağıtsız Çalışma Ortamı ‘na geçin. Doküman yönetimi sayesinde var olan tüm evraklarınızın ve fakslarınız yönetimini etkin bir şekilde gerçekleştirebileceğiniz gibi özel notlar ve dilekçe editörü menüleri ile kalem ve kağıtla yapmış olduğunuz tüm işlemleri KolayOfis üzerinden gerçekleştirebilirsiniz. Böylelikle kayıt altına almış olduğunuz tüm dosyalara her yerden ulaşabileceğiniz gibi , yarım kalan dilekçelerinizi de ofis dışında tamamlayabilirsiniz.

KolayOfis Kağıtsız Çalışma Ortamı ile yıllık kağıt , printer vs. giderlerinizi de asgari seviyeye indirirsiniz. Sadece arşivlemek ve klasörlemek için çıktısını alacağınız evrakları KolayOfis içerisine hızlı bir şekilde aktarabilirsiniz. Kırtasiye masraflarınızı minumuma indirir ve bu alana yapmış olduğunuz maliyetleri çok daha verimli şekilde değerlendirebilirsiniz.

KolayOfis Kağıtsız Çalışma Ortamı sayesinde kağıt israfına da son verebilirsiniz. Unutmayın yılda standart bir ofis çalışanı 81 kilo verimli kağıdı çöpe atmaktadır. 81 kilo rakamı küçük durabilir ancak 1000 adet standart A4 kağıda denk gelmektedir. KolayOfis Kağıtsız Çalışma Ortamı ‘yla beraber bu yüksek kağıt israfına son verebilirsiniz. Her 70 kiloluk verimli kağıt israfının engellenmesi sonucunda 1 ağaç kurtarabileceğinizi hatırlatalım.

0 cevaplar

Cevapla

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir