Hukuk Otomasyon Programı
KolayOfis ve KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Programları ile hukuk büro veya departmanlarınız için etkin çözümler üretmeye devam ediyoruz.
Hukuk Otomasyon Programı ile neler yapabilirsiniz sorusuna ; KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemleri ile neler yapabilirsiniz olarak yanıtlar vereceğiz.
KolayOfis Hukuk Otomasyon Programları ile paket farkı gözetmeksizin tüm temel işlemlerinizi rahatlıkla gerçekleştirebilmektesiniz. Dava takiplerinizi ve icra takiplerinizi , ayrı ayrı kısayollar veya programlar kullanmadan , tek bir sistem üzerinden rahatlıkla kayıt altına alabilir ve süreçlere ilişkin işlemleri yapabilirsiniz. Dava takipleriniz ve icra takipleriniz ile ilgili olan tüm muhasebe işlemlerini ve doküman işlemlerinizi yine aynı çatı altında , farklı bir hukuk otomasyon programı na ihtiyaç duymadan gerçekleştirebilirsiniz. Bu 4 ( dört ) temel işleme ilişkin raporlamaları da yine sistem içerisinde gerçekleştirebilirsiniz.
Yukarıda yer alan işlemler ve bu işlemlerin dışında KolayOfis ve KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Programları ile hangi işlemleri gerçekleştirebileceğinizi tek tek inceleyelim.
Dava Takip Sistemi
Hukuk Otomasyon Programı ile dava dosyalarınıza ilişkin her işlemi gerçekleştirebilirsiniz.
- Dava Dosyası ana kapak bilgileri ekleme ,
- Dava dosyalarınıza sisteme kayıt altına alırken bir çok detayı kullanabilirsiniz.
- Duruşma , keşif , satış , inceleme ve ön inceleme günleri kayıt altına alabilme ve takiplerini gerçekleştirebilme ,
- Ara karar işlemlerin kaydı ve takibi ,
- Dava dosyası doküman işlemleri ( dosyalara doküman ekleyebilme , görüntüleme ) ,
- Dosyalarla ilgili iş planları oluşturabilme ve takiplerini gerçekleştirme ,
- Dava dosyaları ile ilgili süreçlerin takibi işlemlerini yapabilme ,
- Dava önem derecesi kaydı ,
- Banka , ipotek ve diğer teminat işlemleri kaydı ,
- Islah değerleri kaydı ,
- Ayrılan karşılıkların kaydı ,
- Yerel mahkeme , temyiz mahkemesine ilişkin bilgi girişlerinin kaydı ,
- Dosya durumlarının kaydı ( yerel mahkeme karar durumu , temyiz onama durumu , dosyanın son durumu )
- Karar düzelte ile ilgili işlemler ,
- Tebliğ işlemleri ,
- Özel notların eklenmesi ,
- Manual olarak raporlamaların yapılması gibi dava sürecine ilişkin bir çok işlemi gerçekleştirmeniz mümkün olacaktır.
- Arşiv dosyalar ve takiplerinin yapılması gibi bir çok işlemi KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi – Dava Takip Sistemi ana başlığı altında gerçekleştirebilirsiniz.
İcra Takip Sistemi
Hukuk Otomasyon Programları ile icra dosyalarınıza ilişkin her işlemi gerçekleştirebilirsiniz.
- İlamlı veya ilamsız icra dosyalarınızı takip türüne göre sisteme ekleyebilme ,
- Takip içerisinde yer alacak olan alacak kalemlerinin faiz veya mahrum kalınan kar payı şeklinde görüntülenmesinin sağlanabilinmesi ,
- Güncel bakiye hesaplama ,
- Haciz işlemleri ,
- Borçlu ile yapılan veya yapılacak olan işlemlerin kaydı ve takibi ,
- Hazır matbu evrakların çıktılarının hazırlanması ( takip talebi , ödeme emri , harç tablosu ve tek sayfada tebliğ )
- Diğer hazır matbu evrakların çıktılarını hazırlanması ( icra kefiline ödeme emri , banka müdürlüklerine yazılar ve benzeri olmak üzere 100’e yakın hazır dilekçelerden faydalanabilme ) ,
- % 100 uyap uyumlu xml çıktılarının hazırlama ,
- Tebligat işlemlerinin kaydı ve takibi ,
- Ptt üzerinden tebligat işlemlerinin sorgulanması ,
- Kapak hesabı çıktısı alınması ,
- İş planları ve takiplerinin yapılması ,
- Toplu olarak xml çıktılarının hazırlanması ,
- Ve diğer icra süreçlerine ilişkin tüm işlemleri KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemleri ile gerçekleştirebilirsiniz.
Muhasebe Yönetim Sistemi
Kayıt altına almış olduğunuz icra ve dava dosyaları ile ilgili ve ayrıca bu dosyalardan bağımsız olarak müvekkil ve personellerinizin hesaplarına ilişkin tüm muhasebe işlemlerini KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemleri ile gerçekleştirebilirsiniz.
- Müvekkil , personel , merkez kasa ve banka hesaplarına ilişkin muhasebe işlemlerinin yapılması ,
- Dosya bazlı olarak veya dosyalardan bağımsız olarak ; avans , masraf , tahsilat ve reddiyat ( ödeme ) işlemlerinizi gerçekleştirme ,
- İcra dosyalarına özgün olarak feragat işleminin kayıt altına alınması ,
- Vekalet ücretlerine yönelik işlemlerin gerçekleştirilmesi ,
- Sisteme tanımlanacak olan serbest meslek makbuzlarının çıktılarının alınabilinmesi ,
- Ana merkez ofise bağlı olarak çalışan hukuk büro veya kişilerin ayrıca hesaplarının tutulmasının sağlanması ,
- Ve yukarıda yer alan özellikler dışında bir çok muhasebe işleminizi KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi ile gerçekleştirebilmeniz mümkündür.
Doküman Yönetim Sistemi
KolayOfis Hukuk Otomasyon Programları ile büronuzda veya departmanınızda ki
tüm evrak , doküman ve dilekçelerinizi rahatlıkla yönetebilirsiniz.
- Dokümanlarını 13 farklı formatta ekleyebilme ( doc , pdf , xls , jpg … )
- Dosya bazlı veya müvekkil bazlı doküman ekleyebilme ,
- Gelen evrak havuzunu herhangi bir dosya veya müvekkil ile ilgili olmayan dokümanları ekleyebilme ,
- Doküman envanteri çıktısı alabilme ,
- Dilekçe editörü ile kişisel dilekçeleri sisteme ekleyebilme ,
- Faks entegrasyonu ile gelen faksların otomatik olarak sisteme kayıt altına alabilme ,
- Tüm evraklar bölümünden istenilen dokümana hızlıca ulaşabilme ,
- Eklenilen tüm dokümanları etkin şekilde yönetebilme gibi bir çok işlemi Doküman Yönetim Sistemi ile gerçekleştirebilirsiniz.
Raporlama Sistemi
KolayOfis Hukuk Otomasyon Programlarının etkin raporlama sistemleri sayesinde hızınıza hız katacaksınız.
- 27 farklı türde hazır rapor çıktısı alabilme ,
- Dava dosya durum raporları hazırlayabilme ,
- Muhasebe raporları hazırlayabilme ,
- Personel raporları hazırlayabilme ,
- İcra dosya durum raporları hazırlayabilme ,
- Esnek rapor seçeneği ile manual rapor hazırlayabilme ,
- Raporların çıktılarının excel , word ve pdf formatlarında alınması ,
- İngilizce rapor hazırlayabilme ,
- Ve daha bir çok özellik ile raporlarınızı hazırlayabilir ve hızınıza hız katabilirsiniz.
Yukarıda yer alan 5 ( beş ) temel işlevin yanı sıra bir çok özellik ve detay ile hem kullanım kolaylığına kavuşabilir hem de sisteminizi kendinize göre düzenleyebilirsiniz.
Uzaktan Erişim Sistemi
KolayOfis Hukuk Otomasyon Programı her platformda rahatlıkla kullanabilirsiniz. Herhangi bir ekstra donanım maliyetine girmeden ofis dışı bağlantının keyfini sürün. Evden , adliyeden kısacası ofis dışında ( internetin olduğu ) her yerden KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemlerini rahatlıkla kullanabilirsiniz.
Yetkilendirme Sistemi
Hukuk Otomasyon Programları ile artık tüm yetkiler sizde. Dosya ve menü bazlı olarak yetkilendirmeler yaparak , hangi kullanıcıların veya grupların hangi işlemleri yapabileceğine sizler karar verebilirsiniz. Ayrıca KolayOfis Kayıt Defteri özelliği ile hangi kullanıcıların hangi işlemleri gerçekleştirdiğini görüntüleyebilir ve raporlayabilirsiniz. Böylece yapılan her işlem hakkında detaylı bilgi sahibi olabilirsiniz.
KolayOfis Hukuk Otomasyon Programının özellikleri bunlarla da sınırlı değil. Performans ve süreç yönetim sistemleri ile tüm işlemlerinizi belirli bir döngü ve düzen içerisinde gerçekleştirebilirsiniz. Yapacağınız performans analizleri sonrasında verimlilik ölçümleri yapabilir ve yaşanan veya yaşanabilinecek aksaklıkların önüne çok daha öncesinde geçebilirsiniz. Ayrıca özel hatırlatma erkanları ve mail ile bilgilendirme özellikleri ile iş takiplerinizi sorunsuz olarak takip edebilirsiniz.
Sunum ve Demo Talep
KolayOfis Hukuk Otomasyon Programı hakkında daha detaylı bilgi almak ve sunum talebinde bulunmak için hemen müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçin.
KolayOfis Hukuk Otomasyon Programı Müşteri Hizmetleri Hattı
0232 465 14 88 – 99
Sunum taleplerinizi ayrıca web sitemiz üzerinden gerçekleştirebileceğinizi de unutmayın ! Aşağıda yer alan butonları tıklayarak sunum taleplerinizi , bizlere sanal ortamdan da yönlendirebilirsiniz.
Açıklama : Yukarıda yer alan içerikler herhangi bir paket farkı gözetilmeden hazırlanmıştır. Paket farklılıkları ve KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi hakkında bilgi almak için lütfen aşağıda yer alan butonları tıklayınız.
KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemleri ile
Farkı Keşfetmeye Devam Edin.
Cevapla
Want to join the discussion?Feel free to contribute!