Sigorta ve Aracılık Kurumları Hukuk Otomasyon Sistemi
Sigorta ve aracılık hizmeti veren kurumunuz için hukuk otomasyon sistemi mi arıyorsunuz ? Poliçe, kontrat ve sözleşmelerinizi tek bir program üzerinden yönetip, sorunlu işlemler ile ilgili kolaylıkla hukuki dosyalarınızı (dava veya yasal takip – icra) oluşturmak mı istiyorsunuz? Risk analizleri ve raporları artık saatlerce uğraşmadan hızlı ve kolay bir şekilde mi hazırlamak istiyorsunuz ?
Şu an da bu yazıyı okuyorsanız kesinlikle doğru adrestesiniz. KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi, sizler için özel olarak tasarlanmış ve geliştirilmiş yapısıyla, tüm ihtiyaçlarınıza cevap veriyor. Dava takibinden, yasal alacak takibine, risk analizlerinden, genel raporlara kadar her türlü işleminizi KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi ile gerçekleştirebilirsiniz.
KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi ile
Sigorta ve Araclılık Kurumunuz İçin
Hangi İşlemleri Yapabileceğinize Dair Detaylı Bir Bakış
DAVA YÖNETİMİ: Tüm dava dosyalarınızı ( BES, Sigorta, İşçi Alacakları, Hukuk, Tazminat…) KolayOfis ile rahatlıkla yönetebilirsiniz. Dosyalarınıza ilişkin her türlü detayı kayıt altına alabilir ve kayıt altına almış olduğunuz verilerin hızlı bir şekilde raporlanmasını sağlayabilirsiniz. Etkin doküman yönetimi sayesinde tüm dokümanlarınızı sanal ortamda saklayabilir ve yönetebilirsiniz. Özel hatırlatma bildirimleri sayesinde bugün hangi işi yapacaktım sorularınızı kolay bir şekilde KolayOfis üzerinden takip edebilirsiniz. Ayrıca e-posta ile hatırlatma seçeneği sayesinde KolayOfis’e giriş fırsatı bulamasanız dahi, e-posta kutunuz üzerinden işlerinizi takip edebilirsiniz. Tüm duruşmalarınızı, ara kararlarınızı, iş planlarınızı dilediğiniz kişi veya kişilere yönlendirebilir ve duruşma yönetiminizi kolaylıkla yapabilirsiniz. Teminat mektuplarınızı kayıt altına alabilir ve dosyalara tam anlamıyla hakim duruma geçebilirsiniz.
YASAL ALACAK TAKİBİ : İcra dosyalarınıza ilişkin her türlü işlemi, dosyanın açılışından kapanışına kadar Uyapa uygun bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz. Uyap uyumlu xml ve matbu evrakların sistem içerisinde çıkartabilinmesi sayesinde, ekstra program gerekesinimi duymadan icra dosyaları açılabilinmektedir. İcra dosyalarının da aynı sistem üzerinden açılması sayesinde oluşturulacak olan risk raporları ve genel raporlar da çok daha kolay bir şekilde hazırlanıyor olacaktır. Toplu güncel bakiye hesaplama sayesinde genel anlamda beklenilen toplam alacak tutarı hesaplanır ve bu sayede geleceğe yönelik atılacak olan adımlar daha sistemli şekilde atılabilir.
SÜREÇ YÖNETİMİ : Hem dava dosyaları hem yasal alacak takibi hem de talep etmiş olduğunuz herhangi bir işlem, entegre olarak çalışan süreç yönetimi sistemi sayesinde sizlerin belirlemiş olduğu şartlar altında gerçekleşir. Örneğin, yeni açılacak olan bir dava dosyası, öncelikli olarak sorumlu olacak avukat tarafında sisteme konur ve kademe kademe onay sürecinden geçerek hiç bir eksik olmadan dosya açılır. Böylece hata olasılığı asgari seviye de tutulmuş olunur. Ayrıca belirli süreçler altında yapılan işlemler sayesinde, hiç bir kişinin insayatifine bırakılmadan işlemler sonuçlanır.
RİSK ANALİZİ : Dilerseniz KolayOfis içerisinde yer alan risk analizlerini, dilerseniz de sizler için özel olarak hazırlanacak risk analizlerini KolayOfis ile rahatlıkla gerçekleştirebilirsiniz. Böylece ayrılacak karşılık ve provizyon işlemlerinizi doğru ve etkin şekilde gerçekleştirebilirsiniz. Diğer departmanlar ile rahatlıkla kullanılabilen KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi, muhasebe ve finans gibi departmanlar ile çok daha başarılı çalışmalara imza atabilmenizi sağlayacaktır. İş ve işçi davalarınıza yönelik muallak raporları da KolayOfis rahatlıkla hazırlayabilirsiniz. Hiç bir ek programa ihtiyaç duymadan tüm hesaplamalarınızı sistem içerisinde yapabilir ve bu hesaplamalarınıza yönelik genel raporlar hazırlayabilirsiniz.
SÖZLEŞME YÖNETİMİ : Her türlü sözleşmenizi KolayOfis’e ekleyebilir ve hangi departman, hangi kişi ve hangi konu ile ilgili olduğuna göre sınıflandırabilir, belirli veya belirsiz süreli sözleşmelerinizi ayrıca kayıt altına alabilirsiniz. Böylece poliçe, sözleşme ve kontratlarınızı KolayOfis ile yönetebilirsiniz. Hangi poliçe hangi kullanıcı tarafından sisteme eklenmiş, hangi kullanıcı tarafında revize edilmiş, dokümanın hangi alanı revize edilmiş gibi detayları, sözleşmenin tümünü okumadan görüntüleyebilir ve büyük bir zaman kazanabilirsiniz.
HUKUK BÜROSU TAKİBİ : Sizlere bağlı olarak çalışan hukuk bürolarının aynı anda KolayOfis’e giriş yapmalarını sağlayarak, dosyalarınız üzerinde yapmış oldukları işlemleri takip edebilirsiniz. Son derece etkin yetkilendirmeler sayesinden hangi kullanıcının ya da büronun hangi işlemi yapabilmesini sizler belirleyebilirsiniz. Menü ve dosya bazlı yetkilendirmeler sayesinde gizliliğinizden ödün vermeden sizlere bağlı olarak çalışan hukuk bürolarının da KolayOfis’i kullanmalarını sağlayabilirsiniz. Avukat performans raporu sayesinde hukuk bürolarının performans ölçümlerini gerçekleştirebilir ve buna bağlı olarak iş verimliliğinizi yükseltebilirsiniz.
Yukarıda yer alan temel işlemlerin yanı sıra daha bir çok işlemi KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi ile gerçekleştirebilirsiniz. Sizlere özel olarak geliştirilebilir yapısı sayesinde tüm ihtiyaçlarınıza yönelik bir hukuk otomasyon sistemine sahip olabilirsiniz.
KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi’ni daha yakından tanımak ve aklınıza takılan soruların cevaplarını alabilmek için sunum talebinde bulunabilirsiniz. Unutmayın Türkiye’nin neresinde olursanız olun KolayOfis Kurumsa Hukuk Otomasyon Sistemi sunumlarımız ücretsizdir.
KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi tanıtım dokümanlarına aşağıda yer alan yönlendirmelerden ulaşabilirsiniz.
muallak risk analizi ve işçi alacakları ilgili raporların ne şekilde tasarlandığını ve işlemlerin ne şekilde yapıldığına yönelik biraz daha ayrıntılı bilgi verebilir misiniz
Bildiğiniz gibi sigorta şirketlerinde olağandan fazla sözleşme bulunmaktadır. Sözleşme yönetimine ilişkin Program ne gibi imkanlar sunmaktadir