KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Paketleri
KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi , Her Kullanıcıya Hitap Edebilmek Adına Üç Farklı Paket ile Hizmete Sunulmuştur. Gelin Paket KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Paketleri Birlikte İnceleyelim.
KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi ; Standart , Gold ve Premium olmak üzere üç farklı paket seçeneği ile hizmete sunulmuştur. Temel işlevleri aynı olan tüm paketlerde ; dava takibi , icra takibi , muhasebe ve doküman yönetimi işlemleri yapılabilinir. KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Paketleri arasında ki farklılıklar için hazırladığımız tablo üzerinden detaylı inceleme yapabilirsiniz.
Standart | Gold | Premium |
* Günün İşlemleri * Dosya İşlemleri * İcra İşlemleri * Gelen Evrak Havuzu * Vekalet İşlemleri * Ara Karar * İş Planlama * Duruşma İşlemleri * Raporlar * Muhasebe İşlemleri * Serbest Meslek Makbuzları |
* Standart Paket İçerisinde var olan tüm özellikler Gold Paket içerisinde de yer almaktadır. * Hızlı Erişim * Arama Modülü * Esnek Rapor * Avans Masraf Onay İşlemleri * Sözleşmeler Modülü * Dilekçe Editörü |
* Standart Gold Paket İçerisinde var olan tüm özellikler Premium Paket içerisinde de yer almaktadır. * Personel Komisyon İşlemleri * E – Müvekkil Uygulaması * Faks Entegrasyonu * Kayıt Defteri * Teminat ve İpotek İşlemleri Takibi * Esnek Rapor Kayıt Edebilme |
Max. Kullanıcı Sayısı 5 Kişidir. | Kullanıcı Sayısı 1 – 25 Aralığındadır. | Kullanıcı Sayısı 1 – 250 Aralığındadır. |
KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Paketleri arasında en üste seviyede yer alan Premium Paket içerisinde yer alan , ekstra özelliklere dair açıklamalar ise şu şekildedir ;
* e – Müvekkil Uygulaması ; Müvekillerinizin dosyalarını , web sitenize eklenecek bir arayüz ile internet üzerinden takip edebilmelerini sağlar.
* Personel Prim İşlemleri ; Komisyon usulü çalışanlarınızın alacaklarını rahatlıkla hesaplayabileceğiniz hesaplama menüsü.
* KolayFax ( Faks Entegrasyonu ) ; KolayFax entegrasyonu ile gelen fakslarınız belirlediğiniz kişilerin mail adreslerini otomatik olarak gönderilir. Ayrıca gelen fakslarınızın yönetimini de KolayOfis içerisinden yapabilmektesiniz.
* Kayıt Defteri ; Yapılan her türlü işlemin , hem dosya bazlı olarak hem de genel olarak kayıtlarının tutulması. Buişlem sayesinde hangi kullanıcının hangi işlemi yaptığını rahatlıkla tespit edebileceksiniz.
* Esnek Raporları Kayıt Edebilme ; Esnek rapor içerisinde oluşturduğunuz raporları kayıt edebilir ve tekrar tekrar raporları hazırlamak zorunda kalmazsınız.
* Teminat ve İpotek Takip İşlemleri ; Banka teminatlarını , diğer teminatları ve ipotek teminatları KolayOfis üzerinden takip edebilirsiniz.
KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemleri ve KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Paketleri hakkında daha detaylı bilgi almak isterseniz , Müşteri Hizmetlerimiz ile , dilediğiniz yöntem ile iletişime geçebilirsiniz.
KolayOfis ile Farkı Keşfedin.
Kolay ofis Kurumsal hukuk otomasyon sistemi farklarini nereden gorebilirim?
Sayın Osman Bey ,
KolayOfis Kurumsal Hukuk Otomasyon Sistemi hakkında detaylı bilgi almak için Müşteri Hizmetlerimiz ile iletişime geçebilir veya https://www.microdestek.com.tr/urun/kolayofis-kurumsal adresinden detayları inceleyebilirsiniz.
Saygılarımızla ,