KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi - Paket Farkları

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Paketleri

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi , Her Kullanıcıya Hitap Edebilmek Adına Üç Farklı Paket ile Hizmete Sunulmuştur. Gelin Paket KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Paketleri Birlikte İnceleyelim.

 

 

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi ; Standart , Gold ve Premium olmak üzere üç farklı paket seçeneği ile hizmete sunulmuştur. Temel işlevleri aynı olan tüm paketlerde ; dava takibi , icra takibi , muhasebe ve doküman yönetimi işlemleri yapılabilinir. KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Paketleri arasında ki farklılıklar için hazırladığımız tablo üzerinden detaylı inceleme yapabilirsiniz.

Standart Gold Premium
* Günün İşlemleri
* Dosya İşlemleri
* İcra İşlemleri
* Gelen Evrak Havuzu
* Vekalet İşlemleri
* Ara Karar
* İş Planlama
* Duruşma İşlemleri
* Raporlar
* Muhasebe İşlemleri
* Serbest Meslek Makbuzları
* Standart Paket İçerisinde var olan
tüm özellikler Gold Paket içerisinde
de yer almaktadır.
* Hızlı Erişim
* Arama Modülü
* Esnek Rapor
* Avans Masraf Onay İşlemleri
* Sözleşmeler Modülü
* Dilekçe Editörü
* Standart Gold Paket İçerisinde
var olan tüm özellikler Premium
Paket içerisinde de yer almaktadır.
* Personel Komisyon İşlemleri
* E – Müvekkil Uygulaması
* Faks Entegrasyonu
* Kayıt Defteri
* Teminat ve İpotek İşlemleri Takibi
* Esnek Rapor Kayıt Edebilme
Max. Kullanıcı Sayısı 5 Kişidir. Kullanıcı Sayısı 1 – 25 Aralığındadır. Kullanıcı Sayısı 1 – 250 Aralığındadır.

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Paketleri arasında en üste seviyede yer alan Premium Paket içerisinde yer alan , ekstra özelliklere dair açıklamalar ise şu şekildedir ;

* e – Müvekkil Uygulaması ; Müvekillerinizin dosyalarını , web sitenize eklenecek bir arayüz ile internet üzerinden takip edebilmelerini sağlar.
* Personel Prim İşlemleri ; Komisyon usulü çalışanlarınızın alacaklarını rahatlıkla hesaplayabileceğiniz hesaplama menüsü.
* KolayFax ( Faks Entegrasyonu ) ; KolayFax entegrasyonu ile gelen fakslarınız belirlediğiniz kişilerin mail adreslerini otomatik olarak gönderilir. Ayrıca gelen fakslarınızın yönetimini de KolayOfis içerisinden yapabilmektesiniz.
* Kayıt Defteri ; Yapılan her türlü işlemin , hem dosya bazlı olarak hem de genel olarak kayıtlarının tutulması. Buişlem sayesinde hangi kullanıcının hangi işlemi yaptığını rahatlıkla tespit edebileceksiniz.
* Esnek Raporları Kayıt Edebilme ; Esnek rapor içerisinde oluşturduğunuz raporları kayıt edebilir ve tekrar tekrar raporları hazırlamak zorunda kalmazsınız.
* Teminat ve İpotek Takip İşlemleri ; Banka teminatlarını , diğer teminatları ve ipotek teminatları KolayOfis üzerinden takip edebilirsiniz.

KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemleri ve KolayOfis Hukuk Otomasyon Sistemi Paketleri hakkında daha detaylı bilgi almak isterseniz , Müşteri Hizmetlerimiz ile , dilediğiniz yöntem ile iletişime geçebilirsiniz.

KolayOfis ile Farkı Keşfedin.

 

2 cevaplar

Cevapla

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir