Büronuzu Başarıya Ulaştırmak İçin Üç Temel Alışkanlık 2

Büronuzu Başarıya Ulaştırmak İçin Üç Temel Alışkanlık 2

2 – Yenilikte Süreklilik

İşlerinizi etkili ve başarılı bir şekilde ilerletmek ve yürütmek için temel akışların öncesinden planlanması gerekmektedir. Bu planlar çeşitli aralıklarla gözden geçirilmesi ve gerektiğinde yenilenmesi operasyon başarısı için oldukça önemlidir.
Bu başlık altında en dikkat edilmesi gereken konu eski alışkanlıklardır. Güncel olmayan eski alışkanlıklar sizi ve personelinizi verimsiz hale getirebileceği gibi. Edinilen görev alışkanlık haline geldiğinde, kolayca gözden kaçabilir olacaktır. Teknoloji, müvekkiller ve hedefler değişse bile bazı eski ve kötü alışkanlık değişmedikçe başarı uzakta kalacaktır.
Yeniliğe açık olmak, her zaman en iyi sonucu elde etmek için en iyi yolu seçmenize yardımcı olacaktır. Ancak yenilik için var olan süreçlerin ve alışkanlıklarınızın kayıt altında ve raporlanabilir olması gerekir. Hangi yolu tercih ettiğinizde hangi sonuca ulaştığınızı bilmeniz önemlidir. Bunun için dijital hafıza sizin için en güvenilir yoldur. İyi bir Otomasyon Sistemi dijital hafıza konusunda size yardımcı olacaktır.

3 – Müvekkil Odaklı Olmak ve İletişim

Modern bir hukuk bürosunun başarısı, büyük ölçüde sağlayabileceğiniz müvekkil ilişkilerinin kalitesine bağlı olacaktır. Müvekkillerinize sağladığınız değerin temel ölçütü, sunduğunuz hukuki destek ne olursa olsun, hizmetin ne kadar zamanında, uygun ve kişisel olduğudur. Müvekkillere verilen hizmetin kalitesi ve beklentilerinin nasıl karşılanacağının belirlenmesi; başarıya giden yolda büronuz için önemli sorunlardan biridir. Bu sorunu aşmak için müvekkiller ile iyi bir iletişime sahip olmanız gerekmektedir.

Profesyonel bir iletişim ekibi kurmak ya da mevcut personeli bu konuda eğitmek, müvekkil iletişimi konusunda size yardımcı olacaktır. Hayatın her alanında olduğu gibi, insan ilişkilerinde ortada bir soru varsa bu soruyu iyi dinleyip, doğru reçeteyi yazmak ve en anlaşılır yanıtı vermek kişileri tatmin eder.
Bu iş için görevlendirdiğiniz ekip; müvekkili iyi dinleyerek tüm soruları kayıt altına almalıdır. Daha sonra bu sorular ile alakalı bilgileri toplayarak net yanıtlar verilmelidir. Özellikle yargılama aşamasında net olmayan durumlar söz konusu olabiliyor ancak burada ekibin vereceği yanıt sonuç değil şimdiki durum ile ilgili olmalıdır. Verilen yanıtlarda tıpkı sorulan sorular gibi detaylı olarak kayıt altında tutulmalıdır. Gerektiğinde bu soru ve yanıtlar raporlanabilmesi hizmet kalitenizin ölçülebilmesi için önemlidir.

Dijital ve müvekkil odaklı alışkanlıklar uygulamak, müvekkil ilişkilerinde geri dönüşleriniz için yardımcı olur. İyi bir otomasyon sistemi ile müvekkil ilişkilerinde rekabetçi kalarak diğer büroların arasından sıyrılabilir ve yeni işler elde edebilirsiniz.

Büronuzun hedefleri ne olursa olsun, iyi bir otomasyon sistemi; başarıya giden yolda merkezi ve kurumsal bir yapı sağlar. Raporlanabilen verileriler ile, siz ve ekibinizin hukuk büronuzu ileriye taşımaya odaklanabilirsiniz. Modern bir hukuk firması olarak karlılığı artırmak, çalışanları güçlendirmek ve kaliteli müvekkil hizmetleri sunmak başarının tam karşılığı olacaktır.
İyi bir hukuk otomasyon sistemi ile tanışmak için bağlantıyı tıklayın.
www.microdestek.com.tr

Büronuzu Başarıya Ulaştırmak İçin Üç Temel Alışkanlık 2

Büronuzu Başarıya Ulaştırmak İçin Üç Temel Alışkanlık 1 adlı yazımızı okumak için tıklayınız

0 cevaplar

Cevapla

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir